Dat lijk je toch al standaard te doen HAHAHA. Goed, sorry dat ik zo hard moet lachen weer.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zondag ben ik helaas verplicht om die finale te kijken, terwijl ik op 20 minuutjes van een of andere wedstrijd na niets nada noppes heb gezien. Ik overweeg met mijn rug naar de tv te zitten, principieel als ik ben.
Dit is een van je mindere grappen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat lijk je toch al standaard te doen HAHAHA. Goed, sorry dat ik zo hard moet lachen weer.
pikstrafquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:25 schreef franklop het volgende:
Wat let je om 'nee' te zeggen tegen die wedstrijd kijken Stijn?
Sowquote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sinds Heywoodu een knappe biatlonster is tegengekomen ben ik niet meer verbaasd dat iemand hier een vriendin heeft.
Bernal gaat een plek achteruit in pikordequote:Chris Froome heeft donderdag het ziekenhuis al mogen verlaten. De viervoudig Tour-winnaar herstelt sneller dan verwacht van de botbreuken die hij opliep in het Criterium du Dauphiné.
"Chris heeft gisteren het ziekenhuis mogen verlaten. Dat is een grote stap, het gaat erg goed met hem", zei Dave Brailsford, manager van Team INEOS.
Zelfs ik ben aan de vrouwquote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sinds Heywoodu een knappe biatlonster is tegengekomen ben ik niet meer verbaasd dat iemand hier een vriendin heeft.
Gezondheids/bloedtest schijnt wel eens voor te komen. Schijnt zelfs standaard te zijn voorafgaand aan een grote ronde!quote:
Als hij de Tour nog haalt zou dat wel bijzonder zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bernal gaat een plek achteruit in pikorde
Wielrenners zijn watjes. Topsporters als darters gooien gewoon door als ze hun been kwijtraken.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als hij de Tour nog haalt zou dat wel bijzonder zijn.
Waarom zit Voldemort bij UAE?quote:
Die man heeft terminale kanker.quote:
TDF / Tour de France 2019 FAQ: Alle info over de tourquote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:39 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb nog totaal geen tijd gehad om alles bij te houden, waar kan ik het spelletjesoverzicht vinden?Nostradamus heb ik ingevuld
Spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.thuisserver.n(...)ceehea&tab=tab_tableCitius, Altius, Fortius.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |