Sorry.. Leuk haar heb jequote:Op maandag 8 juli 2019 21:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik post een foto van mezelf en jij noemt me eng
Verkocht.. Zat ff krap bij kas.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is pas eng1 oog maar hebben, waar is de andere gebleven
Of onze drieling ook groene ogen gaat krijgen? Dan ja. Anders ben ik benieuwd waar jij aan dacht.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt....
Denk je nu aan Wat ik denk?
Bruidegom, doe niet zo engquote:Op maandag 8 juli 2019 21:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:fancy2 zeg eens tegen jouw bruidegom dat hij me niet eng mag noemen
Maar niet de show stelen hè.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja mijn ogen gaan straks mooi matchen bij jouw trouwjurk
quote:Op maandag 8 juli 2019 21:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Of onze drieling ook groene ogen gaat krijgen? Dan ja. Anders ben ik benieuwd waar jij aan dacht.
Fijne avond nogquote:Op maandag 8 juli 2019 21:33 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ben weg
Ik laat jullie tortelduifjes even jullie toekomst samen bespreken
Later Limoenquote:Op maandag 8 juli 2019 21:33 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ben weg
Ik laat jullie tortelduifjes even jullie toekomst samen bespreken
quote:
GMTAquote:
K I S S I N Gquote:
Is dat de laatste? Ben nooit voorbij twee gekomen.quote:
Hahaquote:Op maandag 8 juli 2019 22:05 schreef eNGine10 het volgende:
K I S S I N G
Hee kopjehoe was je werk bevallen vandaag?
Dat moeten ze zelf wetenquote:Op maandag 8 juli 2019 22:06 schreef ToT het volgende:
...exchanging all sorts of filthy body fluids?
Nee nee.. Handje vasthouden enzoquote:Op maandag 8 juli 2019 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
...exchanging all sorts of filthy body fluids?
quote:
Mooizo.. Is het ook moeilijker?quote:Op maandag 8 juli 2019 22:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha
De dag zelf ging heel snel. Het werk was leuk, en heb lekker mijn ding kunnen doen. En daarbij nieuwe dingen geleerd. Ben wel echt kapot nu, maar totaal nog geen zin om te gaan slapen!
En hoe was jouw dag?
quote:Op maandag 8 juli 2019 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]Voor het huwelijk????
Waar zijn de vuist-grote stenen?
Wat een SCHANDE!!!!
Wie is er hier zonder zonde? Die eerste steen moet wel geworpen worden he!!!!
That's my man!quote:Op maandag 8 juli 2019 22:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vang ze en smijt ze terug, dat je het vast weet.
Moeilijker niet per se, wel even anders dus is het beter opletten. Maar hoe meer dingen ik leer, des te breder ik inzetbaar ben. Ten eerste leuk voor de variatie, ten tweede met het oog op de toekomst.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:10 schreef eNGine10 het volgende:
Mooizo.. Is het ook moeilijker?
En geen zin om te slapen ken ik, smorgens wel vaak spijt van.
Mijn dag was beetje saai. Niet zoveel gedaan eigenlijk dus tijd ging ook maar langzaam. Wel pizza gegeten straks, dat was het hoogtepunt van vandaag.
quote:Op maandag 8 juli 2019 22:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vang ze en smijt ze terug, dat je het vast weet.
Ja is altijd goed om meer te kunnen en beetje afwisseling is altijd wel goed voor de motivatiequote:Op maandag 8 juli 2019 22:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moeilijker niet per se, wel even anders dus is het beter opletten. Maar hoe meer dingen ik leer, des te breder ik inzetbaar ben. Ten eerste leuk voor de variatie, ten tweede met het oog op de toekomst.
Morgen kan ik gelukkig uitslapen, dus kan het was later maken vandaag
Pizza=leven
quote:
Dat wordt wel lastigquote:
Vond de film een beetje flauw, maar het had wel goede grapjes zo tussendoorquote:Op maandag 8 juli 2019 22:27 schreef ToT het volgende:
Elk zaadcelletje is heilig!
Zit er trouwens garantie op dode papegaaien?
quote:Op maandag 8 juli 2019 22:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vond de film een beetje flauw, maar het had wel goede grapjes zo tussendoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |