Heb je wat te doenquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Geen van dat alles heb ik hier ooit gezien
Zal ik foto's van jou opzoeken?quote:
Hoelang zit je hier al?quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Geen van dat alles heb ik hier ooit gezien
Beetje bankhangenquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vroeg thuis anders was ik naar bed gegaan maja, wel heeel vroeg nu
Gewoon een restaurant binnen lopen en aan een tafeltje gaan zitten ?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beetje bankhangen
Ik ben weer eens alleen uit eten.
Waar is vriendin dan?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beetje bankhangen
Ik ben weer eens alleen uit eten.
Jup.. Oordopjes in, biertje erbij..prima avond.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon een restaurant binnen lopen en aan een tafeltje gaan zitten ?
Geen vriendinquote:
Ik lees een tegenstrijdigheid: geen vriendin en die is jarig vandaagquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen vriendinen die is jarig vandaag, ging met haar vriendinnen vieren.
Hij bedoelt zijn moeder ...quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik lees een tegenstrijdigheid: geen vriendin en die is jarig vandaag
Een dame die ik weleens zie en die niet mijn vriendin is maar waar jij wel naar hinten... Zo dan?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik lees een tegenstrijdigheid: geen vriendin en die is jarig vandaag
Nee die van jou...quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Een dame die ik weleens zie en die niet mijn vriendin is maar waar jij wel naar hinten... Zo dan?
[..]
Nee die van jou...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |