Ze weten ze wel uit te zoeken hoor, elke keer hebben wij hoop op een leuker persoon, ze worden alleen maar ergerquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ze heeft helemaal geen mensenkennis of enig inzicht hoe het werkt bij mensen, interactie e.d..
'Leuk jurkje heb je aan'
nou oud-mariniers als jullie meekijken/lezen, werk aan de winkelquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Praat ze weer over haar werk![]()
[ afbeelding ]
hmm geen idee, dat was niet in me opgekomenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
Bedoelen Jens en Shelly nu met Ze drinkt ook heel veel koffie dat ze veel bij de FEBO zit of daadwerkelijk veel koffie drinkt
Ik zie haar haar wel heel vaak met een mok in haar handen op een cap.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
Bedoelen Jens en Shelly nu met Ze drinkt ook heel veel koffie dat ze veel bij de FEBO zit of daadwerkelijk veel koffie drinkt
als zij zich daar niet voor openstelt, zei hij erbij.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:02 schreef magnaal het volgende:
Jens wil Mariska ook niet eens meer leren kennen
zei die dat echt?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:02 schreef magnaal het volgende:
Jens wil Mariska ook niet eens meer leren kennen
Jaja en dat zegt dat jochie over een vrouw van al 37 (Maris haar eigen woorden)quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:01 schreef sylly1 het volgende:
Jens zegt nu dat ze sociaal niet zo ontwikkeld is, ze maakt geen oogcontact en gaat in een gesprek gewoon door met een verfroller of andere dingen
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
als zij zich daar niet voor openstelt, zei hij erbij.
4 weken niet drinken en dan geen strikdiploma van juf AK, te ergquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:02 schreef Labradoodle het volgende:
Jens is hij weet het nog niet maar het gelukkigste persoon in Utopia.de domme Mariska gaat hem nergens mee helpen. En geen inhoudelijke gesprekken .
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat Mariska dat al heeft afgesloten
Snap ik ook niet hij maakt nu helemaal geen kans op een poster of sticker.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:04 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
4 weken niet drinken en dan geen strikdiploma van juf AK, te erg
Ik ben eigenlijk best bang dat 'gewone' personen er niet meer in willen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ze weten ze wel uit te zoeken hoor, elke keer hebben wij hoop op een leuker persoon, ze worden alleen maar erger![]()
Ze zit nu met het huisje aan het water, ik mag hopen op zo'n invasie muggen bij der
Hij wordt de hel voor haar. Ze kan hem niet verbaal pakken .quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:06 schreef magnaal het volgende:
Mariska vergist zich erg in Jens...Hij ziet het allemaal heel helder en heeft het niet verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |