sorry, welke link, snap je nietquote:Op maandag 8 juli 2019 10:59 schreef puzziepie het volgende:
Merel gaat niet uit 'haar' Franterpalace![]()
Tranny ziet de link met Merel en Tim
Wat had die Merel een grote bek in de vergadering.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:58 schreef mcspicy het volgende:
[ afbeelding ]
Toen was er bezoek en die bezoek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2019 11:00 schreef schizolientje het volgende:
Die ogen van Mariska lijken op die van een schildklierpatient
Hoe Merel nu 2 huisjes heeft (Jessies boot en Panter palacequote:
aha ja ok zoquote:Op maandag 8 juli 2019 11:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe Merel nu 2 huisjes heeft (Jessies boot en Panter palace
Tim had het huisje en de tent
Laat haar maar lekker in de caravan gaan slapen in het slechte bed van adje. Goed voor haar bochel rugquote:Op maandag 8 juli 2019 11:00 schreef ThunderBitch het volgende:
Maris zou denk ik ook wel in het huisje van Hiske willen.
Dan zou ze de oogziekte van Graves moeten hebben en dat zie ik niet bij haarquote:Op maandag 8 juli 2019 11:00 schreef schizolientje het volgende:
Die ogen van Mariska lijken op die van een schildklierpatient
woensdagquote:Op maandag 8 juli 2019 11:02 schreef freaky40 het volgende:
Hoe laat gaat Mariska haar 'troonrede' uitspreken?
Goed idee. Het is te hopen dat Alex flink druk doet.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:02 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Laat haar maar lekker in de caravan gaan slapen in het slechte bed van adje. Goed voor haar bochel rug
Daar had ze ook commentaar op en nu het haar zelf goed uitkomt een vlucht plek is het goed. Als Jessie haar even zat is moet ze oprotten uit de boot.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe Merel nu 2 huisjes heeft (Jessies boot en Panter palace
Tim had het huisje en de tent
Zei hij dat?quote:Op maandag 8 juli 2019 11:02 schreef ThunderBitch het volgende:
Gerrit weer andersom lullen.
Die Mariska gedraagt zich niet als iemand die een leidinggevende rol verdient. Wat een zeurderige roddelkont.
quote:Op maandag 8 juli 2019 11:02 schreef freaky40 het volgende:
Pff, die pakt ook niet door, wat ze wel zo graag blieft van andere daar...quote:
Nee, sorry, dat is hoe ik erover denk.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zei hij dat?
Dan heeft hij gelijk
Mariska is een sneue doordraver
Verschoven naar woensdag.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:02 schreef freaky40 het volgende:
Klopt en daar is zij er 1 van .quote:Op maandag 8 juli 2019 11:06 schreef FOKoffieleut het volgende:
maris: er zijn een aantal mensen hier die echt weg moeten, echt, echt
Ze is een soort Rob 2 uit Uto 1 aan het worden...quote:Op maandag 8 juli 2019 11:06 schreef FOKoffieleut het volgende:
maris: er zijn een aantal mensen hier die echt weg moeten, echt, echt
wat is dann het problem?quote:Op maandag 8 juli 2019 11:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vannacht lag Maris heerlijk te slapen.
Hij zei ook weer: dat ik Merel neuk................quote:Op maandag 8 juli 2019 10:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat had die Merel een grote bek in de vergadering.
Als iemand anders zich zo zou gedragen, dan was Jessie er bovenop gesprongen.
Ze wil niet bij Jens en Myl slapen.quote:
Daar voelt mevrouw zich te goed voor....quote:Op maandag 8 juli 2019 11:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze wil niet bij Jens en Myl slapen.
okequote:Op maandag 8 juli 2019 11:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waar mocht Franny niet bij zijn dan?quote:Op maandag 8 juli 2019 11:10 schreef zodeju het volgende:
Maris vindt het belachelijk dat de groep het niet leuk vindt dat ze buiten gesloten worden.....![]()
En Hiske vertelt nog even dat Shelley heeft gezegd dat ze liever niet wilde dat Franny erbij stond....ze mochten niet eens achter het lint staan....maar het moet wel in de vergaardering.
Ik heb dat helemaal niet. Vicky probeerde nog wel neutraal te zijn. Mariska is nou echt een heks.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:08 schreef lonneberga het volgende:
Ik kreeg een Vik-gevoel toen Maris binnenkwam, en het gaat er nog op lijken ook.
Nee, ook al bewegen ze niet en houden zich dood......ze wil alleen met mensen die ze mag.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat zal het bedrijf waar Mariska een verkoopster is blij zijn dat ze weg is het zal je collega zijnquote:
Bij het toneelstuk van Shelley.....er waren weer vier die buitengesloten waren.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:11 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Waar mocht Franny niet bij zijn dan?
Gisteren hielden ze zich idd slapend.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ook al bewegen ze niet en houden zich dood......ze wil alleen met mensen die ze mag.
Bij het toneelspel van Shelley...en ja de verstandhouding tussen Shelley en Fran is natuurlijk nog al koeltjesquote:Op maandag 8 juli 2019 11:11 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Inderdaad, ruil die slaapplek maar eens in voor een ander. Waar anderen steeds maar moeten verhuizen lag hij lekker luxe alleen in dat bootje.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:11 schreef puzziepie het volgende:
Jessie heeft zijn eigen kut boot ...en de rest mag het uitzoeken
Smerige bende
Omdat het bij een echte auditie ook niet is. Je het de figuranten en jury....en een groot afzet lint .quote:Op maandag 8 juli 2019 11:11 schreef lonneberga het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juli 2019 11:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat het bij een echte auditie ook niet is. Je het de figuranten en jury....en een groot afzet lint . En zelfs daar niet.
Panterstore en een frietkot zijn veel belangrijker kennelijk.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Snap ook niet waarom er geen geld zou zijn om een huisje extra te bouwen. Zijn ze van het geleuter af. Ze bleven aan de lopende band huisjes bouwen vorig jaar, ze hebben hout zat dus wat kost een huisje nou om te bouwen daar. Mag zeker niet meer van de Febo.
Ja ook zo iets...quote:Op maandag 8 juli 2019 11:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Panterstore en een frietkot zijn veel belangrijker kennelijk.
Bericht aangepast, door toe te voegen.( Was inderdaad niet duidelijk).quote:Op maandag 8 juli 2019 11:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zei hij dat?
Dan heeft hij gelijk
Mariska is een sneue doordraver
Ik denk dat Hiske Mariska niet echt mag. Ze zette Mariska aardig voor het blok toen Hiske in de vergadering om de mening van Mariska vroeg.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:16 schreef magnaal het volgende:
Nou Hiske en Mariska zijn wel het crisisteam aan het vormen he?
Geweldig!quote:Op maandag 8 juli 2019 11:16 schreef puzziepie het volgende:
Jens wil bij nader inzien ook een vlog kanaal![]()
omdat shelley het organiseerdequote:Op maandag 8 juli 2019 11:11 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Als ik franny was zou ik er om lachen wie wil nou die Haagse trut zien de mislukkeling van Utopia.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny mocht zelfs de filmpjes van de audities niet zien.
Dat zag ik al zijn kop, toen het ter sprake was..quote:Op maandag 8 juli 2019 11:16 schreef puzziepie het volgende:
Dat moeten ze gewoon allemaal gaan doen. Weg met Merel haar luxe positie.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:16 schreef puzziepie het volgende:
Gewoon dóen!quote:Op maandag 8 juli 2019 11:18 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat moeten ze gewoon allemaal gaan doen. Weg met Merel haar luxe positie.
Ik zeg het nog maar een keer Ik wil een opstand tegen het selecte groepjequote:Op maandag 8 juli 2019 11:18 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat moeten ze gewoon allemaal gaan doen. Weg met Merel haar luxe positie.
Nou dan gaat Maris vandaag vooral Hiske stalken, want die moet weer vriendjes worden..De Mariska's way of lifequote:Op maandag 8 juli 2019 11:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Hiske Mariska niet echt mag. Ze zette Mariska aardig voor het blok toen Hiske in de vergadering om de mening van Mariska vroeg.
Helemaal vóór.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zeg het nog maar een keer Ik wil een opstand tegen het selecte groepje
Merel zei van de week, er zijn hier teveel volgers, ze weet het!NBquote:Op maandag 8 juli 2019 11:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zeg het nog maar een keer Ik wil een opstand tegen het selecte groepje
quote:Op maandag 8 juli 2019 11:21 schreef puzziepie het volgende:
Maris slaapt goed zegt Mylene
En dat is ook zo
Mariska is gewoon een koppensneller.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:21 schreef puzziepie het volgende:
Maris slaapt goed zegt Mylene
En dat is ook zo
Mariska is een smerig wijf kan liegen als of het op haar kladblok gedrukt staat. Jammer dat Gert Jan haar ook niet bevrucht heeft had Utopia dat gekke wijf niet als bewoner gehad.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:20 schreef ThunderBitch het volgende:
O, wat een liegbeest die Mariska. Dat ze uit het martelhofke wil is al dagen aan de gang.
Nu zeggen dat het kwam omdat Mylene de deur dicht gedaan zou hebben vanmorgen, te r wijl dat niet bewust was.
dat geval van bazin mag er weer uitquote:Op maandag 8 juli 2019 11:22 schreef Verida het volgende:
[..]
en Maris wil dat alle bewoners voor haar buigen en doen wat zij zegt...
Ja en heel Nederland moet dankbaar zijn, dat Mariska zich verwaardigd om een Utopia bewoner te worden....quote:Op maandag 8 juli 2019 11:22 schreef Verida het volgende:
[..]
en Maris wil dat alle bewoners voor haar buigen en doen wat zij zegt...
ze waant zichzelf nog net geen pilotequote:Op maandag 8 juli 2019 11:24 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja en heel Nederland moet dankbaar zijn, dat Mariska zich verwaardigd om een Utopia bewoner te worden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |