Heb ik mij er zo goed voor weten af te sluiten of is die gekte waar de media het over heeft behoorlijk overdreven?quote:Met iedere gewonnen WK-wedstrijd nam de gekheid extremere vormen aan onder andere met voor onmogelijk gehouden kijkcijfers voor vrouwenvoetbal.
Jaquote:Op maandag 8 juli 2019 08:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heb ik mij er zo goed voor weten af te sluiten of is die gekte waar de media het over heeft behoorlijk overdreven?
qua kijkers zullen ze niet overdrijven, dat wordt toch gemeten?quote:Op maandag 8 juli 2019 08:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heb ik mij er zo goed voor weten af te sluiten of is die gekte waar de media het over heeft behoorlijk overdreven?
Ja, 6 miljoen ofzo. Prima cijfers hoor, maar die quote had het 'onder andere' de kijkcijfers.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
qua kijkers zullen ze niet overdrijven, dat wordt toch gemeten?
ik heb geen oranje gezien verder dus van die gekte was hier niets te merkenquote:Op maandag 8 juli 2019 09:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, 6 miljoen ofzo. Prima cijfers hoor, maar die quote had het 'onder andere' de kijkcijfers.
was meer omdat hier een gerucht ging dat jouw vriendin uit die stad komt?quote:Op zondag 7 juli 2019 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet eens zuidas hoor, gewoon bijlmer-aRENa
Hallo maat.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? Dat bakje hoor je toch helemaal n...
[..]
Ohhhhhhhh!
hahaha!
quote:Op maandag 8 juli 2019 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Denk jij dat @:kapiteintje die mokerslag nog te boven komt?
Had ik al gezien ja.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat.
Tip van de dag :
Snel je naar het Feyenoordtopic. En lees hoe Kapo er van langs krijgt.
Het blijven er vooralsnog 9 maat.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had ik al gezien ja.
Ondertussen heeft mijn tweet als reactie op iemand die een verkeerd bedrukt shirt kreeg (zie: https://twitter.com/Rene51945738641/status/1146720443392581632 ) 9 likes gescoord.
Jammer, ik vond hem wel leuk.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het blijven er vooralsnog 9 maat.
Niet gelachen.
quote:Op maandag 8 juli 2019 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, ik vond hem wel leuk.
Maar toch 9 man blij weten te maken.Daar vraagt je moeder al gauw 20 euro voor.
Hier kan ik dan wel weer om lachenquote:Op maandag 8 juli 2019 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is wanhopig aan het spartelen.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat.
Tip van de dag :
quote:Op maandag 8 juli 2019 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat @El-Stinho met zijn nieuwe shirt poseertquote:Op maandag 8 juli 2019 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had ik al gezien ja.
Ondertussen heeft mijn tweet als reactie op iemand die een verkeerd bedrukt shirt kreeg (zie: https://twitter.com/Rene51945738641/status/1146720443392581632 ) 9 likes gescoord.
Onlo jr is onverwachts bij me, dus we klappen een pizza #viesdikquote:Op maandag 8 juli 2019 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ja, we weten nu wel dat je kind een belabberde opvoeding genietquote:Op maandag 8 juli 2019 17:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo jr is onverwachts bij me, dus we klappen een pizza #viesdik
Uiteraard bij New York Pizza
@:Caland
@:maxi-mus
Als ik je adres weet bel ik de kinderbescherming.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spaar je al in bitcoin voor young onlo?quote:Op maandag 8 juli 2019 17:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Smerige dikzak.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelezen.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat.
Tip van de dag :
Jullie zijn allebei smerig dik.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
jij hebt ook veels te hoge eisen JR dus dat is begrijpelijkquote:
Had het over de trailer, niet die meid.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij hebt ook veels te hoge eisen JR dus dat is begrijpelijk
ik vind het een leuke actrice, tenzij jij liever een zwarte vrouw geschikter vind(volgens mij zonder t)
ohquote:Op maandag 8 juli 2019 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had het over de trailer, niet die meid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |