abonnement Unibet Coolblue
pi_189573098
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 22:57 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Oh maar dat is niet ongewoon uit zijn regio van herkomst toch? Moet gewoon even loskomen *O*
Nee klopt. Dat staat mij vaak tegen. Kom veel mensen uit die regio tegen als k op vakantie ben in Thailand en vat het zelf op als arrogantie.
pi_189573113
En hij is te netjes denk ik. Of te glad ofzo? Ik probeer een foto van een type te zoeken die ik leuk zou vinden maar vind zo snel niet iets.
pi_189573129
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 22:58 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nee klopt. Dat staat mij vaak tegen. Kom veel mensen uit die regio tegen als k op vakantie ben in Thailand en vat het zelf op als arrogantie.
Ies koeltoer joh, maar snap wel dat het zo over kan komen. Heb je nog een reis in de planning?
pi_189573138
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:00 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ies koeltoer joh, maar snap wel dat het zo over kan komen. Heb je nog een reis in de planning?
Nee niet echt. Plan nooit iets en ga altijd wel vrij impulsief weg als het hier te koud word :P Jij?
pi_189573172
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:02 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nee niet echt. Plan nooit iets en ga altijd wel vrij impulsief weg als het hier te koud word :P Jij?
Ligt er een beetje aan, soms wel genoeg tijd om even impulsief op pad te gaan. Maar richting een week vergt vaak toch wat meer planning vooraf helaas. Al een tijdje niet meer ver weg geweest, maar in zuid-europa ook genoten van zonnig weer O+
pi_189573181
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 22:58 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je bent ook van alle roddelmarkten thuis hè :D Wie heeft hij met wie bedrogen dan?
Victoria Koblenko (soapsterretje gtst),toen jaren uitelkaar nu happy samen met een kind
pi_189573183
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:04 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan, soms wel genoeg tijd om even impulsief op pad te gaan. Maar richting een week vergt vaak toch wat meer planning vooraf helaas. Al een tijdje niet meer ver weg geweest, maar in zuid-europa ook genoten van zonnig weer O+
Waarom vergt het zoveel planning?
pi_189573207
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:04 schreef MCH het volgende:

[..]

Victoria Koblenko (soapsterretje gtst),toen jaren uitelkaar nu happy samen met een kind
Oh dacht dat ze toen uit elkaar waren, omdat ze hem geen papamateriaal vond oid. Wel grappig hoe ze allang weer bij elkaar waren en het nog niet opgepikt was door de media.
pi_189573232
Ik was laatst aan het werk en een van de eigenaren was constant met een dame in de achterruimtes. En elke keer als ik daar in ging om wat te pakken schrokken ze maar besteedde er verder geen aandacht aan. Die dame werkt trouwens ook in een van de zaken dus dacht dat het een stelletje was. Komt die eigenaar de volgende dag met zijn gezin in onze zaak eten :{

Dus ik vroeg aan de collega's wie dit dan was. Is dus gewoon zijn officiële relatie.

:N
pi_189573235
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:05 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Waarom vergt het zoveel planning?
Mijn man kan meestal niet zo even weg van werk en ik heb ook nog weleens verplichting. Dan wil ik ook wel maximaal lol hebben in de dagen dat we weg kunnen. En als een van onze ouders mee gaat die niet meer zo goed ter been is, moeten we ook even wat dingen uitzoeken van te voren. Tenminste, voor ons werkt dat beter dan op de bonnefooi gaan.
pi_189573247
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:09 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Mijn man kan meestal niet zo even weg van werk en ik heb ook nog weleens verplichting. Dan wil ik ook wel maximaal lol hebben in de dagen dat we weg kunnen. En als een van onze ouders mee gaat die niet meer zo goed ter been is, moeten we ook even wat dingen uitzoeken van te voren. Tenminste, voor ons werkt dat beter dan op de bonnefooi gaan.
Ja dat is idd verstandiger :P

Ik ben alleen dus heb niet zoveel dingen om rekening mee te houden :p
pi_189573281
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:09 schreef bitterbal het volgende:
Ik was laatst aan het werk en een van de eigenaren was constant met een dame in de achterruimtes. En elke keer als ik daar in ging om wat te pakken schrokken ze maar besteedde er verder geen aandacht aan. Die dame werkt trouwens ook in een van de zaken dus dacht dat het een stelletje was. Komt die eigenaar de volgende dag met zijn gezin in onze zaak eten :{

Dus ik vroeg aan de collega's wie dit dan was. Is dus gewoon zijn officiële relatie.

:N
Ondanks dat het mijn zaken niet zijn, vind ik dat soort dingen wel moeilijk. Liever wil ik het niet weten en iemand gewoon recht in de ogen kunnen kijken zonder me ongemakkelijk te voelen over zulke kennis.
pi_189573292
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:10 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja dat is idd verstandiger :P

Ik ben alleen dus heb niet zoveel dingen om rekening mee te houden :p
Dat is wel lekker ja. Soms mis ik die tijd wel, maar vooraf dingen geregeld hebben heeft ook zo z'n charme. #burgerlijk :P
pi_189573298
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:12 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ondanks dat het mijn zaken niet zijn, vind ik dat soort dingen wel moeilijk. Liever wil ik het niet weten en iemand gewoon recht in de ogen kunnen kijken zonder me ongemakkelijk te voelen over zulke kennis.
Ja heb ik ook. Ik moest ze ook bedienen en vond het echt fucking ongemakkelijk dat ik hem de dag er voor met die ander had gezien. Heb ze niet zien zoenen maar het was duidelijk dat het meer was dan alleen vriendschappelijk of collegiaal.

Collega's zeiden ook dat die dit altijd doet dus keken er niet meer van op.
pi_189573370
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja heb ik ook. Ik moest ze ook bedienen en vond het echt fucking ongemakkelijk dat ik hem de dag er voor met die ander had gezien. Heb ze niet zien zoenen maar het was duidelijk dat het meer was dan alleen vriendschappelijk of collegiaal.

Collega's zeiden ook dat die dit altijd doet dus keken er niet meer van op.
Wel fijn als je dat verteld wordt :P Ik herinner me nog een bedrijfsfeestje waar een collega helemaal overstuur binnen kwam. Die wist niet dat de twee van de bazen een open huwelijk erop na hielden. En een vrij open seksleven ook, dus die had net live action aanschouwt. :X
pi_189573379
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:18 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wel fijn als je dat verteld wordt :P Ik herinner me nog een bedrijfsfeestje waar een collega helemaal overstuur binnen kwam. Die wist niet dat de twee van de bazen een open huwelijk erop na hielden. En een vrij open seksleven ook, dus die had net live action aanschouwt. :X
_O-

Ja misschien heeft deze man dat ook wel maar die indruk kreeg ik niet. Maar goed het is niet mijn plek om er iets van te zeggen.
pi_189573440
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:19 schreef bitterbal het volgende:

[..]

_O-

Ja misschien heeft deze man dat ook wel maar die indruk kreeg ik niet. Maar goed het is niet mijn plek om er iets van te zeggen.
Beter je erbuiten houden ja. Een andere collega grapte ook ooit over het verschil tussen zijn vrouw en zijn vriendin. Ik reageerde zo chill in tegenstelling tot anderen die hij het verteld had dat hij dacht dat ik er misschien ook wel voor in zou zijn. No thanks..
pi_189573462
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:23 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Beter je erbuiten houden ja. Een andere collega grapte ook ooit over het verschil tussen zijn vrouw en zijn vriendin. Ik reageerde zo chill in tegenstelling tot anderen die hij het verteld had dat hij dacht dat ik er misschien ook wel voor in zou zijn. No thanks..
En er wel blijven werken?

Ik weet niet hoe ik zou reageren als een werkgever mij dat zou vragen
pi_189573544
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:24 schreef bitterbal het volgende:

[..]

En er wel blijven werken?

Ik weet niet hoe ik zou reageren als een werkgever mij dat zou vragen
Dat laatste voorbeeld was een collega, geen werkgever. Tenminste, ik kreeg niet het idee dat hij me ervoor wilde betalen :P

Kijk een keer proberen of iets verkeerd begrijpen ok, maar als mijn nee gerespecteerd wordt en ik verder niet betrokken hoef te worden bij dat gedoe, teveel geleuter over escapades aan hoef te horen en erover moet liegen tegen een partner oid vind ik het wel te overzien.
pi_189573580
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:29 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat laatste voorbeeld was een collega, geen werkgever. Tenminste, ik kreeg niet het idee dat hij me ervoor wilde betalen :P

Kijk een keer proberen of iets verkeerd begrijpen ok, maar als mijn nee gerespecteerd wordt en ik verder niet betrokken hoef te worden bij dat gedoe, teveel geleuter over escapades aan hoef te horen en erover moet liegen tegen een partner oid vind ik het wel te overzien.
Zou je er in zon situatie over liegen?
pi_189573627
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:30 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Zou je er in zon situatie over liegen?
Dat ligt echt aan de situatie, maar bij voorkeur natuurlijk niet.
pi_189573704
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:33 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat ligt echt aan de situatie, maar bij voorkeur natuurlijk niet.
Ik denk bij een vrouw/vriendin van een collega die ik verder niet ken dat ik er wel over zou liegen en dan daar flink van zou balen.
pi_189573723
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:36 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ik denk bij een vrouw/vriendin van een collega die ik verder niet ken dat ik er wel over zou liegen en dan daar flink van zou balen.
Bij een man/vriend van een collega niet?
pi_189573741
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:38 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Bij een man/vriend van een collega niet?
Oh ja dan ook Bedoel meer als het iemand is die ik verder niet goed ken. Deed nu ff stereoptyp :P
pi_189573773
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:39 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Oh ja dan ook Bedoel meer als het iemand is die ik verder niet goed ken. Deed nu ff stereoptyp :P
Ok dan is het goed :P En ja, leuk zal het wel nooit worden..
pi_189573851
Ik ga zo eens slapen, dus ik wens je een fijne nachtrust toe :*
pi_189573892
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:45 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik ga zo eens slapen, dus ik wens je een fijne nachtrust toe :*
jij ook! :Y
pi_189573923
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:48 schreef bitterbal het volgende:

[..]

jij ook! :Y
Merci en :W
pi_189575243
Schatje 👏
-
pi_189581221
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 22:32 schreef MCH het volgende:

[..]

Hallo, hoe gaat het?
Prima *O* Alleen weinig meer op Fok! te vinden de laatste tijd.
pi_189584184
Hé het topique is ineens terug. Wou paar week geleden nog posten dat we een jaar samen waren maar kon het topic niet vinden.
pi_189925210
Still going strong
pi_190010962
Net ook even kort met vriendin over gehad, maar doordat:

1. Ik ooit dik en onzeker was en nu afgetraind ben
2. Ik vroeger nooit aandacht kreeg van dames en nu wel aandacht krijg, en
3. Ik door het trainen behoorlijk wat testosteron in mijn lichaam heb

Merk ik dat het best lastig in om niet toe te geven aan verleidingen. Gelukkig kan ik dat tot nu toe wel telkens.
  dinsdag 19 november 2019 @ 08:52:18 #234
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_190017405
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 20:51 schreef Restyler het volgende:
Net ook even kort met vriendin over gehad, maar doordat:

1. Ik ooit dik en onzeker was en nu afgetraind ben
2. Ik vroeger nooit aandacht kreeg van dames en nu wel aandacht krijg, en
3. Ik door het trainen behoorlijk wat testosteron in mijn lichaam heb

Merk ik dat het best lastig in om niet toe te geven aan verleidingen. Gelukkig kan ik dat tot nu toe wel telkens.
:').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_190450261
Lapo
pi_190450267
Ik zie dubbel.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_190453493
Nou mensen, het begin van het einde is aangebroken.
De eerste vriendin in de vriendinnengroep van mijn vriendin (volgen jullie me nog :+ ) gaat begin volgend jaar trouwen. Uit ervaring weet ik dat dan toch wat begint te kriebelen bij de andere dames van de vriendinnengroep en het een domino wordt van trouwerijen.
pi_190457573
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:31 schreef Restyler het volgende:
Nou mensen, het begin van het einde is aangebroken.
De eerste vriendin in de vriendinnengroep van mijn vriendin (volgen jullie me nog :+ ) gaat begin volgend jaar trouwen. Uit ervaring weet ik dat dan toch wat begint te kriebelen bij de andere dames van de vriendinnengroep en het een domino wordt van trouwerijen.
Veel plezier
  zondag 15 december 2019 @ 16:09:45 #239
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190457650
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:31 schreef Restyler het volgende:
Nou mensen, het begin van het einde is aangebroken.
De eerste vriendin in de vriendinnengroep van mijn vriendin (volgen jullie me nog :+ ) gaat begin volgend jaar trouwen. Uit ervaring weet ik dat dan toch wat begint te kriebelen bij de andere dames van de vriendinnengroep en het een domino wordt van trouwerijen.
Zo zijn vrouwen.
Wil je zelf al trouwen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 15 december 2019 @ 16:11:14 #240
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190457690
He, zit in de verkeerde SC.
Sorry.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_190458444
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:31 schreef Restyler het volgende:
Nou mensen, het begin van het einde is aangebroken.
De eerste vriendin in de vriendinnengroep van mijn vriendin (volgen jullie me nog :+ ) gaat begin volgend jaar trouwen. Uit ervaring weet ik dat dan toch wat begint te kriebelen bij de andere dames van de vriendinnengroep en het een domino wordt van trouwerijen.
Moet jij weten
pi_190458465
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 16:46 schreef MCH het volgende:

[..]

Moet jij weten
Buitengewoon goede post
pi_190464315
Was het bijna vergeten nog hier te melden, maar laatst kwamen twee jongens in de sportschool naar me toe en die vroegen hoe lang ik al sport en zeiden dat ik er goed uit zag. 🥰
pi_190464784
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:53 schreef Restyler het volgende:
Was het bijna vergeten nog hier te melden, maar laatst kwamen twee jongens in de sportschool naar me toe en die vroegen hoe lang ik al sport en zeiden dat ik er goed uit zag. 🥰
Nog geneukt?
pi_190651591
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:53 schreef Restyler het volgende:
Was het bijna vergeten nog hier te melden, maar laatst kwamen twee jongens in de sportschool naar me toe en die vroegen hoe lang ik al sport en zeiden dat ik er goed uit zag. 🥰
Nog geneukt?
Ik nuke jullie allemaal de moeder.
pi_190656627
Fijne kerst O+
  zaterdag 28 december 2019 @ 14:22:26 #247
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_190705962
:W
Believe you can, and you will.
pi_190708053
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:53 schreef Restyler het volgende:
Was het bijna vergeten nog hier te melden, maar laatst kwamen twee jongens in de sportschool naar me toe en die vroegen hoe lang ik al sport en zeiden dat ik er goed uit zag. 🥰
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~
pi_190712926
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 15:44 schreef bitterbal het volgende:

[..]

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Zoooooo dannnn

Behoeftiggggg 😏😍😉😄
pi_190712968
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Zoooooo dannnn

Behoeftiggggg 😏😍😉😄
_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')