abonnement Unibet Coolblue
pi_188270203
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 17:02 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Tip: REC. Met name de eerste.
Idd geweldige film. De tweede vond ik ook erg goed en de Amerikaanse Quarantine ook.
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:36:13 #77
410138 stapoetiepe
of eigenlijk stopoetiepe
pi_188270340
Een film over het regenwoud, waarin werd gezegd dat over 50 jaar alle bossen verdwenen zouden zijn. Ik ben weken van slag geweest.
When you are dead, you do not know you are dead. It's only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
pi_188272397
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 19:36 schreef Koffiemelk2019 het volgende:
Ben enorm benieuwd naar jullie reacties.
Van welke (horror)film had je nachtmerries of heb je niet kunnen slapen? En dan vooral waarom.

Toen ik 13 was keek ik met mijn ouders The Blair Witch Project, en volgens hen was het echt. Mijn nachtrust was aardig verstoord.
Niet.
Was 5 jaar en ik zat al IT te kijken.
Stomme VHS band gepakt en deed ik zelf in de videorecorder .
En daar zat ik te kijken.
pi_188274171
ik denk echt chucky het toppunt ook omdat ik toen jonger was. Nu zou ik er niet meer van wakker liggen

echt onwijs angstig ook weer niet. Maar lag daar ff van wakker gvd :)
hahaha krijg er nog de rillingen van, maar zou het nu gewoon kunnen kijken.

Als kind was ik er wel bang voor
Do what you love, love what you do!
  zondag 4 augustus 2019 @ 11:52:15 #80
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_188278657
Mulholland Drive

Maar meer omdat ik er geen hol van snapte en het wel wilde snappen. Echt een fascinerende film.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_188279347
Haha, de scène in the Simpsons waar mister Burns een alien was met die soundtrack van the X-Files. Sowieso die soundtrack, brrrr.

Geen horrorfan dus ik kijk ook niet zulke films. Heb er wat gezien maar vind het maar cringen.
pi_188279376
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:36 schreef stapoetiepe het volgende:
Een film over het regenwoud, waarin werd gezegd dat over 50 jaar alle bossen verdwenen zouden zijn. Ik ben weken van slag geweest.
Al Gore wil z'n verhaal terug.
pi_188296982
The Dark Crystal, in het begin gaat zo'n oud beest dood en valt dan in stukjes uit elkaar. :o

En van een kennis van m'n vader kregen we ooit op VHS een stoere film, die je wat hem betreft prima met je kids kon bekijken. De film speelde zich af in de nabije toekomst, over een politie agent die half robot word en dan de boeven gaat pakken...
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188303193
Geen horror (hoewel...) Sophie's choice.
En dan met name die ene scene waar de film zijn titel aan dankt.
Vreselijk. Ben zeker een week lang van slag geweest.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:08:50 #85
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_188312969
Hereditary. Vanwege de gore details.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_188313240
quote:
4s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:29 schreef SpaceOddity het volgende:
speelde zich af in de nabije toekomst, over een politie agent die half robot word en dan de boeven gaat pakken...
Dezelfde als deze
?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:40:41 #87
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_188313352
the prince of darkness, wat een enge sfeer zat er in die film brrrrr...

Prince of Darkness (1987) - IMDb
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_188331945
quote:
Dat is een trailer van de serie die als prequel gaat dienen op de film uit 1982. :)

Ik heb de scene zelf nog even opgezocht;

Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188332389
quote:
4s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 15:41 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat is een trailer van de serie die als prequel gaat dienen op de film uit 1982. :)

Ik heb de scene zelf nog even opgezocht;

Ah ja dat snap ik wel. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 7 augustus 2019 @ 18:47:45 #90
486757 SenseoCoffeePad
Opstartproblemen?? Neem Mij
pi_188334839
IT (Vroeger) omdat die clown gewoon eng is, Dat is niet te zeggen van die barslechte remake uit 2018

Toen ik de Green Mile had gezien was ik zo onder de indruk dat ik er wakker van heb gelegen

Archanaphobia (Ik had steeds het idee dat die spinnen in mijn bed zaten of op mijn hoofd konden vallen)

[ Bericht 78% gewijzigd door SenseoCoffeePad op 08-08-2019 01:37:15 ]
pi_188335356
eigenlijk bij mij nooit meer eentje.

Hoewel the Conjuring was op tv toevallig weer van de week, toch wat schrikmomenten hoewel ik hem heel lang terug wel gezien heb.
Maar dat is wat anders als van wakker liggen natuurlijk ;)
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 12:23:01 #92
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_188421330
Ik was als kind erg onder de indruk van The Car (1977), een horrorfilm over een demonische auto die mensen vermoord.
Vooral het feit dat-ie door een huiskamer heen reed, maakte me bang.
Want dan was je binnen dus ook niet veilig. :P
Het einde staat me nog goed bij als je een grote 'vuurwolk' in vorm van een demonhoofd ziet, wat er overigens indrukwekkend uitzag voor een jaren '70 film.


Maar op 1 staat toch de Italiaanse zombiefilm Zombi 2 (1979).


Als ik nu die muziek weer terug hoor... (vanaf 0:16).
Want als je die muziek hoorde, kwamen de zombies dus.
Die scène ook rond 1:50 met die houtsplinter in het oog... brrrr.

Ik moet er bij vermelden dat ik als kind nachtmerries had van zombies, wel de klassieke trage zombies.
Ik durfde s' nachts bijna niet naar de wc, maar ik moest wel naar die films kijken.
Met name de Night of the Living Dead-trilogie, geregisseerd door George A. Romero.
Toentertijd vaak in de late uurtjes te zien op BBC 2.
Ik was bang, maar tegelijkertijd gefascineerd.
Als ik die films nu terug zie, heb ik nog steeds een heel klein beetje dat gevoel van vroeger. :D
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_188785010
quote:
0s.gif [b]Op
Als ik die films nu terug zie, heb ik nog steeds een heel klein beetje dat gevoel van vroeger. :D
Jo Baron, misschien kan je ook een paar sexy films noemen die je wakker hielden:)?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')