jesisquote:
Gelukkig mocht ik altijd de indiaan zijnquote:
Whehehequote:Op zondag 7 juli 2019 01:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig mocht ik altijd de indiaan zijn
quote:
quote:
Godver, ja, die wilde ik ook posten.quote:
quote:
Oeh, veel plezierquote:
quote:
Zo grappig, vele uren mee vermaakt, zal wel fout zijn maarquote:Op zondag 7 juli 2019 02:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die video is weleens scherper geweest
Deze van Kurt Vile heeft een diepe betekenis voor mij. Een nummer uit een donkere tijd voor mijquote:
quote:
Waar je eigenlijk niet meer aan herinnerd wil worden ..... boeh ....quote:Op zondag 7 juli 2019 22:08 schreef heracles het volgende:
[..]
Deze van Kurt Vile heeft een diepe betekenis voor mij. Een nummer uit een donkere tijd voor mij
Maar heerlijk voor wanneer je een beetje dieper wilt gaanquote:Op zondag 7 juli 2019 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
Waar je eigenlijk niet meer aan herinnerd wil worden ..... boeh ....
doet me een beetje denken aan
quote:
Tracy had een hitje toch ooit? Ben ik inderdaad vergetenquote:Op maandag 8 juli 2019 02:48 schreef BasEnAad het volgende:
Michael Jackson is ongeëvenaard.
Bruce Springsteen en Ray Charles y Stevie Wonder doen het ook leuk,
Tracy Ullman slaat weer nergens op.
Toen het Prince zo verweten werd dat ie niet mee wilde doen.quote:Op maandag 8 juli 2019 02:48 schreef BasEnAad het volgende:
MJ kan niet tippen aan Prince. Dat mensen dat nooit gezien hebben.quote:Op maandag 8 juli 2019 02:48 schreef BasEnAad het volgende:
Zeker gevaarlijk terrein, Michael Jackson is zonder twijfel de beste popmuziek die ooit gemaaktquote:Op maandag 8 juli 2019 02:59 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
MJ kan niet tippen aan Prince. Dat mensen dat nooit gezien hebben.
MJ was an act, Prince was real.
Oeh gevaarlijk terrein
Het merendeel schreef hij niet zelf in tegenstelling tot Prince.quote:Op maandag 8 juli 2019 03:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zeker gevaarlijk terrein, Michael Jackson is zonder twijfel de beste popmuziek die ooit gemaakt
is.
Ik vind z'n muziek geweldig hoor. Maar ik heb zo veel meer respect voor Prince.quote:Op maandag 8 juli 2019 03:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zeker gevaarlijk terrein, Michael Jackson is zonder twijfel de beste popmuziek die ooit gemaakt
is.
MJ heeft zijn hele leven opgeofferd voor de muziek en daar is muziek uitgekomen die niemand anders ooit gemaakt kon hebben. Prince maakte funky muziek, Ik zou dat zo niet durven te vergelijken.quote:Op maandag 8 juli 2019 03:06 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Het merendeel schreef hij niet zelf in tegenstelling tot Prince.
Nee, maar dat is het punt niet.quote:Op maandag 8 juli 2019 03:30 schreef lrishCassidy het volgende:
Prince had die Godstatus nooit nodig.
MJ had dat juist wél nodigquote:Op maandag 8 juli 2019 03:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, maar dat is het punt niet.
Michael Jackson had die godstatus ook niet nodig, maar hij had m wel. Ik bedoel, Prince had goeie funky-nummers, MJ was een legende. Alles wat hij aanraakte veranderde in goud.
Omdat jouw Nederlands niet zo goed is.quote:Op maandag 8 juli 2019 03:59 schreef kree het volgende:
gvd ik ben helemaal verliefd op Ana? dam'n waarom kom ik niet zo meisje tegen enzo?
;quote:Op maandag 8 juli 2019 04:02 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Omdat jouw Nederlands niet zo goed is.
En misschien zijn er weinig Ana's?
Het OV is best goed in NLquote:Op maandag 8 juli 2019 04:04 schreef kree het volgende:
[..]
;
Nee weinig Ana;s tsja ov mijn nederland er aan helpt is vraag twee wel
Ik maak ze ook wel eens, jij maakt er te veel ^^quote:Op maandag 8 juli 2019 04:06 schreef kree het volgende:
[..]
boeie type fout, had het al aangepast enzo
jawel, weet ik en boeit me niet verder hahahaquote:Op maandag 8 juli 2019 04:07 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik maak ze ook wel eens, jij maakt er te veel ^^
Waarom niet?quote:Op maandag 8 juli 2019 04:08 schreef kree het volgende:
[..]
jawel, weet ik en boeit me niet verder hahaha
Ana?quote:Op maandag 8 juli 2019 04:09 schreef kree het volgende:
[..]
tis wel totaal rockchick enzo natuurlijk?
haha hou7 op me pener gaat slap worden enzo LOLquote:
nee hoor, had ff alleen geen zin om de tekst te verbeterenquote:Op maandag 8 juli 2019 04:16 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jezus het wordt slechter met de minuut, pff acts.
Je kan het dus welquote:Op maandag 8 juli 2019 04:18 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, had ff alleen geen zin om de tekst te verbeteren
omfg dit enzo jajajaquote:
Net thuis van een date.quote:Op maandag 8 juli 2019 04:37 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Je bent net ontwaakt uit je roes? ^^
hahaha ja beetje wel. maar maakt mijn mening niet anders hoorquote:Op maandag 8 juli 2019 04:38 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Je weet dat de bijnaam van Prince The Kid was?
Je hebt een eigen mening?quote:Op maandag 8 juli 2019 04:40 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja beetje wel. maar maakt mijn mening niet anders hoor
Daar is geen lef voor nodig. Ik schiet er alleen weinig mee op. Dus nee, geen dick pic voor jou.quote:Op maandag 8 juli 2019 04:45 schreef lrishCassidy het volgende:
Of durf je het nog steeds niet aan?![]()
Ik doe het maar even in het openbaar aangezien jij de neiging hebt dm's te openbaren.
Toen ik nog een klein Basje was, hoorde ik vaak over Madonna en Michael Jackson. Toen ik ouder werd, merkte ik dat Madonna meer een concept was, een product. In de jaren '80 waren die nummers leuk en eigenlijk ook best heel leuk. Maar niet zo goed als MJ dat wist te brengen,quote:
Mooi, is dat in the out and open.quote:Op maandag 8 juli 2019 04:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daar is geen lef voor nodig. Ik schiet er alleen weinig mee op. Dus nee, geen dick pic voor jou.
Je heet echt Bas?quote:Op maandag 8 juli 2019 04:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Toen ik nog een klein Basje was, hoorde ik vaak over Madonna en Michael Jackson. Toen ik ouder werd, merkte ik dat Madonna meer een concept was, een product. In de jaren '80 waren die nummers leuk en eigenlijk ook best heel leuk. Maar niet zo goed als MJ dat wist te brengen,
Michael Jackson b
Hey Hennie!quote:Op maandag 8 juli 2019 04:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Toen ik nog een klein Basje was, hoorde ik vaak over Madonna en Michael Jackson. Toen ik ouder werd, merkte ik dat Madonna meer een concept was, een product. In de jaren '80 waren die nummers leuk en eigenlijk ook best heel leuk. Maar niet zo goed als MJ dat wist te brengen,
Michael Jackson b
Ik noem 'm ook Henniequote:
Ik woon toevallig wel in de buurt van Nijmegenquote:Op maandag 8 juli 2019 04:56 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik noem 'm ook Hennie. Maar is het nou meer een Hennie of meer een Bas?
Ik ken een hele leuke Bas uit Nijmegen btw.
Een beetje mijn mannelijke versie. Leuk maar irritant.
Jij bent ook al wat ouder dan de Bas die ik bedoel denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2019 05:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik woon toevallig wel in de buurt van Nijmegen
Ben er maar trots op.quote:Op maandag 8 juli 2019 05:01 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ken ook een Bas, maar die woont in Amsterdam. Heb z’n vriendin een keer vies hard geneukt.
Beetje kinderachtig zijn we wel hè?quote:
There comes a timequote:Op maandag 8 juli 2019 05:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Met haar? Nee, geen zin in relatie-achtige perikelen.
Doe eens iets anders, zelfs ik plaats van alles van Prince maar niet elke keer hetzelfde nummerquote:
Kom lepeltje-lepeltje liggen met me. Dan zal je het zeker voelen.quote:Op maandag 8 juli 2019 05:12 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ben ook best lief.
Als ik dat wil.
Als ik het voel.
See above. Jullie soort mannen zijn te laat.quote:Op maandag 8 juli 2019 05:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kom lepeltje-lepeltje liggen met me. Dan zal je het zeker voelen.
Het is maar een liedje, hè? De schrijver stierf eenzaam en alleen in z’n kille muziekstudio. Die heeft heel wat rondgeneukt.quote:Op maandag 8 juli 2019 05:14 schreef lrishCassidy het volgende:
Deze Killem, hier ga je ooit aan denken, aan deze lyrics.
There comes a time....
Wordt je daar happy van?quote:Op maandag 8 juli 2019 05:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is maar een liedje, hè? De schrijver stierf eenzaam en alleen in z’n kille muziekstudio. Die heeft heel wat rondgeneukt.
Ik date ook geen vrouwen van mijn leeftijd. Verbaas me er telkens weer over dat jonge vrouwen geïnteresseerd zijn in deze ouwe lul.quote:Op maandag 8 juli 2019 05:17 schreef lrishCassidy het volgende:
Vrouwen hebben allang gekozen op jouw leeftijd ^^
Ik ookquote:Op maandag 8 juli 2019 05:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik date ook geen vrouwen van mijn leeftijd. Verbaas me er telkens weer over dat jonge vrouwen geïnteresseerd zijn in deze ouwe lul.
Gras is groen.quote:Op maandag 8 juli 2019 05:19 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wordt je daar happy van?
Hij was iig succesvoller dan jij ^^
quote:Op maandag 8 juli 2019 05:23 schreef lrishCassidy het volgende:
Je bent net als US niet hot. Leuk maar that's it.
Must be the talks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |