Vlaggetjesaids.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het blijft een optimist in hart en nieren.
Bedankt voor het snelle antwoord.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:02 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Hoi Antonov89. Het antwoord op je vraag is: Neen.
Was een vreemdelingenlegioen bij de vakantieploeg.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:44 schreef Chiappucci het volgende:
Rossetto bij Vacansoleil gereden? Dat was me ontgaan.
WILLEN WE MEER OF MINDER MAROKKAANSE MAALTIJDSOEP?!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:01 schreef Bugno2 het volgende:
Ik maak op dit moment overigens harira, een Marokkaanse maltijdsoep.
Waarom vind ik dit een leuk gifje?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:06 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
@:Koffieplanter vindt dit een leuk gifje.
Overijse is een plaats en gemeente in de Belgische provincie Vlaams-Brabant en het arrondissement Halle-Vilvoordequote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:08 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Zo klonk de plaatsnaam die ze opnoemden.
Dré staat ook al langs het parcours.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is een kloonaccount van Andre Meganck.
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Overijse is een plaats en gemeente in de Belgische provincie Vlaams-Brabant en het arrondissement Halle-Vilvoorde
Bekend van de Druivencross en Bende van Nijvel.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Overijse is een plaats en gemeente in de Belgische provincie Vlaams-Brabant en het arrondissement Halle-Vilvoorde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |