Wat @sasquatch zegt inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:40 schreef vosss het volgende:
Uit mijn hoofd; Ascari of Fangio. Een van de 2. Wie eerder was weet ik zo niet, want ver voor mijn tijd.
Juist!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:12 schreef Niox het volgende:
Volgens mij was het Bottas die op Ricciardo jaagde naar diens lekke band in 1 v/d laatste ronden.
Welke Norris?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:53 schreef McLaren_Fan het volgende:
4 Norris
5 Vettel
7 Raikkonen
De rest laat ik aan een ander over
Had de vraag volledig verkeerd gelezen. Dacht dat er gevraagd werd naar de nummers van de coureurs en de namenquote:
Fout gemaakt: Vettel was ook goed dus het 5e goede antwoord komt van JayHovahquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:59 schreef McLaren_Fan het volgende:
Overigens mis ik nog Jim Clark voor de lijst met meeste pole positions en volgens mij ook Fangio, of is hij inmiddels buiten de top 10 terecht gekomen?
Vettel toch ook?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:20 schreef Niox het volgende:
[..]
Clark is het 5e goede antwoord (en tevens nog steeds de nummer 5 op de lijst). Prost (gedeeld 5e), Rosberg (8), Hakkinen (10) en Mansell (7) zijn ook goed. Fangio was ook goed (9e).
Raikkonen is 15e, Alonso 13e, Lauda 11e.
Je hebt gelijk, overheen gelezen. Punt is voor JayHovah dus. Heb de lijst bijgewerkt.quote:
Dat klopt helemaal! Peter Sauber agrees!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |