Voor hetzelfde geld valt er een ruimtesteen op je hoofd en dan is het helemaal geen goed jaar.quote:
Tenminste wel uniekquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld valt er een ruimtesteen op je hoofd en dan is het helemaal geen goed jaar.
Ben ik ook altijd geweest met mijn voorliefde voor bandshirtsquote:
Wat is je probleem nou weer, huilie?quote:
2019 stenenquote:
Wat?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben ik ook altijd geweest met mijn voorliefde voor bandshirts
[..]
Wat is je probleem nou weer, huilie?
Ja dat is een fucking shirtje, dat trek je uit of aan, is dat alles?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben ik ook altijd geweest met mijn voorliefde voor bandshirts
[..]
Wat is je probleem nou weer, huilie?
Zó dom ben je nou ook weer niet. Dat weet je wel.quote:
Ik heb geen probleem hoor. Alleen de boete die ik vanmiddag binnenkreeg is nogal kutquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zó dom ben je nou ook weer niet. Dat weet je wel.
Nee. Heb allerlei soorten haarkleuren gehad, heb tattoages en een neuspiercing (gehad). In mijn omgeving ging dat al erg verquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:38 schreef UitStraling het volgende:
Ja dat is een fucking shirtje, dat trek je uit of aan, is dat alles?
Herkenbaar, zo ik liep ooit co-schappen met knaloranje haar, mijn familie en vrienden zeiden kun je niet gewoon normaal aan het ziektebed staan of zo tijdens momenten die voor mensen nogal belangrijk zijn? Ik zei ja dat doe ik toch, ik doe het op mijn eigen warme manier, inmiddels ben ik wel 16 procent wijzerquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee. Heb allerlei soorten haarkleuren gehad, heb tattoages en een neuspiercing (gehad). In mijn omgeving ging dat al erg ver
Wat voorn tatoeages?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee. Heb allerlei soorten haarkleuren gehad, heb tattoages en een neuspiercing (gehad). In mijn omgeving ging dat al erg ver
Kan mij enigszins hun reactie wel voorstellen, maar neemt niet weg dat ik vind dat iedereen zichzelf zou moeten kunnen zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:44 schreef UitStraling het volgende:
Herkenbaar, zo ik liep ooit co-schappen met knaloranje haar, mijn familie en vrienden zeiden kun je niet gewoon normaal aan het ziektebed staan of zo tijdens momenten die voor mensen nogal belangrijk zijn? Ik zei ja dat doe ik toch, ik doe het op mijn eigen warme manier, inmiddels ben ik wel 16 procent wijzer
Heb er 5, waarvan ik eentje heb laten laseren. Maar die wil ik laten coveren. Allemaal in zwart-wit trouwens.quote:
Kan mij niet voorstellen dat dat echt toegevoegde waarde heeft? Maar zou kunnen hoor, hoor daar meerdere mensen over.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik had zo'n tongpiercing, af en toe smaakte de biefstuk van vandaag naar de zalm van gisteren![]()
Wel supergeil met kussen
Heh coveren? Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb er 5, waarvan ik eentje heb laten laseren. Maar die wil ik laten coveren. Allemaal in zwart-wit trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |