Dat moeten ze zelf wetenquote:Op maandag 8 juli 2019 22:06 schreef ToT het volgende:
...exchanging all sorts of filthy body fluids?
Nee nee.. Handje vasthouden enzoquote:Op maandag 8 juli 2019 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
...exchanging all sorts of filthy body fluids?
quote:
Mooizo.. Is het ook moeilijker?quote:Op maandag 8 juli 2019 22:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha
De dag zelf ging heel snel. Het werk was leuk, en heb lekker mijn ding kunnen doen. En daarbij nieuwe dingen geleerd. Ben wel echt kapot nu, maar totaal nog geen zin om te gaan slapen!
En hoe was jouw dag?
quote:Op maandag 8 juli 2019 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]Voor het huwelijk????
Waar zijn de vuist-grote stenen?
Wat een SCHANDE!!!!
Wie is er hier zonder zonde? Die eerste steen moet wel geworpen worden he!!!!
That's my man!quote:Op maandag 8 juli 2019 22:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vang ze en smijt ze terug, dat je het vast weet.
Moeilijker niet per se, wel even anders dus is het beter opletten. Maar hoe meer dingen ik leer, des te breder ik inzetbaar ben. Ten eerste leuk voor de variatie, ten tweede met het oog op de toekomst.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:10 schreef eNGine10 het volgende:
Mooizo.. Is het ook moeilijker?
En geen zin om te slapen ken ik, smorgens wel vaak spijt van.
Mijn dag was beetje saai. Niet zoveel gedaan eigenlijk dus tijd ging ook maar langzaam. Wel pizza gegeten straks, dat was het hoogtepunt van vandaag.
quote:Op maandag 8 juli 2019 22:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vang ze en smijt ze terug, dat je het vast weet.
Ja is altijd goed om meer te kunnen en beetje afwisseling is altijd wel goed voor de motivatiequote:Op maandag 8 juli 2019 22:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moeilijker niet per se, wel even anders dus is het beter opletten. Maar hoe meer dingen ik leer, des te breder ik inzetbaar ben. Ten eerste leuk voor de variatie, ten tweede met het oog op de toekomst.
Morgen kan ik gelukkig uitslapen, dus kan het was later maken vandaag
Pizza=leven
quote:
Dat wordt wel lastigquote:
Vond de film een beetje flauw, maar het had wel goede grapjes zo tussendoorquote:Op maandag 8 juli 2019 22:27 schreef ToT het volgende:
Elk zaadcelletje is heilig!
Zit er trouwens garantie op dode papegaaien?
quote:Op maandag 8 juli 2019 22:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vond de film een beetje flauw, maar het had wel goede grapjes zo tussendoor
Mensen van de kerk hier ?quote:Op maandag 8 juli 2019 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]Voor het huwelijk????
Waar zijn de vuist-grote stenen?
Wat een SCHANDE!!!!
Wie is er hier zonder zonde? Die eerste steen moet wel geworpen worden he!!!!
Jehova, volgens het filmpje dat hij posttequote:
Achter het station stonden ze hier denk wel 2 weken lang, 2 hele leuke dames, met een standaard met boeken erop over?? Ik kon het niet zo snel lezen...iets met jezus etc..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:05 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jehova, volgens het filmpje dat hij postte
Je dacht? Waarom vroeg je nietquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Achter het station stonden ze hier denk wel 2 weken lang, 2 hele leuke dames, met een standaard met boeken erop over?? Ik kon het niet zo snel lezen...iets met jezus etc..
Schatte ze niet ouder dan 25 ofzo oke max 30.....in zo een ouderwetse rok nog net over de knieen
,,
Ik dacht, geloof je echt in sprookjesboeken? Ben je ingehuurd? Hoe ziet jou vakantie eruit, of is dit jou vakantie?
Nee, ik merk dat. Waar zitten jullie eigenlijk wanneer jullie geen kaarten controleren. En weet je dat er niet altijd wordt gecontroleerd? Waarom?quote:
Wij zitten vaak gewoon 1e klas of aan de andere kant van de treinquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:43 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, ik merk dat. Waar zitten jullie eigenlijk wanneer jullie geen kaarten controleren. En weet je dat er niet altijd wordt gecontroleerd? Waarom?
Oh okayquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wij zitten vaak gewoon 1e klas of aan de andere kant van de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |