Ach, Menorca is weer buggyeiland.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm... ik weet niet of ik dat perse positief vind
quote:Op maandag 15 juli 2019 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vond de toetjes op zowel Ibiza als Menorca een beetje tegenvallen
*skipt eilandquote:Op maandag 15 juli 2019 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat zal op Mallorca niet anders zijn.
Maar das bijna overal joh.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*skipt eiland
Nee, maar veel van die voorgefabriceerde dingen, weinig zelfgemaakt.
Op die eilanden wel jaquote:
Van Turkije via Griekenland naar de Canarische archipel tot aan Mallorcaquote:
Das daar wel ernstig jaquote:Op maandag 15 juli 2019 10:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vond het eiland Karpathos ook wel leuk, alleen al die zielige diertjes, je komt altijd die eene speciale tegen
Waar ga jij graag op vakantie?quote:Op maandag 15 juli 2019 10:55 schreef UitStraling het volgende:
Die eilanden zijn me toch echt te saai, keertje zeebaars in zeezoutkorst eten, keertje lachen om foute shirtjes en gouden kettingen en oude mannen met centjesmeisjes en dat is het vermaak wel.
Waar was jij nou heen geweest, eigenlijk?quote:Op maandag 15 juli 2019 11:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar ga jij graag op vakantie?
Hij was in Moskou om de ontstaansgeschiedenis van het communisme eens goed te bestuderen.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar was jij nou heen geweest, eigenlijk?
Saaaaaaiquote:Op maandag 15 juli 2019 11:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij was in Moskou om de ontstaansgeschiedenis van het communisme eens goed te bestuderen.
Je bent nu een rijker mensquote:Op maandag 15 juli 2019 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Saaaaaai
Over Rusland gesproken..
Ik heb The last Czars gezien, wel boeiend, want ik heb ineens alle afleveringen gezien.
Ik weet in ieder geval nu wel precies waarom Rusland geen autocratie / Tsaren meer heeft.quote:
Tenerifequote:Op maandag 15 juli 2019 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar was jij nou heen geweest, eigenlijk?
Moet je ook niet doen.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja kreeg al nadrukkelijk te horen, "we nemen geen zielig hondje mee uit Spanje"
Oh ja, ik lette even niet opquote:
Pffffoe, heel afwisselend, vorig jaar Japan en Ierland-Schotland geweest, dit jaar staan New York en weekje Malaga op het programma.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar ga jij graag op vakantie?
Lekker. New York wil ik ooit ook eens heen.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pffffoe, heel afwisselend, vorig jaar Japan en Ierland-Schotland geweest, dit jaar staan New York en weekje Malaga op het programma.
Putin kan er ook wat van.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval nu wel precies waarom Rusland geen autocratie / Tsaren meer heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |