quote:juist een hele sterke opmerking
Op woensdag 8 januari 2003 20:08 schreef Dentist het volgende:[..]
"Nederland is vol en iedereen die dat ontkent lijdt aan geheugenverlies"
*poef* met 1 zinnetje het hele debat verloren...
quote:Herben deed het "goed" hoor...
Op woensdag 8 januari 2003 20:14 schreef Refragmental het volgende:
KUTZOOI!!!
Ik heb het dus gemist.
Wanneer komt de herhaling?
quote:Nee nee, dichtsbevolkste land ter wereld.. Jammerlijk mislukte woordspeling...
Op woensdag 8 januari 2003 20:13 schreef Zander het volgende:[..]
"Het dichtstbevolkte land ter wereld", dat was ook wel een fraaie. Voetnoten, meneer Herben.
quote:Ben ik niet met je eens...het is namelijk ook moeilijk om aan te geven waarom je perse een hard rechts beleid wilt voeren en de staatsschuld af lossen terwijl er genoeg mensen zijn die het heel zwaar hebben...
Op woensdag 8 januari 2003 20:10 schreef Ryan3 het volgende:
De linkse boodschap overbrengen is een stuk moeilijker, in een samenleving zo welvarend als de onze en langzamerhand met zoveel complexen als de onze, dan de rechtse boodschap over het voetlicht krijgen... Dat blijkt m.i. uit dit debat...
quote:Dan zou ik dus lijden aan geheugenverlies.. Leg dat eens uit?
Op woensdag 8 januari 2003 20:15 schreef erikh het volgende:[..]
juist een hele sterke opmerking
quote:En?
Op woensdag 8 januari 2003 20:15 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Herben deed het "goed" hoor...
Beantwoord m'n vraag eens aub.
[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 08-01-2003 20:18]
quote:De mensen die het slecht hebben staan niet te juichen hoor...
Op woensdag 8 januari 2003 20:16 schreef Mass het volgende:[..]
Ben ik niet met je eens...het is namelijk ook moeilijk om aan te geven waarom je perse een hard rechts beleid wilt voeren en de staatsschuld af lossen terwijl er genoeg mensen zijn die het heel zwaar hebben...
Dat bleek dan weer in het RTL4 debat
Het lijkt me nu wel duidelijk dat de mensen die echt een cda-vvd kabinet willen, maar twijfelen tussen de 2 partijen, beter op de vvd kunnen stemmen dan op het cda. Bij het cda loop je het risico dat ze er met de pvda vandoor gaan
quote:vanavond hal 1 tot 2
Op woensdag 8 januari 2003 20:14 schreef Refragmental het volgende:
KUTZOOI!!!
Ik heb het dus gemist.
Wanneer komt de herhaling?
Rights restricted by copyright. See
http://www.domain-registry.nl/whois.php
Domain name:
2vandaag.nl (second domain)
Organisation:
Vereniging Evangelische Omroep
Oude Amersfoortseweg 79
1213 AE HILVERSUM
Administrative Contact:
M.V. Lekatompessy
Phone: +31 35 6474210
E-mail: postmaster@2vandaag.nl
Technical Contact:
R. Mulder | Afd. Internet
Phone: +31 35 6474715
E-mail: postmaster@2vandaag.nl
Technical Contact:
E. van Loon
Phone: +31 35 6774193
E-mail: eric.van.loon@nos.nl
Technical Contact:
Ward Wouts
Phone: +31 356774252
E-mail: ward.wouts@nos.nl
Registrar:
Nederlandse Omroep Stichting (NOS)
Sumatralaan 45
1217 GP HILVERSUM
Domain Nameservers:
minnie.omroep.nl 145.58.30.4
robin.omroep.nl 145.58.26.52
Domain first registered: 28-04-1997
Record last updated: 29-10-2002
Record maintained by: NL Domain Registry
Vanavond herhaling, rond 00.30 ?
Herben was erg LPF. Veel geschreeuw en weinig daadwerkelijke inhoud. Jammer. Kan die man niet even de standpunten van zijn eigen partij uit het hoofd leren..
Zalm kwam weer te kort. Op veiligheid niet echt kunnen scoren tegen Halsema in een zaal vol rechtse economiestudenten... Ze klapten voor Femke, terwijl het zijn tjuswedstrijd is...
Balkenende... Harry reeg af en toe zijn zin niet en moest campagne voeren in plaats van premier-bonus binnen zien lopen. De duistre blikken waren inderdaad af en toe oud-testamentarisch.
Gladjakker van de PvdA. Woutertje kent in ieder gaval de basics van het debat. dat scheelt. Dat de pers hem nu aanwijst als winnaar lijkt me sterk
Marijnisen gaat een beetje vervelen. Ik weet het niet. Het is als je het te vaak hoort niet meer fruitig en fris maar zeur en zanik. Eindeloos geinterumpeer om de ander maar niet uit te laten spreken is iets anders dan je eigen argumenten naar voren brengen.
Halsema kwam niet echt over als een debater. Criminoloog en dan de balangrijkste punten niet inkoppen in het veiligheidsdebat. Was wel een lekker gezicht tov van die grijze muizen, maar helaas gaat het om de inhoud ![]()
Al met al zie ik in dit debat geen echte winnaar. Verliezers zijn altijd makkelijker aan te wijzen. Laat ik zggen dat dit debat niet mijn stemkeus heeft veranderd.
Wat mij irriteerd is dat Bos eerst nog een redelijk gematigde PvdA man leek zich nu tot het oude PvdA prioncipe heeft bekeerd en zich al gedraagt als de grote winnaar. Hij begint zalvend te praten. Het wordt een echte PvdA priester.
Herben mist jammer genoeg de kennis van de dossiers. Hij kan leuk fel zijn.
Balkenende begint een beetje op stoom te raken maar is volgens mij in zijn hoofd al bezig met een CDA en PvdA kabinet hij was mij te milt tegen Bos.
Marijnissen was blijkbaar verrast door de felhied van Herben. Het leek er een beetje op alsof hij zich eerst moest hervinden. Toen dat gedaan was kon hij weer verder op zijn ouderwetse manier. Hij blijft te veel schermen met: als je dat en dat leest en dit of dat onderzoek en mensen willen dit. Ik wil helemaal niet wat Marijnissen wil.
Femke Halsema was niet eerlijk in haar debat met Zalm eerst ontkende ze dat ze 300.000.000 wilde bezuinigen en later gaf ze het toch toe. Ook dat jijbakken naar Zalm over dat 20 jaar regeren is niet eerlijk. Dit kan ze ook naar PvdA en CDA zeggen.
Zalm was beduidend beter in zijn element. Hij wist duidelijk heel goed hoe de financiele plannen van de andere partijen inelkaar zaten soms beter dan de partijleiders zelf. Mooi ook dat hij aan het einde nog even duidelijk maakte dat een stem op de VVD een stem op het CDA is maar andersom niet.
Om nu te zeggen wie er gewonnen heeft is heel erg moeilijk omdat ze niet met zijn alle tegelijk over de zelfde onderwerpen hoefde te debateren. Ik vond Halsema niet sterk omdat ik de indruk had dat ze van tevoren haar verhaaltje uit het hoofd had geleerd. Herben miste dossierkennis. Verder vond ik het elkaar niet veel ontlopen.
Maar als Herben zegt dat deze juist vaak crimineel uitvallen weet marijnissen over deze illegalen wel precies te vertellen hoeveel er crimineel zijn of niet. Hij beschuldigd eerst Herben van onzekere uitspraken maar doet daarna EXACT hetzelfde.
Te slecht voor woorden.
quote:euhmm, als ik goed geteld heb kreeg Zalm 1 keer meer een "groot" applaus dan Halsema...
Op woensdag 8 januari 2003 20:19 schreef abraham het volgende:
Zalm kwam weer te kort. Op veiligheid niet echt kunnen scoren tegen Halsema in een zaal vol rechtse economiestudenten... Ze klapten voor Femke, terwijl het zijn tjuswedstrijd is...
niet dat dat iets zegt verder trouwens, publiek bij debatten zijn van nul en generlei waarde en dienen bij voorkeur niet aanwezig te zijn
quote:Zie mijn eerdere post over beroepsdemagoog Marijnissen!
Op woensdag 8 januari 2003 20:20 schreef daburnd88 het volgende:
Marijnissen moet eens naar zichzelf kijken
Hij zegt dat Herben niet weet waar ie het over heeft als herben meent te weten hoeveel illegalen er zijn. Want volgens marijnissen kan je dat niet weten omdat ze juist illegaal zijn.Maar als Herben zegt dat deze juist vaak crimineel uitvallen weet marijnissen over deze illegalen wel precies te vertellen hoeveel er crimineel zijn of niet. Hij beschuldigd eerst Herben van onzekere uitspraken maar doet daarna EXACT hetzelfde.
Te slecht voor woorden.
Herben zet het clownswerk van zijn grote roerganger voort echter zonder de persoonlijkheid waarmee je met dat soort clownesque gedoe kunt wegkomen. Afvoeren die man, afvoeren die partij.
quote:Smierende opmerkingen, fel, liet Marijnissen moeilijk uitpraten, stemverheffing, LPF stokpaardjes goed onder de aandacht gebracht, af en toe tussen de regels door een zogenaamde lollige opmerking, contact met de zaal, afwijzende non-verbale communicatie op goede momenten, wel aardig wat versprekinkjes, maar daar redde hij zich heel behoorlijk uit... Dan nog bleek dat hij, voor aanvang van het debat, in een één-tweetje met Zalm al zijn gedoogsteun gaf aan een eventuele coalitie tussen VVD en CDA... Kortom: een rijke oogst...
Op woensdag 8 januari 2003 20:17 schreef Refragmental het volgende:[..]
En?
Ik ga echt niet op die pipo stemmen.Beantwoord m'n vraag eens aub.
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 08-01-2003 20:24]
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 20:22 schreef sizzler het volgende:[..]
Zie mijn eerdere post over beroepsdemagoog Marijnissen!
quote:Dat is wat marijnissen ervan probeerde te maken (zoveelste smerige truukje) herben had het over 1/3 en dat zijn gewoon de harde feiten
Op woensdag 8 januari 2003 20:08 schreef tktijntje het volgende:
Herbens opmerking "de illegalen zijn voor het grootste deel crimineel"
vond ik betreurenswaardig
quote:Bos heeft ook al aangegeven een coalitie met SP en D66 te willen. De mogelijkheden worden nu vergroot door hun eigen succes waardoor een coalitie CDA-PvdA ook tot de mogelijkheden behoort.
Op woensdag 8 januari 2003 20:26 schreef daburnd88 het volgende:
Leuk idee trouwens dat moarijnissen gisteren nog opriep om een totaal links kabinet te beginnen met het PVDA + SP + GL + D66 + CU.
Dat belooft nog wat als je die mensen zo ziet in dit debat.
quote:En wat probeer je te zeggen?
Op woensdag 8 januari 2003 20:23 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Smierende opmerkingen, fel, liet Marijnissen moeilijk uitpraten, stemverheffing, LPF stokpaardjes goed onder de aandacht gebracht, bla bla bla bla bla bla bla bla
Ik ga namelijk op Zalm stemmen
quote:Neenee, Herben begon met "illegalen, van wie een groot deel crimineel is". (Da's niet hetzelfde als "het grootste deel" natuurlijk).
Op woensdag 8 januari 2003 20:29 schreef Wisp het volgende:
Dat is wat marijnissen ervan probeerde te maken (zoveelste smerige truukje) herben had het over 1/3 en dat zijn gewoon de harde feiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |