Ahhh jammer, jammer!quote:Op zondag 7 juli 2019 18:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mooi omschreven.
Alhoewel ik hem meteen best fijn vond drinken
Heb helaas mijn glennliveth van 18 jaar bijna op
Het lijkt me ook leuk om gewoon met een stalen/poker gezicht iets te kunnen zeggen of te vragen.quote:
Jijquote:
Hahaha!quote:Op zondag 7 juli 2019 18:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jij
Nee geen idee. Maar zo zuiver zie ik niet.
quote:
quote:
Jij bent te aardig!quote:Op zondag 7 juli 2019 19:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Neee
Anderen moeten aan hun werken ofzoiets
Ja kloptquote:
Vaak wel vriendelijk, zelfs als ik wil beledigenquote:Op zondag 7 juli 2019 19:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja kloptzou af en toe ook wel wat meer een eikel willen zijn.
En jij? Niet altijd aardig en vriendelijk?
quote:Op zondag 7 juli 2019 19:14 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Vaak wel vriendelijk, zelfs als ik wil beledigen
Nooit aardig als ik kwaad ben
Maar weet je dat een vriendelijke belediging harder aankomt dan een beledigende belediging?quote:Op zondag 7 juli 2019 19:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus heel erg. Tot de emmer overloopt..
Haha ja klopt... Die zijn gemeenquote:Op zondag 7 juli 2019 19:29 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Maar weet je dat een vriendelijke belediging harder aankomt dan een beledigende belediging?
Maar liever nu ff nietquote:
Ik probeer vrolijk te zijnquote:
Deze is bijna net zo schattig als ToTjequote:Op zondag 7 juli 2019 19:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik probeer vrolijk te zijn
[ afbeelding ]
Jaa mini ToTquote:
Dat heeft hij niet van zichzelf geleerdquote:Op zondag 7 juli 2019 20:05 schreef ToT het volgende:
Meneertje zat vanmiddag te flirten met het kassa-meisje in de supermarkt hier!![]()
quote:Op zondag 7 juli 2019 20:08 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Elke keer verbaas ik me erover hoe knuffelbaar ik hem vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |