win je ze ook?quote:
Soms wel, soms niet.. hangt er vanaf of ik schade wil.quote:
ik probeer schade meestal te voorkomen.quote:Op maandag 15 juli 2019 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.. hangt er vanaf of ik schade wil.
Ja, daarom.quote:Op maandag 15 juli 2019 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer schade meestal te voorkomen.
anderen hebben daar minder moeite mee, zo lijkt het.
op weg naar het werk toe ga ik sowieso niet racen. waarom zou ik daar eerder willen zijn?quote:Op maandag 15 juli 2019 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Dan laat ik ze maar winnen.
Gefeliciteerd met die 4 seconden eerder op het werk..
Dat bedoel ikquote:Op maandag 15 juli 2019 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op weg naar het werk toe ga ik sowieso niet racen. waarom zou ik daar eerder willen zijn?
Hoe was je vakantie ?quote:
Toen ik een week weg was wilde ik juist weer naar huis.quote:
Waar ben je heen geweest eigenlijk ?quote:
Dan heb je het niet genoeg naar je zin gehad maatquote:Op maandag 15 juli 2019 09:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toen ik een week weg was wilde ik juist weer naar huis.
Had ik toen ik ooit de fout beging om in het hoogseizoen naar het Gardameer te gaan.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toen ik een week weg was wilde ik juist weer naar huis.
Op zich had ik het wel naar m’n zin alleen ik krijg vrij snel heimwee naar m’n gitaren en pc (quote:Op maandag 15 juli 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb je het niet genoeg naar je zin gehad maat
Lekker jankende kinderen en muggenquote:Op maandag 15 juli 2019 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik toen ik ooit de fout beging om in het hoogseizoen naar het Gardameer te gaan.
Horrorvakantie...
quote:Op maandag 15 juli 2019 09:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich had ik het wel naar m’n zin alleen ik krijg vrij snel heimwee naar m’n gitaren en pc ().
[..]
Lekker jankende kinderen en muggen
En een schreeuwende Ria incl. kort pittig kapsel en overgewicht op elke hoek.quote:
Wel fijn dat de vakantie in de regio bijna begint.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En een schreeuwende Ria incl. kort pittig kapsel en overgewicht op elke hoek.
Ja, ik reed in een half uur naar NHquote:Op maandag 15 juli 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel fijn dat de vakantie in de regio bijna begint.
R U S T
En terug ookquote:Op maandag 15 juli 2019 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik reed in een half uur naar NH
Halleluja
Die is al weer voorbijquote:Op maandag 15 juli 2019 09:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, hoe is de vakantie?
Oh wat spijtig, hier is het net begonnen, afgelopen zaterdag mijn dochter naar Utrecht gebracht, die komt woensdag weer terug. Lekker vandaag huis voor mij alleenquote:Op maandag 15 juli 2019 10:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is al weer voorbij
2 weken zitten erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |