Mijn jongens raken wel uitgeblust, maar ik zie dat jij ook al de nodige namen door mag strepen.quote:
Zal me niets verbazen als wimderon alsnog wint.quote:Op zondag 15 september 2019 23:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mijn jongens raken wel uitgeblust, maar ik zie dat jij ook al de nodige namen door mag strepen.
Daar was het voorjaar (of eigenlijk het gehele jaar tot twee weken terug) van Valgren te slecht voor vrees ikquote:Op maandag 16 september 2019 10:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als wimderon alsnog wint.
Na afloop van het seizoen wordt de inschrijving geopend in dit topicquote:Op woensdag 18 september 2019 10:22 schreef knijn1985 het volgende:
Zijn er mogelijkheden om in te stromen volgend seizoen?
Ik kijk vol verwachting uit naar de selectie van Africa's Team.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:51 schreef showtimer het volgende:
Staat er iemand tussen die start én top 15 kan rijden?
Jij en ik staan gewoon nog steeds gelijk in punten. Wat een enorme afgang voor jou.quote:
Ploegen zouden dezelfde moeten zijn als vandaag in Toscane. Dus geen Africa, Movistar of Amore. Savio zijn nieuwste aankoop lijkt me wel iemand die als 15e kan eindigen.quote:Op woensdag 18 september 2019 11:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kijk vol verwachting uit naar de selectie van Africa's Team.
Mattia lijkt niet in vorm, Mauro is niet in vorm. Ik sta derhalve volledig achter Marco.
En het zou niet erg zijn als Movistar bepaalde mensen niet opstelt.
Badilat!quote:Op woensdag 18 september 2019 11:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik denk dat ik afhankelijk ben van Imerio Cima en Giovanni Lonardi.
Je zou voor minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |