Jij hebt wel alle 4 tasks gehaald? Denk dat de professor te weinig power heeft om door fortresses heen te beuken als de auror.quote:Op zondag 17 november 2019 13:06 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Volgens mij begon het ook om 11.00 lokale tijd.
Maar goed, halfuurtje is wel genoeg
Alle 4 ja. Als professor.quote:Op zondag 17 november 2019 13:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jij hebt wel alle 4 tasks gehaald? Denk dat de professor te weinig power heeft om door fortresses heen te beuken als de auror.
Ja ik heb genoeg Buffalo brain elixers, draughts en dat spul. Maar healing potions had ik er maar 2 van. Wel wat extra gebrouwen en meteen verbruikt. Wist niet dat het een fortress CD zou worden. Plus ik was bezig met het brouwen van ander spul voor de brilliant eventquote:Op zondag 17 november 2019 13:10 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Alle 4 ja. Als professor.
Wel potions gebruiken natuurlijk. En permanent 2 buffs aan helpt ook.
Als je strength in numbers + teamwork makes the dreamwork hebt is baruffio ook nuttig - die telt als buff voor de bonus schadequote:Op zondag 17 november 2019 13:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja ik heb genoeg Buffalo brain elixers, draughts en dat spul. Maar healing potions had ik er maar 2 van. Wel wat extra gebrouwen en meteen verbruikt. Wist niet dat het een fortress CD zou worden. Plus ik was bezig met het brouwen van ander spul voor de brilliant event
Teamwork makes the dream work mis ik 2 groene boeken voor. Strength in numbers heb ik al wel. Wist niet dat baruffio ook dan meetelt. Daarom koos ik voor wat anders dan teamwork makes the dream work omdat ik vooral solo speel en het als een buff krijgen van een ander iemand lasquote:Op zondag 17 november 2019 13:15 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Als je strength in numbers + teamwork makes the dreamwork hebt is baruffio ook nuttig - die telt als buff voor de bonus schade
Maar exstimulo,invigoration en health zijn wel vrij essentieel ja
Huh? Ik ben level 28 maar snap helemaal niets van wat je hier schrijft.quote:Op zondag 17 november 2019 13:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Teamwork makes the dream work mis ik 2 groene boeken voor. Strength in numbers heb ik al wel. Wist niet dat baruffio ook dan meetelt. Daarom koos ik voor wat anders dan teamwork makes the dream work omdat ik vooral solo speel en het als een buff krijgen van een ander iemand las
Zijn dat niet de SOS quests of Achievements of zo?quote:Op zondag 17 november 2019 18:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Huh? Ik ben level 28 maar snap helemaal niets van wat je hier schrijft.
Community daysquote:Op maandag 18 november 2019 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn dat niet de SOS quests of Achievements of zo?
Het zijn lessen die de professor kan volgen. Beide verhogen je schade als je 'enhanced by a teammate' bent volgens de omschrijving - maar in de praktijk blijken potions zoals brain elixers en exstimulo ook gewoon mee te tellen.quote:Op maandag 18 november 2019 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn dat niet de SOS quests of Achievements of zo?
Hij loopt bij mij niet vast maar het duurt ruim 20 seconden voordat hij naar het stenenscherm gaat.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
Wie heeft er nog meer last van, als je een fortress binnengaat en je selecteert de level, dat het spel vastloopt?
Ik krijg (sinds vandaag?) cadeautjes uit herbergen, al kan ik ze nergens terugvindenquote:Op dinsdag 19 november 2019 08:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
Binnenkort kunnen er cadeaus gegeven worden aan vrienden. Mij benieuwen waar je die kan krijgen
Bij je vriendjesknopquote:Op vrijdag 22 november 2019 02:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik krijg (sinds vandaag?) cadeautjes uit herbergen, al kan ik ze nergens terugvinden![]()
Same!quote:Op woensdag 4 december 2019 09:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
Heb weer een nieuwe vriend nodig ivm kerst opdracht
6478 1473 6943
quote:
Ik heb je net een uitnodiging gestuurd.quote:
Nee, blijkbaar stond je er al inquote:
Yes! Hebbes!quote:Op woensdag 4 december 2019 12:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb je net een uitnodiging gestuurd.
ErwinD stond al in mijn lijstje.
Ah okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |