SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers![]()
CTR is 39,99quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Easy en hack 'n slash heb ik GoW al voorSpeel games voor de beleving dus daar draagt een verhaal van lezen wel aan bij.
Nog meer aanraders los van Detroit en The Witcher?
Voorproefje:quote:
dezegamequote:
Ik heb sinds kort de PS4 aan de kabel hangen ipv aan de wifui, en ik zag dat ie nu steeds als ik een spel opstart mn Facebook volspammedquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:00 schreef azazel1707 het volgende:
Toch maar even m'n PSNProfiles account aangemaakt en m'n trophies geupdated
Vond Frozen Wilds best wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Eens.
Al heb ik Frozen Wilds al tijden klaarliggen, maar nog geen zin in gehad.
Ik had de originele game vrij snel uit, en toen aan Jimbo verkocht. Dus begin dit jaar de Frozen Wilds editie gekocht, dus ik ga de hele game nog een keer opnieuw doen als ik er weer zin in krijg. Setting van de game blijft ontzettend gaafquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vond Frozen Wilds best wel leuk eigenlijk.
Maar zou t nu, zoveel later na t originele spel, niet meer oppikken denk ik.
Dan ben ik te lang uit de game geweest.
Het was de setting die ze bij de eerste beelden al gelijk lieten zien, die mij direct tot insta-buy gekte hebben geleidtquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die setting van HZD trekt mij juist totaal niet.
Daarom geskipt
Wat is je psn?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:00 schreef azazel1707 het volgende:
Geen Dead Space 2?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:00 schreef azazel1707 het volgende:
Zie mijn sigquote:
Ik vond de multiplayer juist erg vermakelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Geen Dead Space 2?![]()
Last of Us, respect.Ik ben afgehaakt want multiplayer.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort de PS4 aan de kabel hangen ipv aan de wifui, en ik zag dat ie nu steeds als ik een spel opstart mn Facebook volspammedOeps. Staan er zo 10 berichten over MK11 onder elkaar, 3x Beatsaber, 5x Persona5. Sorry FB mensen! Maar ff uitgezet.
Nou, wel als ik bv de mediaplayer opgestart hebquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]![]()
Gelukkig geen School Girl/Zombie Hunter of Omega Labyrinth Life of zo
Een van de redenen waarom ik bij -alles- automagische upload en/of share functionaliteit uit zet.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, wel als ik bv de mediaplayer opgestart hebGelukkig niet WAT ik dan heb zitten kijken
Die staat ook nog op m'n lijstje. Vooral omdat t meer mythischer is dan t gewone Odyssey verhaal.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:28 schreef DKUp het volgende:
Verder met de AC Odyssey DLC![]()
Kassandra![]()
74 uur op het klokje![]()
Ja heb ik nu ook gedaan, maar die stond eerst ook niet aan naar mijn weten.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:29 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik bij -alles- automagische upload en/of share functionaliteit uit zet.
Dit.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:22 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Het was de setting die ze bij de eerste beelden al gelijk lieten zien, die mij direct tot insta-buy gekte hebben geleidt
Tot op heden nog geen spijt van gehad
En het verhaal vind ik zelf ook erg krachtig en iets om over na te denken
In RDR2 ben ik nog steeds in chapter 3, maar wel al een shitload aan in-game achievements gehaald, want roamingquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit.
Toen ik de Frozen Wilds editie zag wel meteen HZD verkocht om ook de dlc te hebben. Heb ook tijdlang niks anders gedaan dan mechanische dino's over de kling jagen. Zoals ik bij RDR2 tijden lang kon roamen en het verhaal mij weinig trok.
Ik heb echt urenlang in chapter 2 rond gehangen. En zelfs nu nog in chapter 3. Omdat het kan.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:34 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
In RDR2 ben ik nog steeds in chapter 3, maar wel al een shitload aan in-game achievements gehaald, want roaming
Ik speel dan al een aardig tijdje gamesquote:
Leuk.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:42 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Ik speel dan al een aardig tijdje games
M'n PS2 heb ik ook nog steeds functioneelhij zit weliswaar in z'n (originele!) doos en niet aangesloten, maar dat is met een paar kabeltjes in de TV en AC zo gebeurt
Flink gat dusquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk.
Voor mij is de ps4 mijn eerste sinds de supernintendo die ik had in 96 ofzo![]()
Hmm ik kan daar niet meer inloggen?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:00 schreef azazel1707 het volgende:
Ja, ik ook op de pc. Beetje Neverwinter Nights, Fable, Dungeon Siege en Football Manager spelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:49 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Flink gat dus
Al moet ik toegeven dat ik na de SNES ook even 'niks' gehad heb.
Ja, een PC
M'n eerstvolgende console was de PS2
Ik had tot een uur geleden geen account op PSN Profilesquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Hmm ik kan daar niet meer inloggen?
Heb wel een account (anders verschijn je niet op die site toch?) maar is niet meer geupdate sinds een jaar ofzo :/
Oef, de legio games die ik in die tijd op de PC gespeeld heb..quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ook op de pc. Beetje Neverwinter Nights, Fable, Dungeon Siege en Football Manager spelen.
Ben je wel bezig met halen van trofeeën?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Hmm ik kan daar niet meer inloggen?
Heb wel een account (anders verschijn je niet op die site toch?) maar is niet meer geupdate sinds een jaar ofzo :/
Ahh nvm gelukt
https://psnprofiles.com/HennyGingerale
Welke VR games heb je nu al?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:08 schreef aTypisch het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met Skyrim VR. Zou er bijna 2 van die moves voor bij halen.
Het is helemaal niet scherp, maar het voelt echt als een bioscoopervaring
Heb op marktplaats een pakketje gekocht dus nog niks extra gehaald. Resident Evil, die Worlds shizzle en Skyrim. Oh en Gran Turismo maar die heeft geen echte VR, alleen een aparte mode ofzo.quote:
Ah zo. Oke. In de Worlds gebeuren zit de London Heist demo, dat is een voorproefje van Blood & Truth. Die al gedaan?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Heb op marktplaats een pakketje gekocht dus nog niks extra gehaald. Resident Evil, die Worlds shizzle en Skyrim. Oh en Gran Turismo maar die heeft geen echte VR, alleen een aparte mode ofzo.
Oldskool, jonguh!quote:
Het is dat ik bijna jarig ben, maar anders had ik Move al gehaaldquote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:08 schreef aTypisch het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met Skyrim VR. Zou er bijna 2 van die moves voor bij halen.
Het is helemaal niet scherp, maar het voelt echt als een bioscoopervaring
RE7 is fucking creepy! Spelen dusquote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Heb op marktplaats een pakketje gekocht dus nog niks extra gehaald. Resident Evil, die Worlds shizzle en Skyrim. Oh en Gran Turismo maar die heeft geen echte VR, alleen een aparte mode ofzo.
Offline vorm van piraterij in de jaren '90quote:
Ja, dat ken ik. Ik probeer achter @MMaRsu 's 'probleem' met Twilight CD's te komen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:28 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Offline vorm van piraterij in de jaren '90
Achsoooquote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik. Ik probeer achter @:MMarSu 's 'probleem' met Twilight CD's te komen.
Waarom?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik. Ik probeer achter @:MMarSu 's 'probleem' met Twilight CD's te komen.
In mijn geval nieuwsgierigheidquote:
Dan zal ik het voor jou beantwoordenquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dan zal ik het voor jou beantwoorden. Ik vond Twilight cd's vroeger al lame, ik ben zelf meer vd games kopen ja ook in die tijd
. En heb afgunst dat er anderen verdienen aan de rips & cracks van andere groepen, en dat dan gaan doorverkopen.
Net zoals die movieboxen die hier in brabant nog rondgaan, stapels cd's met rips van Evo en weet ik veel wat voor groepen en dan van die gasten die daar 30 euro voor vragen enzo. Sneue shit.
Ondertussen ben ik ook gewoon van de legale mediaquote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dan zal ik het voor jou beantwoorden. Ik vond Twilight cd's vroeger al lame, ik ben zelf meer vd games kopen ja ook in die tijd
. En heb afgunst dat er anderen verdienen aan de rips & cracks van andere groepen, en dat dan gaan doorverkopen.
Net zoals die movieboxen die hier in brabant nog rondgaan, stapels cd's met rips van Evo en weet ik veel wat voor groepen en dan van die gasten die daar 30 euro voor vragen enzo. Sneue shit.
RTquote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:42 schreef azazel1707 het volgende:
Jongens jongens! Geen ruzie maken!
Bedenk liever wat je zo gaat aanzwengelen in je PS4, wanneer de arbeid er weer op zit!
In mijn geval wordt het zeer waarschijnlijk WipEout VR of bij een maatje BeatSabre proberen![]()
RT?quote:
Demon's Souls was de eerste, originele, waar de rest vanaf 'gespawned' isquote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:49 schreef Ixnay het volgende:
Komt er eigenlijk ooit nog een remaster voor Demon's Souls?
Na BB en Dark Souls en er veel over gelezen te hebben ben ik er zeker benieuwd naar geworden.
Sommigen vinden het zelfs de beste game van From.
Sowieso de dagelijkse challenges halen bij Apex Legends en daarna verder Ni No Kuni 2.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:42 schreef azazel1707 het volgende:
Bedenk liever wat je zo gaat aanzwengelen in je PS4, wanneer de arbeid er weer op zit!
In mijn geval wordt het zeer waarschijnlijk WipEout VR of bij een maatje BeatSabre proberen![]()
U vraagt, wij draaien!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:49 schreef Ixnay het volgende:
Komt er eigenlijk ooit nog een remaster voor Demon's Souls?
Na BB en Dark Souls en er veel over gelezen te hebben ben ik er zeker benieuwd naar geworden.
Sommigen vinden het zelfs de beste game van From.
De afgelopen 2 of 3 topic namen heb je al gekaapt, dus deze gaat gewoon mee in de flowquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:31 schreef Jimbo het volgende:
heuj naamtopic, waar heb ik dat aan verdient ?
o+quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:38 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
De afgelopen 2 of 3 topic namen heb je al gekaapt, dus deze gaat gewoon mee in de flow
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:38 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
De afgelopen 2 of 3 topic namen heb je al gekaapt, dus deze gaat gewoon mee in de flow
Tijd voor verandering dusquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb mijn PS4 al te lang niet gebruikt
Vetquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:38 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien!
https://www.psx-sense.nl/(...)souls-gaat-er-komen/
Wordt voor mij ook een insta-buyquote:
Gisteravond nog ff gebeatsaberdquote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:42 schreef azazel1707 het volgende:
Streaming hoogtepunt jonguhquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:31 schreef Jimbo het volgende:
heuj naamtopic, waar heb ik dat aan verdient ?
tijd voor meer te streamen dan maarquote:
Divinity original sin 2, zal wel een maand kosten voordat ik die klaar hebquote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:42 schreef azazel1707 het volgende:
Uitstekende keuze. Laat me weten als je tips nodig hebt.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:14 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Divinity original sin 2, zal wel een maand kosten voordat ik die klaar heb
Ik was eigenlijk helemaal klaar met gamen totdat ik ineens de games van From ontdekte.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:58 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Demon's Souls was de eerste, originele, waar de rest vanaf 'gespawned' is
Heb 'm op de PS3 gespeeld met veel plezier, maar aangezien er nagenoeg niks wordt uitgelegd en de world-mechanic (met light en dark) ook beheurlijk ingewikkeld en lastig om te beïnvloeden was, als je niet wist wat er invloed op had, ben ik niet ver gekomen.
Dit sowiesoquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lijkt me opzich wel lachen om ook wat te streamen, maar ben te beroerd ervoor om het te doen voor 2 man.
HIJ IS MOEILIJKKKKKKquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Uitstekende keuze. Laat me weten als je tips nodig hebt.
Kan niet eens aan mijn pik sjorren als ik Triss neuk.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit sowieso
En als je ff lekker in je neus zit ziet iedereen het
Maar ja, jij vindt zelfs The Witcher 3 al moeilijkquote:
Eerste keer wel. Tweede playthrough al minder. Derde playthrough als lone wolf was ez pz.quote:
Deel 867quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:38 schreef DKUp het volgende:
Jimbo The Witcher 3 100% Completion inclusief de dlc en expansions streamen op Death March.
Genot
Tegen die tijd heeft de mensheid Alpha Centauri al gekoloniseerd (en is Scam Star Citizin nog steeds niet uit).quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:38 schreef DKUp het volgende:
Jimbo The Witcher 3 100% Completion inclusief de dlc en expansions streamen op Death March.
Genot
Wel met facecam aan danquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:38 schreef DKUp het volgende:
Genot
quote:
quote:
Ja met facecam er is nog genoeg tijd tussen nu en Cyberpunk 2077 voor die game. Een halve game als FF VII Remake speel je pas als de complete versie over tien jaar beschikbaar is.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tegen die tijd heeft de mensheid Alpha Centauri al gekoloniseerd (en is Scam Star Citizin nog steeds niet uit).
twitter:WargrooveGame twitterde op vrijdag 05-07-2019 om 19:07:31We know a lot of you have been patiently waiting for the PS4 version of #Wargroove, so we’re pleased to say the wait is nearly over! It's now in the final stages of CERT and we'll be revealing the release date very soon...📝 More info in our Dev Blog:https://t.co/lxO1fYOkz3 https://t.co/ZVC3qZg2Q4 reageer retweet
Advance Wars 3 never everquote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
twitter:WargrooveGame twitterde op vrijdag 05-07-2019 om 19:07:31We know a lot of you have been patiently waiting for the PS4 version of #Wargroove, so we’re pleased to say the wait is nearly over! It's now in the final stages of CERT and we'll be revealing the release date very soon...📝 More info in our Dev Blog:https://t.co/lxO1fYOkz3 https://t.co/ZVC3qZg2Q4 reageer retweet
Maar ondertussen dark souls, bloodborne en binnenkort sekiro op de platquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar ja, jij vindt zelfs The Witcher 3 al moeilijk
Mag ik filmpjes skippen van mn 2 fok-kijkers?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:38 schreef DKUp het volgende:
Genot
Bekendquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja met facecam er is nog genoeg tijd tussen nu en Cyberpunk 2077 voor die game. Een halve game als FF VII Remake speel je pas als de complete versie over tien jaar beschikbaar is.
Succes Jimbo, kan je nog een bekende streamer worden ook
Die ene andere was zn eigen pc in een twitch schermquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:10 schreef KennyPowers het volgende:
Ik had een vriend die altijd ging streamen en dan moest ik kijken (als enige kijker of met 1 andere)
Nouja moest .. ik vond het zielig als niemand keek.
Whehehe, ik herinner me nog een ellenlange soort van anti-bloodborne post van jou, is achteraf toch allemaal goed gekomen zo te zien.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:20 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk helemaal klaar met gamen totdat ik ineens de games van From ontdekte.
Nu speel ik eigenlijk niks anders meer.
Ben ik nu ook mee bezig. Zit in de laatste area met 105 uur op de teller.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:14 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Divinity original sin 2, zal wel een maand kosten voordat ik die klaar heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |