Ik bedoelde dat ik ook verbaasd was toen ik die note zagquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik geloof het wel alleen wat bezielde die MOD dan of wat was dat nou weer voor vraag
NSBerquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
Maar niet hier doen hoormoet ik weer een TR plaatsen
Het was snachts en ik werd uitgedaagd. Kon er niks aan doenquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar waarom überhaupt zoiets posten dan![]()
Dat mag je in KPD doen
Deugnietquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het was snachts en ik werd uitgedaagd. Kon er niks aan doen
Zal me gedragen
Haha ja ik snap dat je verbaasd was dat, bedoelde ik niet.. ik vind het nog steeds gek dat je voor een vraag stellen een note krijgtquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:48 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik ook verbaasd was toen ik die note zag
Als je poep zegt krijg je al een notequote:Op woensdag 10 juli 2019 15:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ja ik snap dat je verbaasd was dat, bedoelde ik niet.. ik vind het nog steeds gek dat je voor een vraag stellen een note krijgt
Bij deze..quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik krijg een sticker iedere keer als ik iemand verraad
Vroeger kreeg je nog guldens als je mensen verrade ...quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik krijg een sticker iedere keer als ik iemand verraad
Sowquote:Op woensdag 10 juli 2019 15:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je nog guldens als je mensen verrade ...
voor de volgende keer dat je iemand verraadquote:Op woensdag 10 juli 2019 16:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]hey die is wel leuk.. al mis ik de glitters
quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
voor de volgende keer dat je iemand verraad![]()
[ afbeelding ]
Nee dan moet het minstens een rode vlag met een witte halve maan en ster zijn, of anders een groene ster.quote:
En ook nog eens paarsquote:Op woensdag 10 juli 2019 16:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
voor de volgende keer dat je iemand verraad![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik nietquote:Op woensdag 10 juli 2019 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dan moet het minstens een rode vlag met een witte halve maan en ster zijn, of anders een groene ster.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KAN NIET WACHTEN OM IEMAND TE VERRADEN!!
quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KAN NIET WACHTEN OM IEMAND TE VERRADEN!!
Aaahwquote:Op woensdag 10 juli 2019 16:40 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ons kleine NSB'ertje kijkt of er nog mensen in onze keukenkastjes verborgen zitten.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aaahw![]()
Hij is om te knuffelen gwn 🤗
Skatjeeeeeeeequote:Op woensdag 10 juli 2019 16:40 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ons kleine NSB'ertje kijkt of er nog mensen in onze keukenkastjes verborgen zitten.
Heb jij ook?quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
JaaaaaEcht zo’n koetsjie koetsjiekoe baby
Heb je de 'heb je nog geneukt-tour' gezien?quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naah gewoon beetje slapjes tegen aam gehangen
Ik heb de DVDquote:Op woensdag 10 juli 2019 17:57 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Heb je de 'heb je nog geneukt-tour' gezien?
Dan komen Edgar en Jos ook op, en vragen ze dat aan elkaar. Na een relaas van een kwartier met stotteren en giechelen komt het hoge woord eruit: Jos heeft in groep 4 een meisje haar elleboog aangeraakt![]()
Verder vond ik die 'tour' niet zo sterk
Haha vast!quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja, worden we allemaal een keer hopelijk
Babyyyyyquote:Op woensdag 10 juli 2019 18:57 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Mag ik nog even op blijven? Ah toe! Wallen onder mijn ogen? Nee joh, zo ben ik geboren, echt waar!"
Hel no!quote:
quote:
Ohooooquote:Op woensdag 10 juli 2019 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Hel no!
Ik vanmiddag tegen mevrouw ToT: "Hij slaapt nu wel erg lang he? Krijgen we daar vanavond geen problemen mee?"
Zij: "Welnee joh!"![]()
Dus nog steeds geen slaappil?quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]Jazeker, minus die wallen want die komen dus wél echt van de vermoeidheid, ongeacht wat meneertje onder de foto zei!
Je kunt het proberen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel wat Jägermeister in huis, kan dat ook?
Resultaat:quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:02 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je kunt het proberen.
Post het resultaat
Leen hem aan mij als je moe bentquote:Op woensdag 10 juli 2019 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Feitelijk zit hij hier nog gewoon met een usb-kabel te slingeren!
Whehe!quote:
Oeh!quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ik heb net weer een aantal foto's van hem gemaakt, dat hij die kabel af zit te lebberen en er op zit te kauwen enzo!
En poesjestopic en veel bagger toch.quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:14 schreef hemarookworst het volgende:
Dit is beetje baby van ToT topic geworden
Jaaaaquote:
Dat ben jij dacht ik. Ik ben meer poezeraar.quote:
Oh jaa. Haaha!quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat ben jij dacht ik. Ik ben meer poezeraar.
Dat wil jij wel geile kikker stierenhaas cringe big timequote:
Ik versta alleen Nederlandsquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat wil jij wel geile kikker stierenhaas cringe big time![]()
![]()
![]()
KOM OP DAN VUILE KANKAHLIJER!!!!!!quote:
Ic nicht, du hast mich nicht gefragt.quote:
Ouwe vogelzoeker HALLO HALLO HIER SPREEKT DE BRANDWEER WEERquote:
Maar goed dat je aan het eind sorry zeg.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ic nicht, du hast mich nicht gefragt.
KOM OP DAN VUILE KUTHOER!!!! SUCK MY DICK!!!!![]()
Sorry
Ga doorquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Anders had ik je zo'n veeg gegeven dat je twee maanden aan je bed gekluisterd zou liggen.
Iemand die een akkefietje op Marktplaats heeft gehad met iemand en daar hier uitgebreid verslag over deed.quote:
Laatst alle fok klassiekers nig gepost...quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand die een akkefietje op Marktplaats heeft gehad met iemand en daar hier uitgebreid verslag over deed.FOK! klassiekertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |