Leuk!quote:Op zondag 7 juli 2019 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een kleine greep van de foto's die er in staan!
Alleen de eerste paar pagina's (die je hier niet ziet).quote:
Hoe dan ook heel mooie foto's!quote:Op zondag 7 juli 2019 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen de eerste paar pagina's (die je hier niet ziet).
Ik heb een paar pagina's gemaakt met dat-ie van alles in z'n mondje stopt, of dat hij schattig op de bank zit/ligt (beiden voorbeelden hierboven) enz.
Dagwerkquote:Op zondag 7 juli 2019 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]Dank je!
Ja ik heb uit >2200 foto's keuze moeten maken ervoor!
Dagen zelfs.quote:
Bij de Hema laten maken?quote:Op zondag 7 juli 2019 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dagen zelfs.
De foto's kiezen was wel in een paar uur gebeurd, maar het album samenstellen (kiezen wat voor soort album, foto's sorteren, alles zo leuk mogelijk op de pagina's plaatsen enz) was echt een hels karwei. Met name het sorteren en dan met name kijken welke foto's van vlak na zijn geboorte waren. De foto's zijn met een stuk of 5 verschillende apparaten gemaakt (ook mobieltjes enzo), en de datum-aanduiding lijkt vaak niet echt te kloppen.
Nee, fotofabriek.nlquote:
Cool!quote:Op zondag 7 juli 2019 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, fotofabriek.nl
En echt 1 of 2 dagen nadat ik het album binnen kreeg, had iBood een aanbieding waarbij je ruim 2x zo veel pagina's kon laten afdrukken en het was nog eens 30% of zo goedkoper ook!
Meteen die voucher ook maar gekocht; tot februari geldig dus kan ik tegen die tijd wel weer een nieuw album laten afdrukken.
quote:
Haha veel plezier en succes!quote:Op zondag 7 juli 2019 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]Whaha!
Ja ik vind wel dat mini-ToT minstens 1 broertje of zusje moet hebben.
Mevrouw ToT wilde daar eerst absoluut niet aan denken, maar begint langzaam maar zeker toch meer open te staan voor het idee!
Nice!quote:Op zondag 7 juli 2019 23:29 schreef ToT het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat deze op de Hema-manier afgedrukt zou zijn:
[ afbeelding ]
Heb ik op 1,5 bij 1 meter op canvas hier.
En het was een supersnelle snapshot!quote:
Geluksvogel die vriendquote:Op zondag 7 juli 2019 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
En het was een supersnelle snapshot!
Ik geef 'm binnenkort weg aan een vriend. Ons huidige huis is een heel stuk kleiner dan de vorige huizen waar ik gewoond heb en sinds ik hier de muur tussen de woonkamer en de keuken er uit gebroken heb, is er absoluut geen plek meer waar hij fatsoenlijk kan hangen.
Ja naast de koelkast is er nog wat plaats!![]()
![]()
Hij hangt nu in de slaapkamer, waar het er gewoon heel raar uitziet.
Nee moen, ga slapen.quote:Op maandag 8 juli 2019 05:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[ afbeelding ]
@:geerd en @:eNGine10 speciaal voor jullie een extra vroege goedemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |