Dan is het 77 inderdaad. 78 was meer een reservegok.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:06 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Heeft JayHovah het ook niet goed met Scheckter in 1977 (Canada)?
[..]
quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:09 schreef McLaren_Fan het volgende:
Haperende motor en een versnellingsbak die in de 2e of 3(?) versnelling bleef vastzitten zorgde ervoor dat Villeneuve hem kon inhalen.
Dat antwoord keur ik wel goed, het was een verbindingsstuk van de gaskabel, wat volgens de geruchten een onderdeeltje van 50 cent was.quote:
Oke, dat had ik nog nooit gehoord!quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:30 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dat antwoord keur ik wel goed, het was een verbindingsstuk van de gaskabel, wat volgens de geruchten een onderdeeltje van 50 cent was.
quote:Then came a worrying hesitation when he tried to accelerate: A broken washer had caused a failure in the throttle linkage.
“The first I knew of it was with about three laps to go when I had a problem with the throttle,” said Hill “It is operated hydraulically and the throttle was just an indication of a general hydraulic problem which also affected the gears. When the gears started to give trouble I couldn’t shift and the throttle didn’t work either.”
Sorry! Ga gelijk een vraag bedenken!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:24 schreef JayHovah het volgende:
Ondertussen mag @:McLaren_Fan wel een nieuwe vraag plaatsen
Louis Rosier is het correcte antwoord!quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:01 schreef sasquatsch het volgende:
Carel Godin de Beaufort
Heb daar in de buurt gewoond
1/5quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:14 schreef vosss het volgende:
Rosberg op zeker bij Williams. De rest weet ik niet zeker, dus dat zou een gok worden.
0,2 punt dus voor mijquote:
3/5quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jody bij McLaren, Mika bij Lotus
dus, Niki bij brm.
Piquet bij... Theodore ofzo?![]()
Klopt helemaal!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan Piquet bij.. Ensign? Was zo’n soort team in ieder geval.
En Niki bij March.
Nieuwe vraag graag! ...again...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan Piquet bij.. Ensign? Was zo’n soort team in ieder geval.
En Niki bij March.
Denny Hulme is WK geweest. Dus de kiwi's vallen af.quote:
Met 12 inderdaad de hoogste score. Net voor de Belgen met 11.quote:
Als het antwoord van @franklop goed is dan mag je de puntenstand bijwerken zodat het duidelijk is wie de volgende vraag mag stellen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met 12 inderdaad de hoogste score. Net voor de Belgen met 11.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |