quote:Op zondag 7 juli 2019 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is druk bezig met andere dingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gaat veel chikies neuken, dat zie je nu al!!quote:Op zondag 7 juli 2019 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is druk bezig met andere dingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je weleens vrij?quote:Op zondag 7 juli 2019 13:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Helaas werken anders leek mij dat wel leuk..lekker eten beetje pilsjes drinken..
quote:Op zondag 7 juli 2019 13:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die gaat veel chikies neuken, dat zie je nu al!!
Ik moest er afgelopen weekend werken, maandag dinsdag woensdag werken, donderdag vrij en toen vrijdag zaterdag en vandaag weer...morgen vrij, 4 werken weekend vrijquote:
Ik had niet moeten vragenquote:Op zondag 7 juli 2019 13:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik moest er afgelopen weekend werken, maandag dinsdag woensdag, donderdag vrij en toen vrijdag zaterdag en vandaag weer...morgen vrij, 4 werken weekend vrij
Geerdquote:Op zondag 7 juli 2019 13:23 schreef Geerd het volgende:
Die gaat veel chikies neuken, dat zie je nu al!!
Wat had je niet begrepen aan ik eis?quote:
Vergeten en vergevenquote:
Let's go!quote:
Die muziek erbij is wel echt goudquote:
Ja mooie tijden waren dat wel, tijdens livestreams werd er eten bezorgd, wat die niet besteld had, paar fokkers waren achter zijn adres gekomen..of dan ging die weer helemaal berzerkquote:
Jaquote:Op zondag 7 juli 2019 13:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja mooie tijden waren dat wel, tijdens livestreams werd er eten bezorgd, wat die niet besteld had, paar fokkers waren achter zijn adres gekomen..of dan ging die weer helemaal berzerk![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 juli 2019 12:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat ben jij altijd tering vroeg wakker doe eens normaal een keer
quote:
quote:
Naja beetje oplichting hier en daar...quote:Op zondag 7 juli 2019 13:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jaeerlijk is eerlijk, heb er ook om gelachen maar is eigenlijk geen verkeerde kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |