quote:De troostfinale tussen Engeland en Zweden. De wedstrijd om de derde en vierde plaats op het WK vrouwenvoetbal wordt gespeeld in de Allianz Riviera, Nice.
De uitzending van de wedstrijd om de derde plaats is vanaf 16.25 uur te zien op NPO 1. De commentator is Frank Wielaard.
Verlies in Lyon
De wedstrijd gaat tussen Engeland, die het ticket voor de finale eerder deze week uit de vingers zag glippen na een 2-1 nederlaag tegen titelhouder VS, en Zweden dat woensdagavond eveneens in Lyon haar verlies moest nemen. De blauw-gelen verloren van Oranje dat in de verlenging op 1-0 kwam na een mooie goal van Jackie Groenen.
Beide teams mogen desondanks nog een keer alles op alles zetten voor die laatste podiumplek op het WK vrouwenvoetbal 2019.
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:40 schreef egoblokje het volgende:
Ik kan deze helaas niet kijkenmaar ik denk dat Engeland wint
twitter:England twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 16:04:05Here's how our @Lionesses line up against Sweden:1️⃣3️⃣ @carlytelford1 2️⃣ @LucyBronze 3️⃣ @AlexGreenwood 5️⃣ @stephhoughton2 7️⃣ @lilkeets 8️⃣ @JillScottJS8 🔟 @frankirby 1️⃣5️⃣ @Abss_5 1️⃣6️⃣ @jade_moore20 1️⃣8️⃣ @ellsbells89 2️⃣2️⃣ @bmeado9 https://t.co/s6QG8pdKNw reageer retweet
Waarom nam ze die eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:55 schreef 3rr0r het volgende:
Zullen ze nog spijt hebben dat ze White de penalty niet hebben laten nemen?
Geen idee, geen ballen denk ikquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom nam ze die eigenlijk niet?
Zonder plaatjes is dit waardeloos!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zij lijkt op die blonde van The 100
Eliza Taylor
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:11 schreef Zipportal het volgende:
Engeland gaat nu helemaal in elkaar donderen.
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:18 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Zonder plaatjes is dit waardeloos!
Dat zei ik tochquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:22 schreef Tagliano het volgende:
Dus de VS had het moeilijk met de Engelsen
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:12 schreef Zorro het volgende:
En met dit Engeland had de VS al moeite.
Nederland met twee vingers in de neus WK.
Nee hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:34 schreef KingRoland het volgende:
ga ik even naar de wc staat het al 2-2
1-2quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:34 schreef KingRoland het volgende:
ga ik even naar de wc staat het al 2-2
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:34 schreef KingRoland het volgende:
ga ik even naar de wc staat het al 2-2 1-2
witheetquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:36 schreef Bos81 het volgende:
we kunnen beter gaan spelen met geamputeerde armen. Dan valt heel die discussie weg.
En ja ik weet dat er al zoiets bestaat als amputatievoetbal,
Ikzelf heb er geen problemen mee.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
denken moet je liever niet doen makker.
White hotquote:
Nee, gewoon hands is altijd hands, net als bij hockey met de voetquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:36 schreef Bos81 het volgende:
we kunnen beter gaan spelen met geamputeerde armen. Dan valt heel die discussie weg.
En ja ik weet dat er al zoiets bestaat als amputatievoetbal,
Met de voet bij hockey is heul geen hands.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, gewoon hands is altijd hands, net als bij hockey met de voet
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met de voet bij hockey is heul geen hands.
ja leukquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met de voet bij hockey is heul geen hands.
Dat kan.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:41 schreef -XOR- het volgende:
Ik kijk net 3 seconden maar zie de mooiste aanname van het toernooi.
Jij denkt dat hij alle aannames die er plaatsvonden dit toernooi heeft gezien om tot deze conclusie te kunnen komen?quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij alle aannames die er plaatsvonden dit toernooi heeft gezien om tot deze conclusie te kunnen komen?
Het was meer een aanname mijnerzijds.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij alle aannames die er plaatsvonden dit toernooi heeft gezien om tot deze conclusie te kunnen komen?
Alle hens aan dek.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:55 schreef phoenyx het volgende:
Lol die ene die duidelijk hens maakte en dan klopt op haar borst verontwaardigd alsof het daarop landdeBedoel blijkbaar moeten ze gewoon altijd liegen in dat soort situaties maar kom op zeg
Hoop dat het camera/var toezicht gaat zorgen dat dat wat gaat verminderen de komende jaren
Joh;, nie so boos; is de sjeu van het voetbalquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:55 schreef phoenyx het volgende:
Lol die ene die duidelijk hens maakte en dan klopt op haar borst verontwaardigd alsof het daarop landdeBedoel blijkbaar moeten ze gewoon altijd liegen in dat soort situaties maar kom op zeg
Hoop dat het camera/var toezicht gaat zorgen dat dat wat gaat verminderen de komende jaren
Usa is ook helemaal niet zo goed.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:51 schreef Perrin het volgende:
Toch een beetje een tegenvaller die Engelse dames.
Ja het is echt pompen of verzuipen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:54 schreef xzaz het volgende:
Valt me op dat geen een vrouw voorin de rust kan bewaren.
Ik bedoel; De Wedstrijd Is Overquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:56 schreef gepromoveerT het volgende:
Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:58 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Je kunt beter 3de dan 2de worden
haha inderdaadquote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:08 schreef Zorro het volgende:
Engelsen hebben verloren dus het is een onzinwedstrijd volgens Neville.
Als ze gewonnen hadden was het geweldig geweest
Had wel een potje om de OS kunnen zijn, dan was het leuker geweestquote:
Nee hoor alles behalve toernooiwinst is mislukt.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:08 schreef Zorro het volgende:
Engelsen hebben verloren dus het is een onzinwedstrijd volgens Neville.
Als ze gewonnen hadden was het geweldig geweest
Plaatsen voor OS was toch het doel?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:30 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Nee hoor alles behalve toernooiwinst is mislukt.
Als je derde wordt, kun je geen 1e worden. Dus beter gevochten en verloren dan nooit hebben mogen vechten.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:58 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Je kunt beter 3de dan 2de worden
quote:Op zondag 7 juli 2019 00:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als je derde wordt, kun je geen 1e worden. Dus beter gevochten en verloren dan nooit hebben mogen vechten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |