Oh vandaarquote:Op maandag 8 juli 2019 11:45 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Franny heeft met gerrit geneukt en dat mag niet van shelly . Dit is Franny haar straf.
Dan laat Franny haar zorgvuldig opgebouwde imago klappen...Want zoiets doet EEN Franny nietquote:Op maandag 8 juli 2019 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Franny laat het zich dan ook wel gewoon aanpraten
Als ik Franny was geweest, had ik het lint omhoog gedaan en was er gewoon bij gaan zitten
Voorlopig wel, denk ik ook...quote:Op maandag 8 juli 2019 11:47 schreef Hagenesie het volgende:
Ik gun Mariska geen slaapplek bij Andrea. Dat is wat ze eigenlijk wil.
of gewoon op Gerrit gaan zittenquote:Op maandag 8 juli 2019 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ik Franny was geweest, had ik het lint omhoog gedaan en was er gewoon bij gaan zitten
Ja, gek eigenlijk., dat durft ze dan weer net niet.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Gerrit vindt dat niet erg hij is ook leuker met Franny samen. En dan kunnen we zien dat Shelly niet egoïstisch is wat ze zegt.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:50 schreef eskil het volgende:
[..]
Ja, gek eigenlijk., dat durft ze dan weer net niet.
Shelley klampt zich aan Gerrit vast omdat ze denkt dat ze wat aan hem heeft daar in Utopia. Ze denkt dat hij "een hoge boom" is. zoals ze dat daar noemen.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:55 schreef Bramenstruik het volgende:
als Gerrit slim is dumpt hij Sjellie snel, soms lijkt het erop, dat hij haar al meer dan zat is, nu nog doorzetten
Welnee, als Gerrit weer jeuk krijgt duikt hij weer op Sherryquote:Op maandag 8 juli 2019 11:55 schreef Bramenstruik het volgende:
als Gerrit slim is dumpt hij Sjellie snel, soms lijkt het erop, dat hij haar al meer dan zat is, nu nog doorzetten
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2019 12:00 schreef magnaal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
chapeau mop
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hiske heeft er een dagtaak aan om Jessie en Merel een hak te zetten. Die pakt alles daarvoor aan wat ze kan pakken.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:02 schreef puzziepie het volgende:
His spreekt Maris aan
Maar Maris is nergens op aan te spreken blijkt wel
Dat durft ze niet het wordt een meelopertje van Jessie . Ze durft zelf niks in de vergadering te zeggen de zelfbenoemde manager .quote:Op maandag 8 juli 2019 12:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Maris was in staat om weg te lopen bij de vergadering.
ik alleen nog maar buiten, scheelt me een hoop, van de winter is de stop dan ook makkelijkerquote:
Het ergste is..Hiske hoort bij de groep niksnutten, die alleen parasiteren...quote:Op maandag 8 juli 2019 12:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hiske heeft er een dagtaak aan om Jessie en Merel een hak te zetten. Die pakt alles daarvoor aan wat ze kan pakken.
ja, en zegt ze het ook ff tegen Merel en Jessie zelf?quote:Op maandag 8 juli 2019 12:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het ergste is..Hiske hoort bij de groep niksnutten, die alleen parasiteren...
Hiske is de aanvoerder van de nietsdoeners. Alleen maar bezig om te kijken waar ze mensen mee onderuit kan halen.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Natuurlijk nietquote:Op maandag 8 juli 2019 12:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, en zegt ze het ook ff tegen Merel en Jessie zelf?
Ik ook wat zei daar doet.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Maris vraagt zich echt af wat mensen daar doen.
Het gaat haar om Jens en Mylene. Die geven weerwoord en dat kan niet in de wereld van Mariska. Daar maakt zij de dienst uit en doen anderen wat zij heeft bedacht of vindt.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gelijk.quote:
Niemand gelooft toch dat zei manager was bij een keukenbedrijf. Ze is gewoon een verkoopster geweest.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Het is duidelijk dat Mariska geen goede leidinggevende is. Rancuneus, vriendjespolitiek hoog in het vaandel heeft, egoistisch en niet professioneel.
Mee eens en kleinzielig.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:04 schreef puzziepie het volgende:
Maris gaat een dezer dagen ontploffen
Nah ...ik geloof Maris allang niet meer
Maris denkt en is selectief en bevooroordeeld
ze stuurt ook echt mensen naar wat ze zelf wil, extensions, er was nog wat, ff vergeten, maar ze wult ook veel persoonlijke "verzorging"quote:
Mariska wat zei daar doet ze mag wel weer weg genoeg luie utopianen daar.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij als in Maris
Of zei als in zeggen ?
Ik vind het wel grappig dat Mariska zich zo ergert aan Mylene en Jens en haar pijlen daarop richt...Het zijn juist die twee mensen, die Mariska eronder schoffelen, als het moetquote:
Ik sta er ook van te kijken. Als dat zo is, dan is dat bedrijf geen plek waar je graag wil werken. Zij zou niet misstaan als opzichter waar Polen etc werken voor een grijpstuiver en geen rechten of enige bescherming genieten.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:07 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Niemand gelooft toch dat zei manager was bij een keukenbedrijf. Ze is gewoon een verkoopster geweest.
Als Jens wil is ze nergens meer die Mariska gaat ze janken onder haar vieze dekbed.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat Mariska zich zo ergert aan Mylene en Jens en haar pijlen daarop richt...Het zijn juist die twee mensen, die Mariska eronder schoffelen, als het moet
Ik las dat ze ook fillers wilde, dus dank je de koekoek dat ze Merel niet gaat dwarszitten.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze stuurt ook echt mensen naar wat ze zelf wil, extensions, er was nog wat, ff vergeten, maar ze wult ook veel persoonlijke "verzorging"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |