is dat wat dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weet k nie, ik kijk alleen naar haar tieten.
Jumbo wil vast niet 60 km volle bak koersen om een sprinter niet terug te laten komen met morgen in het achterhoofd.. en waarbij ze vast het vertrouwen hebben dat ze die sprinter ook "normaal" kunnen kloppenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:28 schreef Houtenbeen het volgende:
Waarom rijden ze voor dan ook niet door![]()
Mua, ben ook alweer weggezapt.quote:
Teuns gaat de tour winnenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:32 schreef Chiappucci het volgende:
Teuns op La Planche des Belles Filles. Sure
twitter:janssen43080346 twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 13:35:38José, ik zat bij je zus Paula, en Wilfried in Tenerife, daar vernam ik dat je graag een DUVEL drinkt, "met mate", ik zou zeggen, smeer jullie stem want je hebt ze nog even nodig, en pak er samen ne frisse DUVEL bij! SCHOL! VRAAG: Hoe ver #vraaghetaanmichel reageer retweet
Belgen zijn zwakzinnigquote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:35 schreef wimderon het volgende:
twitter:janssen43080346 twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 13:35:38José, ik zat bij je zus Paula, en Wilfried in Tenerife, daar vernam ik dat je graag een DUVEL drinkt, "met mate", ik zou zeggen, smeer jullie stem want je hebt ze nog even nodig, en pak er samen ne frisse DUVEL bij! SCHOL! VRAAG: Hoe ver #vraaghetaanmichel reageer retweet
Dit is een kloonaccount van Andre Meganck.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:35 schreef wimderon het volgende:
Kiki is viesslecht deze weekquote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
Het vlaggetjesvolk krijgt zo de eerste dreun te verwerken.
Hoezo? Gaan de Belgjes het niet goed doen?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
Het vlaggetjesvolk krijgt zo de eerste dreun te verwerken.
Er gaat geen Belg winnen vandaag nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? Gaan de Belgjes het niet goed doen?
Dielan is een halve Belg, zijn kapper tankt altijd in Turnhout.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er gaat geen Belg winnen vandaag nee.
GOUD & GEELquote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dielan is een halve Belg, zijn kapper tankt altijd in Turnhout.
De Belgen hoeven zich voorlopig alleen te verheugen op Vive Le Velo vandaag en morgen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? Gaan de Belgjes het niet goed doen?
Die kwam met de Feillu's mee toen, geloof ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:44 schreef Chiappucci het volgende:
Rossetto bij Vacansoleil gereden? Dat was me ontgaan.
Alsof de Belgjes wel een klassement gaan rijden.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Belgen hoeven zich voorlopig alleen te verheugen op Vive Le Velo vandaag en morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |