Eens! Die van mij was zeker drie keer zo groot.quote:
Lekker dat ie nog slaapt!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:59 schreef Lot_1 het volgende:
babyspul en beddengoed is (indien nodig gestreken), gevouwen en ligt in de kast. Nu de enorme berg kleding van onszelf nog. Maar dat komt een andere dag. Eerst een was ophangen - het houdt nooit op.
kind slaapt nog steeds![]()
Bluez, fijn dat het al zo'n stuk beter gaat! Wel herkenbaar, het lijf wat je tegenhoudt. Ik heb ook nog niet echt mijn oude conditie terug. En ik heb steeds spierpijn en rugpijn van het sjouwen met mijn steeds zwaarder wordende kindIk moet toch eens letten op een betere ergonomische houding.
Anne, ik vroeg me laatst al af: sta je nog regelmatig stil bij hoe anders je leven met zorg voor de schoonouders was? Hoe kijk je terug op die periode?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:03 schreef AnneX het volgende:
Zónder de sch.ouderswas is het behapbaar.
En dan ben ik gezegend met iemand, die het sneller wegwerkt met strijk dan ik.
Goed bezig Bloes
Ja mooie vraagquote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:05 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Anne, ik vroeg me laatst al af: sta je nog regelmatig stil bij hoe anders je leven met zorg voor de schoonouders was? Hoe kijk je terug op die periode?
Ditquote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fijn om te lezen over de vorderingen Bluezz. Je lijkt een en ander verstandig aan te pakken.
Oh mocht je nog eens behoefte hebben maar geen was.... roep maarquote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:16 schreef minilot het volgende:
Ik was, hang op, strijk en berg op - op zo'n vijf dagen in de week. De enige huishoudelijke kwestie waar ik serieus plezier in heb![]()
En derhalve ook het enige dat écht goed bijgehouden wordt
Check. Probeer beiden op zaterdagen netjes weg te werken. Meestal lukt het wel maar ben er altijd te lang mee bezig naar mijn smaakquote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:23 schreef borisz het volgende:
Wasje draaien geen probleem. Daarna de was opbergen wel
Ik sorteer het op de strijkplank en stoelen in het Rommelhok (aka studiekamer)quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Check. Probeer beiden op zaterdagen netjes weg te werken. Meestal lukt het wel maar ben er altijd te lang mee bezig naar mijn smaak
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:05 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Anne, ik vroeg me laatst al af: sta je nog regelmatig stil bij hoe anders je leven met zorg voor de schoonouders was? Hoe kijk je terug op die periode?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets. Ik hou maar op, want loop leeg onder de spoiler
[ Bericht 3% gewijzigd door AnneX op 09-07-2019 15:29:55 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |