Niet fit zijn aan het begin van het seizoenquote:Op woensdag 10 juli 2019 15:24 schreef Scarface88 het volgende:
Dus 23 en 30 juli moeten we tegen Basel. 27 juli tegen Ajax voor de neuzenschaal. Die moeten we dus gewoon laten lopen. Heeft geen zin om je kapot te rennen voor een C-prijs terwijl er niks te winnen valt ermee. Drie dagen later moeten we fit zijn.
We weten uit ervaring dat 3 dagen rust niet genoeg is om maximaal te presteren. Voor zowel Ajax als PSV. Aangezien de wedstrijd tegen Basel belangrijker is moeten we tegen Ajax gewoon met B-team spelen. Het is ten slotte toch een Amsterdamse prijs. Wat moeten wij ermee.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:29 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Niet fit zijn aan het begin van het seizoen
Dan kan je net zo goed meteen stoppen met de CL.
Sjon de Jong kijkt het allemaal rustig aan. Geen haast. Tijd zat.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Veel gekte, weinig tranfers nog steeds.
is die eerste CL wedstrijd thuis?quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
We weten uit ervaring dat 3 dagen rust niet genoeg is om maximaal te presteren. Voor zowel Ajax als PSV. Aangezien de wedstrijd tegen Basel belangrijker is moeten we tegen Ajax gewoon met B-team spelen. Het is ten slotte toch een Amsterdamse prijs. Wat moeten wij ermee.
als je leest dat Bergwijn, Ziyech en zelfs Neres op een lijstje staan van Bayern maar geen van 3en 1e keus dan weet je dat het wel even kan duren.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:36 schreef Gutanoth het volgende:
Sjonnie de Jong kan er natuurlijk niets aan doen als een verkopende partij geen haast heeft met een handtekening zetten. Tijd zat. Manana.
Maximaal moeten presteren tegen Baselquote:Op woensdag 10 juli 2019 15:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
We weten uit ervaring dat 3 dagen rust niet genoeg is om maximaal te presteren. Voor zowel Ajax als PSV. Aangezien de wedstrijd tegen Basel belangrijker is moeten we tegen Ajax gewoon met B-team spelen. Het is ten slotte toch een Amsterdamse prijs. Wat moeten wij ermee.
Het zal er wel op uitdraaien dat er gewoon niemand meer weg gaat van het basismateriaal, behalve Gaston.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:36 schreef Gutanoth het volgende:
Sjonnie de Jong kan er natuurlijk niets aan doen als een verkopende partij geen haast heeft met een handtekening zetten. Tijd zat. Manana.
Dat lijkt mij prima dan toch? Nog een jaar met Bergwijn en Lozano op de flanken, moet je alleen een vervanger halen voor de Jong en er moet echt een fatsoenlijke CV komen. Viergever - Sainsbury kan echt niet.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal er wel op uitdraaien dat er gewoon niemand meer weg gaat van het basismateriaal, behalve Gaston.
In de eredivisie kan dat op zich wel, maar europees echt niet. Ik vind Viergever trouwens wel onderschat hoor, hij speelde e ht wel goed afgelopen seizoen. Het is geen Alex of Stam, maar hij zakt nooit door de ondergrens.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij prima dan toch? Nog een jaar met Bergwijn en Lozano op de flanken, moet je alleen een vervanger halen voor de Jong en er moet echt een fatsoenlijke CV komen. Viergever - Sainsbury kan echt niet.
Dan komt Bergwijn waarschijnlijk op 10,Bruma en Lozano vanaf de flanken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij prima dan toch? Nog een jaar met Bergwijn en Lozano op de flanken, moet je alleen een vervanger halen voor de Jong en er moet echt een fatsoenlijke CV komen. Viergever - Sainsbury kan echt niet.
Viergever met een ander naast zich kan wel inderdaad. Ik zou ook liever nog wat versterkingen zien, maar ik ben bang dat het er niet in zit nadat we een spits en verdediger hebben gekocht.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:01 schreef Ciscus het volgende:
[..]
In de eredivisie kan dat op zich wel, maar europees echt niet. Ik vind Viergever trouwens wel onderschat hoor, hij speelde e ht wel goed afgelopen seizoen. Het is geen Alex of Stam, maar hij zakt nooit door de ondergrens.
Dacht Bruma op 10, maar Bergwijn kan ook inderdaad.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dan komt Bergwijn waarschijnlijk op 10,Bruma en Lozano vanaf de flanken.
Ken die Bruma niet echt , maar klinkt als een prima aanvalquote:Op woensdag 10 juli 2019 17:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dan komt Bergwijn waarschijnlijk op 10,Bruma en Lozano vanaf de flanken.
Is een negerquote:Op woensdag 10 juli 2019 17:12 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ken die Bruma niet echt , maar klinkt als een prima aanval
Daar ontbreekt het hier nog wel eens aan, helaas.quote:
Wat denk je er van maat? Ik werd persoonlijk dieptriest van die stukjes oefenpot die ik heb gezien.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar ontbreekt het hier nog wel eens aan, helaas.
Jammer dat je geen PSV'er bent. We hadden je hier goed kunnen gebruiken.quote:
Niet gezienquote:Op woensdag 10 juli 2019 17:47 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wat denk je er van maat? Ik werd persoonlijk dieptriest van die stukjes oefenpot die ik heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |