Moentjequote:Op maandag 8 juli 2019 05:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Motorblokje![]()
Gaat het vandaag wat beter?
Hoi kopjequote:
Eindhoven was leukquote:Op maandag 8 juli 2019 05:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moentje![]()
Meh
Hoe was het in Eindhoven?
Kweenie, niet echt een reden ofzo. Maar ik ga nog een half uurtje slapen nu het nog kan.quote:Op maandag 8 juli 2019 05:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Eindhoven was leukveel gelachen. Moet er eigenlijk vaker heen gaan.
Waarom meh
Jazeker! Lange dag vandaag. Moet van 7:00 tot 19:00quote:Op maandag 8 juli 2019 05:52 schreef eNGine10 het volgende:
Hoi kopjeook al zo vroeg... Weer werken?
Goedemorgenquote:
Oke slaap lekker motorblokjequote:Op maandag 8 juli 2019 05:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kweenie, niet echt een reden ofzo. Maar ik ga nog een half uurtje slapen nu het nog kan.
Dat is een Haagse werkdagquote:Op maandag 8 juli 2019 05:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jazeker! Lange dag vandaag. Moet van 7:00 tot 19:00
[..]
Goedemorgen
Mag in een ander team werken. Deze hele week trouwens, en dat vind ik wel leukquote:Op maandag 8 juli 2019 06:08 schreef Limoentjuh het volgende:
Dat is een Haagse werkdagmaar lijkt niet alsof jij de lange werkdag erg vindt..
En gisteren wel je kamer opgeruimd?
Pff lange dag inderdaad. Ik mag van 8 tot 7.quote:Op maandag 8 juli 2019 05:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jazeker! Lange dag vandaag. Moet van 7:00 tot 19:00
[..]
Goedemorgen
Dat is ook een lange dagquote:Op maandag 8 juli 2019 06:42 schreef eNGine10 het volgende:
Pff lange dag inderdaad. Ik mag van 8 tot 7.
Ken je het andere team of is het juist leuk omdat het een compleet nieuw team isquote:Op maandag 8 juli 2019 06:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mag in een ander team werken. Deze hele week trouwens, en dat vind ik wel leuk
Jazeker, ben echt trots op mezelf, het is super netjes geworden!
Uurtje minder maar is alsnog een lange dag..quote:Op maandag 8 juli 2019 06:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Pff lange dag inderdaad. Ik mag van 8 tot 7.
Is altijd zo maar went wel.quote:
Ik ken het andere team, vind daar de sfeer gezelliger als in mijn eigen teamquote:Op maandag 8 juli 2019 06:54 schreef Limoentjuh het volgende:
Ken je het andere team of is het juist leuk omdat het een compleet nieuw team is![]()
Haha klinkt alsof het een hele taak was om je kamer opgeruimd te krijgen![]()
Goed van jou dan, ik stel het zelf ook heel vaak uit
Hey. How are you?quote:Op maandag 8 juli 2019 08:37 schreef eNGine10 het volgende:
Kom ik nu achter dat die app om een taxi te bestellen gewoon in het Engels is... Vraag al maanden iedere dag m'n collega
Hey fancyquote:
Van Roue Verveer? Ja, ik weet nog meer. Maar Roue praat tussendoor ook Surinaams. Versta je dat?quote:Op maandag 8 juli 2019 09:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hey fancygaat wel. Zit net dat stukje van Roue Verveer nog een keer te luisteren.. Als je nog meer weet
![]()
Hoe is het met jou?
Tnxquote:Op maandag 8 juli 2019 09:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Van Roue Verveer? Ja, ik weet nog meer. Maar Roue praat tussendoor ook Surinaams. Versta je dat?
Die over vrouwen en mannen gaat? Ik weet het niet.
Met mij goed. Maar belangrijker is dat het met jou beter gaat
Ja, ik wel niffoquote:Op maandag 8 juli 2019 09:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tnx
Bedoelde eigenlijk gewoon grappige stukjes?nee versta geen Surinaams denk ik... Jij wel dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |