quote:De politie heeft in de zoektocht naar de vermiste 18-jarige Loes een lichaam gevonden. De politie heeft nog niet bevestigd dat het om de jonge vrouw uit Epe gaat.
Loes verdween in de nacht van vrijdag op zaterdag. Ze werd voor het laatst rond 04.00 uur gezien toen ze vertrok van een feestje in het dorp Oene. Zaterdag kwam ze niet op haar werk.
Zoektocht
Vandaag is in de wijde omgeving gezocht naar Loes, onder meer door een politiehelikopter. Vrienden en omwonenden zochten mee. Het lichaam werd in het water bij de Middendijk gevonden, iets ten zuidoosten van Oene.
Rond 15.00 uur werd het gebied afgezet, zag verslaggever Jeroen de Jager. "Er was ineens veel politie op de been, alles werd afgezet en er werd een scherm opgezet. De vader van Loes kwam ook in paniek aanrennen. Hij is opgevangen door agenten."
https://nos.nl/artikel/22(...)te-loes-uit-epe.html
twitter:IntoBits twitterde op zondag 07-07-2019 om 15:17:10Politie meldt tot nu toe dat er een lichaam is gevonden. Geen bevestiging dat het om de vermiste #Loes gaat. Vader rijdt weg in politiewagen. reageer retweet
Vader zal haar wel geidentificeerd hebbenquote:Op zondag 7 juli 2019 15:18 schreef Nober het volgende:
twitter:IntoBits twitterde op zondag 07-07-2019 om 15:17:10Politie meldt tot nu toe dat er een lichaam is gevonden. Geen bevestiging dat het om de vermiste #Loes gaat. Vader rijdt weg in politiewagen. reageer retweet
En in combinatie met appen op de fiets.quote:Op zondag 7 juli 2019 15:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Er gebeuren veel ongelukken met electrische fietsen ......
Geen idee hoeveel lichamen er normaliter rond Oene liggen. Maar het zou Loes toch wel moeten zijn lijkt me zo.quote:Op zondag 7 juli 2019 15:18 schreef Nober het volgende:
Kans is groot.quote:Op zondag 7 juli 2019 15:20 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel lichamen er normaliter rond Oene liggen. Maar het zou Loes toch wel moeten zijn lijkt me zo.
Ja, de kans dat het zomaar iemand anders is die nog niet als vermist is opgegeven is vrij klein.quote:Op zondag 7 juli 2019 15:20 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel lichamen er normaliter rond Oene liggen. Maar het zou Loes toch wel moeten zijn lijkt me zo.
Nee maar met een elektrische fiets trap je best door.quote:Op zondag 7 juli 2019 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Toch is het vreemd
Je kan met je fiets het water in rijden
dan is het nog de vraag als het een ongeluk is, waarom het dan gelijk fataal is geworden
in het water fietsen hoeft niet fataal te zijn
Daarom doet de politie ook onderzoek, en voeren ze het lichaam niet meteen af en is het daarmee klaar.quote:Op zondag 7 juli 2019 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Toch is het vreemd
dan is het nog de vraag als het een ongeluk is, waarom het dan gelijk fataal is geworden
Er kan van alles gebeurd zijn. Ze kan ook aangereden zijn. Niets meer dan speculatie op dit moment.quote:Op zondag 7 juli 2019 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Toch is het vreemd
Dat lijkt mij ook wel 1 van de meest logische scenario's.quote:Op zondag 7 juli 2019 15:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Het kan alsnog een ongeluk zijn dat niet "eenzijdig erin gefietst" is, he. Aangereden en toen daarin beland bijvoorbeeld...
Daar zat ik ook aan te denken maar het blijft speculeren.quote:Op zondag 7 juli 2019 15:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Het kan alsnog een ongeluk zijn dat niet "eenzijdig erin gefietst" is, he. Aangereden en toen daarin beland bijvoorbeeld...
veel bomen daarquote:
Dit dus, en zo te zien zijn die greppels daar vrij ondiep, dus dan heb je weer net zo'n situatie als bij Spier/Pessequote:Op zondag 7 juli 2019 15:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Er kan van alles gebeurd zijn. Ze kan ook aangereden zijn. Niets meer dan speculatie op dit moment.
Nee..quote:Op zondag 7 juli 2019 15:28 schreef woxxel het volgende:
Het is een bocht met een kruising toch?
Dan is ze denk ik aangereden en daarin terecht gekomen.
Eerst maar even afwachten of haar fiets daar ook ligt,.quote:Op zondag 7 juli 2019 15:29 schreef dokter.knakworst het volgende:
Van die fiets zal ook wel niet veel over zijn
Ziet er nou ook niet echt uit als een stuk waar een diepe sloot ligt.quote:
Als ik heb gedronken rijd ik ook niet meer recht en al helemaal niet op een elektrische fiets. Of ze is aangereden of of of, in ieder geval arme ouders.quote:Op zondag 7 juli 2019 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
vreemd
het is een recht stuk naar die plek waar ze gevonden is
hoe kan je daar van de weg afrijden als je normaal gesproken rechts fiets....
twitter:De_Stentor twitterde op zondag 07-07-2019 om 15:28:37Politiewoordvoerder Marèl van Steenbergen geeft uitleg over de vondst van een lichaam in de zoektocht naar de vermiste Loes (18) uit Epe. #LOES https://t.co/pyOJNnRdgK reageer retweet
quote:Op zondag 7 juli 2019 15:09 schreef klaasweetalles het volgende:
er bestaat een mogelijkheid dat ze die bocht gemist heeft op die fiets...zo het water in
[ afbeelding ]
Dat is een bericht van klaasweetalles, maar klaas weet helemaal niks, dus neem dat met een korrel zout.quote:
maar het is wel heel vreemd dat je vanaf deze weg in de sloot zou belanden ook al ben je dronken...quote:Op zondag 7 juli 2019 15:31 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Als ik heb gedronken rijd ik ook niet meer recht en al helemaal niet op een elektrische fiets. Of ze is aangereden of of of, in ieder geval arme ouders.
Komt niet overeen met de andere foto's.quote:
Is het een vrouw?quote:Op zondag 7 juli 2019 15:31 schreef Zipportal het volgende:
twitter:De_Stentor twitterde op zondag 07-07-2019 om 15:28:37Politiewoordvoerder Marèl van Steenbergen geeft uitleg over de vondst van een lichaam in de zoektocht naar de vermiste Loes (18) uit Epe. #LOES https://t.co/pyOJNnRdgK reageer retweet
quote:Op zondag 7 juli 2019 15:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Is het een vrouw?
Geen commentaar.
Hoe hebben jullie het lichaam gevonden?
Hoe we HAAR precies hebben gevonden weten we op dit moment nog niet.
Misschien met de dronken kop die zware e-bike op haar gekregen, en kon ze niet meer omhoog komen. Dan verzuip je wel met wat water.quote:Op zondag 7 juli 2019 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziet er nou ook niet echt uit als een stuk waar een diepe sloot ligt.
Ze geeft geen antwoord op of het een JONGE vrouw is. niet de boel verdraaien.quote:Op zondag 7 juli 2019 15:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Is het een vrouw?
Geen commentaar.
Hoe hebben jullie het lichaam gevonden?
Hoe we HAAR precies hebben gevonden weten we op dit moment nog niet.
ik gaf alleen door waar die telefoon voor het laats een signaal gafquote:Op zondag 7 juli 2019 15:33 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Dat is een bericht van klaasweetalles, maar klaas weet helemaal niks, dus neem dat met een korrel zout.
Je ziet toch op de foto's dat het om een rechte weg gaat?
Misschien stak er een konijn over ? We weten niets ,het hoeft helemaal niets vreemds te zijnquote:Op zondag 7 juli 2019 15:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
maar het is wel heel vreemd dat je vanaf deze weg in de sloot zou belanden ook al ben je dronken...
dan moet ze wel heel dronken zijn geweest.
ik vind het vreemd
DAAR IS HET NIET GEBEURD. Die foto is gewoon lulkoek.quote:Op zondag 7 juli 2019 15:35 schreef woxxel het volgende:
Veluwsedijk vloeddijk.
Dat lijken twee wegen.
Maar ik ben niet bekend daar.
Ik zag deze foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |