Heb je wat te doenquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Geen van dat alles heb ik hier ooit gezien
Zal ik foto's van jou opzoeken?quote:
Hoelang zit je hier al?quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Geen van dat alles heb ik hier ooit gezien
Beetje bankhangenquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vroeg thuis anders was ik naar bed gegaan maja, wel heeel vroeg nu
Gewoon een restaurant binnen lopen en aan een tafeltje gaan zitten ?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beetje bankhangen
Ik ben weer eens alleen uit eten.
Waar is vriendin dan?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beetje bankhangen
Ik ben weer eens alleen uit eten.
Jup.. Oordopjes in, biertje erbij..prima avond.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon een restaurant binnen lopen en aan een tafeltje gaan zitten ?
Geen vriendinquote:
Ik lees een tegenstrijdigheid: geen vriendin en die is jarig vandaagquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen vriendinen die is jarig vandaag, ging met haar vriendinnen vieren.
Hij bedoelt zijn moeder ...quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik lees een tegenstrijdigheid: geen vriendin en die is jarig vandaag
Een dame die ik weleens zie en die niet mijn vriendin is maar waar jij wel naar hinten... Zo dan?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik lees een tegenstrijdigheid: geen vriendin en die is jarig vandaag
Nee die van jou...quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Een dame die ik weleens zie en die niet mijn vriendin is maar waar jij wel naar hinten... Zo dan?
[..]
Nee die van jou...
Over de 40 wordt me toch echt te gek.. Wat is jouw grens dan?quote:
Niet boosquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Een dame die ik weleens zie en die niet mijn vriendin is maar waar jij wel naar hinten... Zo dan?
[..]
Nee die van jou...
12..quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Over de 40 wordt me toch echt te gek.. Wat is jouw grens dan?
Nee johquote:
Ftfyquote:
Fixed that for youquote:
quote:
En jij?quote:
Daarom..maja eerst maar eens een keer hoi zeggen tegen een chikie.,..quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maarja als iemand er goed uitziet maakt het eigenlijk ook geen zak uit
Verkeerd.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maarja als iemand er goed uitziet maakt het eigenlijk ook geen zak uit
quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom..maja eerst maar eens een keer hoi zeggen tegen een chikie.,..![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Als ik iemand ontmoet hou ik niet meteen van die persoon hoorquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:20 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Verkeerd.
Het moet zijn: als je van hem/haar houdt maakt het niets uit
Ik raak hoteldebotel. Gebeurt niet snel, maar als het gebeurt dan is het heftigquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je telefoonnummer door de hele trein verspreiden
[..]
[..]
Als ik iemand ontmoet hou ik niet meteen van die persoon hoor
Klinkt goed !!quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik raak hoteldebotel. Gebeurt niet snel, maar als het gebeurt dan is het heftig
quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik raak hoteldebotel. Gebeurt niet snel, maar als het gebeurt dan is het heftig
Slechte ervaringen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ben daar wel wat nuchterder in geworden.
quote:
Ach, ik kan wel een beetje begrijpen waarom ze het dicht doen. Soms best wel afgunst in het spel. We maken dit gewoon het drukste topic in ONZquote:
Oh nee niet in het bijzonder. Maar weet gewoon van mezelf dat ik best snel mensen leuk kan vinden zonder dat ik meteen helemaal verliefd hoef te zijn. Kan soms ook weer net zo snel over zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:29 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Slechte ervaringen?
Heb dat heel lang niet meer gevoeld. Tot minder dan een week geleden. Bonkend hart, heet,warm en koud tegelijk. Miljoenen vlinders in de buik
Ja, zo'n beetjequote:Op woensdag 10 juli 2019 23:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh nee niet in het bijzonder. Maar weet gewoon van mezelf dat ik best snel mensen leuk kan vinden zonder dat ik meteen helemaal verliefd hoef te zijn. Kan soms ook weer net zo snel over zijn.
En leuk voor je![]()
al actie ondernomen?
Doe dan heel klb meteen op slot..quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, ik kan wel een beetje begrijpen waarom ze het dicht doen. Soms best wel afgunst in het spel. We maken dit gewoon het drukste topic in ONZ
Klinkt voorzichtigquote:
Ik ben daar ook een stuk nuchterder en terughoudender in geworden vanwege slechte ervaringen. Als het gebeurt, gebeurt het. Maar misschien heb ik iets te vaak mijn vingers gebrand.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ben daar wel wat nuchterder in geworden.
Het is een begin hèquote:
Ik heb KLB niet mijn AT staan en zolang ze daar blijven vind ik het prima hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Doe dan heel klb meteen op slot..
Maar het zal allemaal wel
Geniet er van. Het is een mooi gevoel, ook al loopt het soms verkeerd af.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:40 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Het is een begin hè![]()
Dan wil je niet gelijk hard van stapel lopen. Al ben ik echt stapel dol op hem. Haha!
Ja, daar ben ik me van bewust.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Geniet er van. Het is een mooi gevoel, ook al loopt het soms verkeerd af.
Als het goed voelt moet je je iig niet laten afhouden voor eerdere ervaringen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben daar ook een stuk nuchterder en terughoudender in geworden vanwege slechte ervaringen. Als het gebeurt, gebeurt het. Maar misschien heb ik iets te vaak mijn vingers gebrand.
Nee, gewoon van genieten. Maar je gaat toch eerder twijfelen aan de motivaties van de ander, ook al is dat niet zo. Of je dat nou wilt of niet.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als het goed voelt moet je je iig niet laten afhouden voor eerdere ervaringen.
Herkenbaarquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, gewoon van genieten. Maar je gaat toch eerder twijfelen aan de motivaties van de ander, ook al is dat niet zo. Of je dat nou wilt of niet.
Ja beetje verkennenquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:40 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Het is een begin hè![]()
Dan wil je niet gelijk hard van stapel lopen. Al ben ik echt stapel dol op hem. Haha!
Dat heb ik ook best wel ja. Maar sowieso ben ik vaak ergens anders, als ik iemand echt leuk vind blijft langdurig contact lastig.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, gewoon van genieten. Maar je gaat toch eerder twijfelen aan de motivaties van de ander, ook al is dat niet zo. Of je dat nou wilt of niet.
Maar je thuis is toch hier?quote:[quote]
Op woensdag 10 juli 2019 23:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja beetje verkennenleuk
[..]
Dat heb ik ook best wel ja. Maar sowieso ben ik vaak ergens anders, als ik iemand echt leuk vind blijft langdurig contact lastig.
Je bent inderdaad wel erg vaak weg. Maar is dat iets wat korte termijn is of denk je dat dit ritme de komende jaren standaard is?quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja beetje verkennenleuk
[..]
Dat heb ik ook best wel ja. Maar sowieso ben ik vaak ergens anders, als ik iemand echt leuk vind blijft langdurig contact lastig.
Dat wel maar ben er amper. Zie thuis m'n vrienden, ga nooit op dates in Nederland.quote:
Als het aan mij ligt blijft dat nog wel jaren zo ja.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent inderdaad wel erg vaak weg. Maar is dat iets wat korte termijn is of denk je dat dit ritme de komende jaren standaard is?
Nog geen plannen dus?quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat wel maar ben er amper. Zie thuis m'n vrienden, ga nooit op dates in Nederland.
[..]
Als het aan mij ligt blijft dat nog wel jaren zo ja.
Een schatje in ieder stadje dan maarquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat wel maar ben er amper. Zie thuis m'n vrienden, ga nooit op dates in Nederland.
[..]
Als het aan mij ligt blijft dat nog wel jaren zo ja.
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Een schatje in ieder stadje dan maar
Op een tegelijk ja. Ik ook.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Niets voor mij overigens. Ik kan maar op 1 verliefd zijn
Wat voor plannen?quote:
Valt ook wel mee. En ik ben altijd wel eerlijk dat ik over een paar weken weer weg ben.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Een schatje in ieder stadje dan maar
Herkenbaar wel hoor, ik snap je helemaal.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:39 schreef devzero het volgende:
Ik ben daar ook een stuk nuchterder en terughoudender in geworden vanwege slechte ervaringen. Als het gebeurt, gebeurt het. Maar misschien heb ik iets te vaak mijn vingers gebrand.
Niets mis met andere mensen ontmoeten. Als er vertrouwen is, dan kan dat ook gewoonquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat voor plannen?
[..]
Valt ook wel mee. En ik ben altijd wel eerlijk dat ik over een paar weken weer weg ben.
En verder is het ook wel leuk om andere mensen te ontmoeten, is niet altijd romantisch ofzo
Ja, was het maar zo simpel maar zo werkt het dus niet he.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:46 schreef skysherrif het volgende:
Als het goed voelt moet je je iig niet laten afhouden voor eerdere ervaringen.
Settelen. Haha!quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat voor plannen?
[..]
Valt ook wel mee. En ik ben altijd wel eerlijk dat ik over een paar weken weer weg ben.
En verder is het ook wel leuk om andere mensen te ontmoeten, is niet altijd romantisch ofzo
Zou best willen hoorquote:
Picsquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik gewoon een pop hoor.
Om te kotsenquote:
Mooie tijd om eens te gaan slapen dusquote:
Vooral nieuwsgierig tegen beter weten inquote:
Sweet dreamsquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mooie tijd om eens te gaan slapen dus
Truste
Je had dat ding zelf gegeven voor mijn verjaardag vorige week.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vooral nieuwsgierig tegen beter weten in
Heb je een tweedehandse gebruikt?quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Je had dat ding zelf gegeven voor mijn verjaardag vorige week.
Toen zat er nog geen lucht in, dat weet je zelf ook welquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Je had dat ding zelf gegeven voor mijn verjaardag vorige week.
Er zat wel nog wat anders inquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Toen zat er nog geen lucht in, dat weet je zelf ook wel
Ja zou dat Pokémon plaatje wel graag terug hebbenquote:
Oh, was dat Pokemon. Ik dacht dat het de instructies waren om hem op te blazen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja zou dat Pokémon plaatje wel graag terug hebben
Heb jij daar instructies voor nodig?quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, was dat Pokemon. Ik dacht dat het de instructies waren om hem op te blazen.
Slaap ze eNGine10quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb jij daar instructies voor nodig?
Enfin, weltrusten
Jeetje! Moest Pokémon je erbij helpen?quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja zou dat Pokémon plaatje wel graag terug hebben
Tnxquote:
Laat mij lekkerquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:50 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jeetje! Moest Pokémon je erbij helpen?
Het was dan ook wel een bijzonder Pokemon plaatjequote:Op donderdag 11 juli 2019 00:50 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jeetje! Moest Pokémon je erbij helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was dan ook wel een bijzonder Pokemon plaatjeAha, nu snap ik het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dat was codetaal?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje hoor. E10 zou nooit een pokemon kaartje ergens achter laten.
Ja. Pokemon kaartje terug vragen is eigenlijk zeggen, ik krijg nog geld van die pizza terug van je. Mannen hequote:
quote:
Ben godverdomme 2 uur geleden al opgestaan, maar zit pas aan m'n 2e bak koffie.quote:Op donderdag 11 juli 2019 07:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Morguh ToT
Maar begin nu wel beetje wakker te worden
Tijd voor een 3equote:Op donderdag 11 juli 2019 07:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben godverdomme 2 uur geleden al opgestaan, maar zit pas aan m'n 2e bak koffie.
Dobre utro moenquote:Op donderdag 11 juli 2019 07:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro motorblokje
Hoe gaat het ?
2x goed.... gaat het zo goed?quote:Op donderdag 11 juli 2019 07:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dobre utro moen
Goed goed.. 12 uur niet gehaald gisteren maar wel lekker geslapen
Met jou? Weer werken vandaag?
quote:Op donderdag 11 juli 2019 07:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen ToT
Wij zijn wel blij dat je wakker bent geworden!!
I wishquote:Op donderdag 11 juli 2019 07:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is dat jouw hand e10?
Zo mooi die nagels
Nouja ook niks bijzonders hoorquote:Op donderdag 11 juli 2019 07:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
2x goed.... gaat het zo goed?![]()
Was je later gaan slapen dan.. Ach als je goed hebt geslapen is dat belangrijker dan op tijd in bed liggen![]()
Ik lag er juist heel vroeg in.. iets na 22uur alMaar alsnog niet goed geslapen
![]()
En verder wel oke, koffie maakt een hoop goed![]()
Zo weer werken ja.. gelukkigJij ook vandaag harder werken toch? Onderdelen zouden vandaag om morgen binnen zijn
quote:Op donderdag 11 juli 2019 07:30 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mini-ToT had gisteren een moeilijk verteerbaar diner.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 07:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
Hij denkt wel aan z'n lijn in ieder geval.
Wat een baasquote:
Ja dat had ik dus.. vaak wakker geworden en dan liggen draaien uren langquote:Op donderdag 11 juli 2019 07:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nouja ook niks bijzonders hoor
Ja soms lig je maar te draaien en te doendan is later naar bed en in één keer goed doorslapen inderdaad prettiger.
Onderdelen gaan in een soort grote oven. Duurt ongeveer twee dagen met afkoelenmaar eerste onderdeel is er gisteren al uitgekomen, niet waar ik aan werk eigenlijk maar ben nu m'n collega aan het helpen.
Wat doe jij eigenlijk moen? Als je dat wil vertellen tenminste, hoeft niet
Die komt er niet meer uitquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus.. vaak wakker geworden en dan liggen draaien uren langMaar komt wel goed.. bijna weekend
![]()
Moet gelijk denken aan pizza bakken in die ovendie komt er vast verbrand uit.
Ik werk in een kinderopvangwel leuk en lachen meestal.. Kan ik ze voor me laten bolken in het dts
Is hij nu weer die ondeugd?quote:Op donderdag 11 juli 2019 07:30 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mini-ToT had gisteren een moeilijk verteerbaar diner.
Ondeugd? Check dit bekkie en durf te suggereren dat hij er ondeugend uit ziet!quote:
Vandaag gaat dts al op slotquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die komt er niet meer uitwordt meer dan 1100 graden in dat ding.
Leuk!wel gezellig met al die kids. Flink laten spammen in dts nu het nog kan
Hebben die ook zomervakantie of gaat dat het hele jaar door?
Dat vind ik idd ook.quote:Op donderdag 11 juli 2019 07:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat een baas
Al vind ik z'n media optredens wel steeds treuriger worden. Hou het bij vechten
Hij slijmt. Dat is wat hij doet. Die ondeugd!quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ondeugd? Check dit bekkie en durf te suggereren dat hij er ondeugend uit ziet!
[ afbeelding ]
Hij slijmt niet, hij kwijlt!quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hij slijmt. Dat is wat hij doet. Die ondeugd!
Ahaha! Hoe heb je dat zo van dichtbij kunnen makenquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij slijmt niet, hij kwijlt!
[ afbeelding ]
Subtiel verschil!
Dat had makkelijk gekund met een tele-lens, maar in dit geval heb ik dit gewoon uit een grotere foto geknipt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ahaha! Hoe heb je dat zo van dichtbij kunnen maken
Snachts ook? Arme kidsquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vandaag gaat dts al op slotmaar hoe denk je dat ik 3x heb gewonnen
Laat anderen voor mij posten
Die hebben ook vakantie ja
Daar ziet hij er juist heel ondeugend uitquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ondeugd? Check dit bekkie en durf te suggereren dat hij er ondeugend uit ziet!
[ afbeelding ]
Of had ik deze gisteren al gepost?
Fancy ladyquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ahaha! Hoe heb je dat zo van dichtbij kunnen maken
Hee fancy pantsquote:
Yess.. Shake it babyquote:
quote:
I shake it off, I shake it offquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
Nu heb ik deze in m'n hoofd zitten
Dikke bolus geproduceerd die niet in de pot wil vallen?quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
I shake it off, I shake it off
I, I shake it off, I shake it off
*Schud met de billen
Hahaha ga weg!quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dikke bolus geproduceerd die niet in de pot wil vallen?
quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:04 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat je echt weg moet gaan![]()
Ik duw je gewoon van je voeten
Weeequote:Op donderdag 11 juli 2019 11:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
I shake it off, I shake it off
I, I shake it off, I shake it off
*Schud met de billen
Minder weeeequote:Op donderdag 11 juli 2019 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dikke bolus geproduceerd die niet in de pot wil vallen?
En wat zeggen we dan?quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hij heeft de mood wel helemaal verpest nu he?
Echt he.. En ik begon net los te komen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hij heeft de mood wel helemaal verpest nu he?
Wacht maar tot jij een keer aan het dansen bentquote:
[Insert dat disco-gifje]quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Echt he.. En ik begon net los te komen.
[..]
Wacht maar tot jij een keer aan het dansen bent
Zijn dat de moves waar mevrouw ToT voor gevallen is?quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zijn dat de moves waar mevrouw ToT voor gevallen is?
Smoooothquote:
Taylor swiftquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
Nu heb ik deze in m'n hoofd zitten
Haha we maken je in sky!!quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:17 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb dit nummer in mijn hoofd als ik Moen of Borrel zie
Gevalletje tot de emmer overlooptquote:Op donderdag 11 juli 2019 13:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kat neemt wraak als het kind wat ouder is![]()
[ afbeelding ]
Belgische vlag?quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:35 schreef Limoentjuh het volgende:
@:eNGine10 even juichen hoor![]()
:w
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hee vetkeesquote:
Ik juich niet voor Belgiëquote:
NEE EN NOEM MIJ NIET VET!!quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hee vetkeesje ruimt het zelf op he
Okay keesquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
NEE EN NOEM MIJ NIET VET!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zit je nou op België te haten![]()
Ik ben Belgisch ja![]()
![]()
Die ligt vanavond vroeger dan normaal te maffen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hey ToT....hoe gaat het met de kleine man?
Oh oh.....dan zou ik maar gaan oppassen als ik jullie was!quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ligt vanavond vroeger dan normaal te maffen.
Verder alles prima met hem, leuk dat je het vraagt!
Hij wordt steeds sterker en slimmer; hij zat vanmiddag de net aangebrachte slotjes in de keukenkastjes na te kijken om te zien hoe hij die los kon halen!
Hij is 10 maanden oud!
Echt wel he!quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh oh.....dan zou ik maar gaan oppassen als ik jullie was!
Maar......als ze 18 zijn weten ze je kasten sneller leeg te eten dan dat je boodschappen kunt doenquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
De flessen chloor enzo toch maar ergens hoger neerzetten!
Ah gelukkig.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar......als ze 18 zijn weten ze je kasten sneller leeg te eten dan dat je boodschappen kunt doen
Geloof me.....ga vast hamsteren.......quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]True, maar dat merken we tegen die tijd wel weer!
Is over datum tegen die tijd!quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geloof me.....ga vast hamsteren.......
Nou bedoelde meer de vervanging van het dtsquote:
owja......quote:
Hier tochquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou bedoelde meer de vervanging van het dts
Haha, okee dan!quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
owja......![]()
![]()
Maar moest aan je denken toen m'n leidinggevende vanmorgen een foto van haar kleine man liet zien, die is bijna jarig.....toen dacht ik aan die foto die je ooit gepost had
Volgens mij in een stoeltje ofzo?quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, okee dan!
Welke foto? Ik heb er hier heel veel zitten spammen!
Ah oke oke mooiquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Volgens mij in een stoeltje ofzo?
boefje......wat een knapperd!quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]Daar zijn er ook behoorlijk wat van!
2 recente:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klapperende eierstokken krijg ik hiervanquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]Daar zijn er ook behoorlijk wat van!
2 recente:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
boefje......wat een knapperd!
quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klapperende eierstokken krijg ik hiervan
Wat een schatje
We kunnen wel ff oefenenquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klapperende eierstokken krijg ik hiervan
Wat een schatje
Echt wat een dotjequote:Op donderdag 11 juli 2019 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]Whehehe, echt wel he!
[..]Haha! En zo heb ik HEEEEEEEEEEL veel meer van dit soort foto's!
Fotoboekje laten maken:
[ afbeelding ]
(Kleine greep uit de pagina's.)
Kom danquote:
fotoboekjequote:Op donderdag 11 juli 2019 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]Whehehe, echt wel he!
[..]Haha! En zo heb ik HEEEEEEEEEEL veel meer van dit soort foto's!
Fotoboekje laten maken:
[ afbeelding ]
(Kleine greep uit de pagina's.)
quote:
Absoluut!quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt wat een dotje![]()
Wat een plezier moet dat zijn om dat in je leven te hebben
Oh die kijkersquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]Whaha!
[..]
Absoluut!
Tenminste....zolang je 'm ergens terug kunt vinden!
[ afbeelding ]
Hahahaha, echt wel!quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh die kijkersdat wordt later een hartenbreker
Ha haquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Hahahaha, echt wel!Dat zeggen mijn vrouw en ik ook tegen elkaar!
Nou ja, vooral dat-ie later lekker veel chickies zal gaan batsen!
Niets mis meequote:Op donderdag 11 juli 2019 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Of hij is homo...quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alleen hoor je er tegenwoordig politiek correct er bij te zeggen: "...of jongens..."quote:
Ja dat vind ik ook moeilijk te begrijpen. Het slaat af en toe echt te ver doorquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alleen hoor je er tegenwoordig politiek correct er bij te zeggen: "...of jongens..."
Serieus, om daar nu al mee bezig te zijn....
Niks mis mee om er aan te denken natuurlijk, nu al aankleden in rokjes en barbies op zijn verjaardag geven gaat beetje ver natuurlijkquote:
Ik vind het prima als andere ouders er al stil bij willen staan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niks mis mee om er aan te denken natuurlijk, nu al aankleden in rokjes en barbies op zijn verjaardag geven gaat beetje ver natuurlijk
Ja precies !quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het prima als andere ouders er al stil bij willen staan.
Wijzelf zijn wat traditioneler ingesteld en zien onze 10 maanden oude zoontje niet meteen als eentje die achter de heren aan zal rennen.
Prima als hij later toch zo is, maar nu willen we hem gewoon zien zoals hij nu is, en soms gewoon een beetje voor de gein mijmeren over zijn toekomst.
Zo hebben we het er voor de grap ook steeds over dat hij later piloot gaat worden enzo. (We hebben zelfs een foto gemaakt van dat ik hem als piloot aan het opleiden ben.)
Waarom nu al in hokjes denken inderdaad......je weet gewoon nooit hoe hun toekomst uitgestippeld wordt....quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het prima als andere ouders er al stil bij willen staan.
Wijzelf zijn wat traditioneler ingesteld en zien onze 10 maanden oude zoontje niet meteen als eentje die achter de heren aan zal rennen.
Prima als hij later toch zo is, maar nu willen we hem gewoon zien zoals hij nu is, en soms gewoon een beetje voor de gein mijmeren over zijn toekomst.
Zo hebben we het er voor de grap ook steeds over dat hij later piloot gaat worden enzo. (We hebben zelfs een foto gemaakt van dat ik hem als piloot aan het opleiden ben.)
Precies.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waarom nu al in hokjes denken inderdaad......je weet gewoon nooit hoe hun toekomst uitgestippeld wordt....
Leuk ha ha,had ik met zoonlief ook want die heeft kuiltjes in z'n wangen....die had altijd bekijks en aandachtquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Nee we vinden het nu gewoon leuk om wat voor de grap te fantaseren aangezien er nu al continu dames op hem af komen denderen als ik met hem wandel.
Maar nee, volgens sommigen moet je zo jong mogelijk beginnen met indocrineren hem te vertellen dat het NÉT zo normaal is om gay te zijn als het is om straight te zijn enzo.
Haha ja het zijn vaak vrouwen vanaf middelbare leeftijd die op hem af komen, maar een 3-jarig buurmeisje zit ook steeds met haar speentje in d'r mond naar hem te wijzen: "Baby!", en dan moet ze natuurlijk weer aan hem plukken en hem aaien enzo!quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Leuk ha ha,had ik met zoonlief ook want die heeft kuiltjes in z'n wangen....die had altijd bekijks en aandacht
Hnnng ik wil ook.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja het zijn vaak vrouwen vanaf middelbare leeftijd die op hem af komen, maar een 3-jarig buurmeisje zit ook steeds met haar speentje in d'r mond naar hem te wijzen: "Baby!", en dan moet ze natuurlijk weer aan hem plukken en hem aaien enzo!
Schattig buurmeisjequote:Op donderdag 11 juli 2019 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja het zijn vaak vrouwen vanaf middelbare leeftijd die op hem af komen, maar een 3-jarig buurmeisje zit ook steeds met haar speentje in d'r mond naar hem te wijzen: "Baby!", en dan moet ze natuurlijk weer aan hem plukken en hem aaien enzo!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoek je een oppas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beloof dat hij terug komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoek je een oppas?
Ik beloof dat hij terug komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Zoek je een oppas?
Ik beloof dat hij terug komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze!!quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:14 schreef ToT het volgende:
Hij heeft alleen niet echt tafelmanieren:
[ afbeelding ]
Oh dat is toch genietenquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Elke! Dag!![]()
![]()
![]()
Dan krijg je ineens een mega knuffel terwijl hij zich helemaal kapot lacht!
Ja ons is vaker verteld dat de eerste 3 maanden de leukste zijn, maar ik vond dat helemaal niet zo!quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dat is toch genietenelke leeftijdsfase is leuk.....maar deze baby/dreumestijd is wel de leukste
Ja precies.....maar daarna gaat het steeds sneller dus geniet nu echt van elk moment!quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ons is vaker verteld dat de eerste 3 maanden de leukste zijn, maar ik vond dat helemaal niet zo!![]()
![]()
Ja je bent natuurlijk wel blij met je baby en natuurlijk hou je er ook acuut van, maar het leuke begint pas echt als de interactie komt, vanaf een maandje of 4. Bij de 6e maand merk je ineens ook weer vooruitgang en de afgelopen 2 weken merkten we ook weer een mega sprong!
Dat komt echt wel goed!quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies.....maar daarna gaat het steeds sneller dus geniet nu echt van elk moment!
[..]
Zoek je een oppas?
Ik beloof dat hij terug komtIk ben wel oppas als ie 20 is ofzo. Samen de kroeg inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Motorblokjequote:Op donderdag 11 juli 2019 22:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben wel oppas als ie 20 is ofzo. Samen de kroeg in
Whehe!quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan kan ToT toch een jaar of 8? genieten van zijn eigen zoonquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kan ToT toch een jaar of 8? genieten van zijn eigen zoon
Moet genoeg zijn
Ik wil ook een paar jaar oppassen!quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]Hij is pas 10 maanden!
Moet ik hem met 8 jaar al de kroeg in trappen?
Ow wacht, ik kreeg hem terug als hij begon te puberen he!
Ja preciesquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]Hij is pas 10 maanden!
Moet ik hem met 8 jaar al de kroeg in trappen?
Ow wacht, ik kreeg hem terug als hij begon te puberen he!
oh kijk!! nog minder tijd voor meneer en mevrouw ToTquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wil ook een paar jaar oppassen!
Ha haquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja preciesdus dacht jaar of 12, en dan als ie 20 is naar eNgine, dus
[..]
oh kijk!! nog minder tijd voor meneer en mevrouw ToT
💿'tjequote:
Zal goed voor hem zorgenquote:
Ben wel bereid om hem doordeweeks naar huis te brengen en op vrijdag weer op te halenquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kan ToT toch een jaar of 8? genieten van zijn eigen zoon
Moet genoeg zijn
Weekend dienst met miniToTquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
💿'tje
[..]
Zal goed voor hem zorgen
[..]
Ben wel bereid om hem doordeweeks naar huis te brengen en op vrijdag weer op te halen
Die neem ik dan wel meequote:Op donderdag 11 juli 2019 23:00 schreef ToT het volgende:
Geen idee of mevrouw ToT dit allemaal wel zo'n goed idee vindt trouwens!
Weekend dienst? Moet hij dan nog gaan werken ook?quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weekend dienst met miniToT
Ahwquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Weekend dienst? Moet hij dan nog gaan werken ook?
[ afbeelding ]
Die wil ik als hulpje bij mijn werk....quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wel altijd eerst vegen voor het moppen he:
[ afbeelding ]
En hij is ook heel erg goed in, ehhhh....nou ja, dit:quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die wil ik als hulpje bij mijn werk....
Wat een heerlijkheidquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij is ook heel erg goed in, ehhhh....nou ja, dit:
[ afbeelding ]
(Handdoek uit de keuken gejat, schoen van het rek gejat...)
Echt he!quote:
Ha ha, heerlijke ouders zijn jullie ook!quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!
Ja ik heb ook foto's dat hij zit te tuinieren, zwemmen, slapen, van alles in z'n mond propt, malle kleertjes draagt enz.
Voor zijn eerste vliegtuigvlucht hebben we al een nieuw pilotenpakje besteld. Zijn oude pakje past niet meer.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, heerlijke ouders zijn jullie ook!
Nog één biertje jaquote:
Truste ToTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |