Als je het over de vierpoters hebt: wel voor de lens gehad, niet afgedruktquote:Op zondag 7 juli 2019 21:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je een kameel of ezel voor je lens gehad?
Je hebt van Apollo zulke mooie foto's gemaakt, ik dacht misschien grijp je je kans.quote:Op zondag 7 juli 2019 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
Als je het over de vierpoters hebt: wel voor de lens gehad, niet afgedrukt
Hahaha. Nee. Was wel leuk geweest, vooral omdat er ook net geboren ezel-veulentjes waren. Maar ik ben echt bijna aan een stuk bezig geweest met modelshoots.quote:Op zondag 7 juli 2019 21:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hebt van Apollo zulke mooie foto's gemaakt, ik dacht misschien grijp je je kans.
quote:Op zondag 7 juli 2019 20:51 schreef Uhmmpie het volgende:
En verder... tja tijd zal het leren.
Ik word nooit verliefd in de tijd van een middagje terras maar het was zeker voor herhaling vatbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
<3quote:Op zondag 7 juli 2019 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
Hahaha. Nee. Was wel leuk geweest, vooral omdat er ook net geboren ezel-veulentjes waren. Maar ik ben echt bijna aan een stuk bezig geweest met modelshoots.
En thanks. Ik ben blij dat ik jullie er een groot plezier mee heb kunnen doen
quote:Op zondag 7 juli 2019 20:51 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik word nooit verliefd in de tijd van een middagje terras maar het was zeker voor herhaling vatbaar.Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik herken dit echt helemaal niet, zeker niet vanuit mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al heb ik al jaren niet gedate, en was ik toen 19, maar toch.
![]()
Ezelveulenquote:Op zondag 7 juli 2019 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahaha. Nee. Was wel leuk geweest, vooral omdat er ook net geboren ezel-veulentjes waren. Maar ik ben echt bijna aan een stuk bezig geweest met modelshoots.
En thanks. Ik ben blij dat ik jullie er een groot plezier mee heb kunnen doen
Echt hequote:Op zondag 7 juli 2019 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ezelveulen![]()
Ik zie de laatste tijd vaak Shetlanderveulens en wil er steeds een in mijn handtas doen.
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Die zijn lief ja.
Leuk Pee zo'n shoot, zeker als het een beetje apart verklede mensen zijn.
Herkenbaarquote:Op zondag 7 juli 2019 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
DatenZo ongemakkelijk. Wel leuk om vanaf de zijlijn te aanschouwen
Ik vond het altijd wel leuk, spannend vooraf. En soms ook tijdens een date spannend, en soms ook tijdens een date "hoe kom ik hier in vredesnaam (netjes) vanaf"quote:Op zondag 7 juli 2019 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
DatenZo ongemakkelijk. Wel leuk om vanaf de zijlijn te aanschouwen
quote:Op zondag 7 juli 2019 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 7 juli 2019 23:21 schreef Molo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie wil er nou nog met mij daten?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Accepteer nou gewoon dat je te oud bent voor dit soort capriolenquote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]echt he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhu.. ik doe het ook maar weinig dus.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:16 schreef Isabeau het volgende:
De enkele date die ik gehad heb vond ik echt zo afschuwelijkHet voelt werkelijk als een vleeskeuring en je moet al direct in het begin beslissen of je met die persoon wilt trouwen, een huis kopen en kindjes krijgen. Althans, zo voelde het voor mij en zo te lezen voelt het ook zo voor Uhmmpie. Ik wil gewoon een leuke tijd hebben met iemand die hopelijk ook leuk is. En daarna zien we wel. Zoiets.
Hopelijk hoef ik het noooooit weer te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |