Het gaat om het rode zonnebril brilletje voor de gezichtsbehandelingenquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er waren er daarstraks al twee, dus ik weet niet of er nu opeens weer meerdere brillen zijn.
Hebben ze alle drie hun 24 uur al aangevraagd dan?quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:00 schreef freaky40 het volgende:
Het is wat, Jens weg, Mylene weg, Kaylee weg. Paniek bij de Febo, al die nieuwe deelnemers die gevonden moeten worden.
Alleen dat brilletje? Ik las hier over watten en zo?quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:47 schreef Paco55 het volgende:
Het zonnebank brilletje is weg. Dus geen carbon behandelingen.
Alle drie?quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze alle drie hun 24 uur al aangevraagd dan?
Ik zou het niet weten. Het rommelt wel.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze alle drie hun 24 uur al aangevraagd dan?
die hebben ze genoeg op het terrein..quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Alleen dat brilletje? Ik las hier over watten en zo?
daar heeft hij wel verstand van denk ik, cocaine wordt vaak versneden met lidocaine, daarom als je het wrijft in je mond, en je lip beweegt niet meer, dan heb je voornamelijk lidocainequote:Op donderdag 4 juli 2019 12:18 schreef magnaal het volgende:
Jessie: we smeren er verdovende creme op, dat scheelt ook weer...Pfftt...
Geen idee....Zou wel heel kinderachtig zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dus Dylan en Kaylee hebben niets weggehaald.
quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zou jij ook niet doen met een clitoris van 18 cm door de anabolen ..
Die watten zijn van die make up verwijder schijfjes voor onder het rode brilletjequote:Op donderdag 4 juli 2019 12:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Alleen dat brilletje? Ik las hier over watten en zo?
Dat lijkt me het meest logisch, maar ik las andere dingen hier.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee....Zou wel heel kinderachtig zijn.
Jessie denkt dat die mensen het per ongeluk hebben mee genomen.
Hier wordt een hoop bs neer gezet de niet op de streams zijn geweest.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat lijkt me het meest logisch, maar ik las andere dingen hier.
Shelly maakt prachtige reclame voor de pijnloze laserbehandeling. Ze lag te kreunen en te steunen.![]()
O, het viel haar toch wel mee.
Volgens mij is het niet slim om naast metaal te laseren.Althans dat zeiden de mensen die er dinsdag waren.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; In principe zijn dingen die erinstaan overdreven het zijn geen open wonden natuurlijk.
Na ik weet niet maar je beschadigd de huid toch wel.
als je fillers en botox hebt is het ook niet zo handig, denk dat Merel nog niet aan de beurt is in haar gezichtquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet slim om naast metaal te laseren.Althans dat zeiden de mensen die er dinsdag waren.
Oh ja is ook zo.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]We hebben het hier over dr.Jessie, de laserdeskundige. Hij weet uiteraard meer dan degene die de handleiding heeft geschreven.
Hij had eigenlijk Lexie een gezichtsbehandeling willen geven.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
als je fillers en botox hebt is het ook niet zo handig, denk dat Merel nog niet aan de beurt is in haar gezicht
Nee had iemand thuis gezetquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:59 schreef lorrie03 het volgende:
was dat een tattoo die door dil of kyl was gezet?
quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij had eigenlijk Lexie een gezichtsbehandeling willen geven.
Ze zegt net dat ze die langer dan een jaar heeft.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:59 schreef lorrie03 het volgende:
was dat een tattoo die door dil of kyl was gezet?
Oeps,en hij wilde Lexy gaan doen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
als je fillers en botox hebt is het ook niet zo handig, denk dat Merel nog niet aan de beurt is in haar gezicht
zal wel Ro of Babe gestaan hebben danquote:Op donderdag 4 juli 2019 13:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze die langer dan een jaar heeft.
en een week lang niet met een ontzettende air haar hoofd heen en weer schuddenquote:Op donderdag 4 juli 2019 13:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Shelly mag een week lang niet in de zon zitten.
Muzieknootjes.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zal wel Ro of Babe gestaan hebben dan
Muziek notenquote:Op donderdag 4 juli 2019 13:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zal wel Ro of Babe gestaan hebben dan
quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:01 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
en een week lang niet met een ontzettende air haar hoofd heen en weer schudden
Dr. Bibber kan het weten, hij is afgestudeerd Dermatoloogquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; In principe zijn dingen die erinstaan overdreven het zijn geen open wonden natuurlijk.
Ik heb em uitgezet, kan het niet meer aanzien en horen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dr. Bibber kan het weten, hij is afgestudeerd Dermatoloog
Ja dan heb je een muzikaal oor nodig,quote:
Hij doet wel zijn best.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb em uitgezet, kan het niet meer aanzien en horen.
Geen woorden voor.
Jessie kan doen wat hij wil. Wat hij ook doet het is niet goed.quote:
Ik vind echt dat hij het serieus neemt en doet.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie kan doen wat hij wil. Wat hij ook doet het is niet goed.
In bruikleen gekregen teddyberen verkopen was het enige wat 'm winst opleverdequote:Op donderdag 4 juli 2019 13:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
waar maak je je druk om? Hij heeft merendeel van de stemmen toch?quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik vind gewoon de hele situatie niet kunnen.
het is laseren of belazerenquote:Op donderdag 4 juli 2019 13:08 schreef eskil het volgende:
Dat elke idioot zomaar kan gaan lazeren, snap ik echt niet.
Vind ik ook. En het is geen rocket science. Die pennen zijn overal te koop.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vind echt dat hij het serieus neemt en doet.
ach hou op, waarom mensen daarbij naar beneden halen???quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ach joh schei uit.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
wie zegt dat ik me druk maak? Dat kun je beter tegen andere users zeggenquote:Op donderdag 4 juli 2019 13:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
waar maak je je druk om? Hij heeft merendeel van de stemmen toch?
Ik was even aan het googlen,zelfs Bol.com heeft ze.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vind ik ook. En het is geen rocket science. Die pennen zijn overal te koop.
Zeker.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
- Shelley modus-
quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik was even aan het googlen,zelfs Bol.com heeft ze.
Na 2 uurtjes uitleg (les kan ik het niet noemen) kan hij niet zomaar Jan en Alleman laseren. Daarquote:Op donderdag 4 juli 2019 13:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik vind gewoon de hele situatie niet kunnen.
ja dat dus, waarom maak je je zo druk? Met wat kritische opmerkingen?quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
wie zegt dat ik me druk maak? Dat kun je beter tegen andere users zeggen
Die zit vanmiddag al wel volop in de zon gok ik zo op.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:10 schreef freaky40 het volgende:
Dat is allemaal te veel voor 'een' Shelley om het raapelement te onthouden die nodig zijn na de behandeling...
quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja dat dus, waarom maak je je zo druk? Met wat kritische opmerkingen?
Nou zo te zien is het geen rocket science.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:08 schreef eskil het volgende:
Dat elke idioot zomaar kan gaan lazeren, snap ik echt niet.
Altijd rond deze tijd toch.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:11 schreef 5thencounter het volgende:
Heej, een blijkbaar onverwachte accuwissel, gaat er weer "Wat Leuks" komen?
Precies! Ik heb ook zo'n pen. Iedereen kan dat. Het wordt zoals gewoonlijk weer verschrikkelijk overdrevenquote:Op donderdag 4 juli 2019 13:12 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Nou zo te zien is het geen rocket science.
zelf moet hij voor een wondje met een druppeltje bloed, dr Volindebroek laten komen met een tetanusinjectie....quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maak jij je nou maar druk over je eigen missiequote:Op donderdag 4 juli 2019 13:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ok ik zie het al , je hebt een missie
Hij kan maar een ding goed doen en dat is direct de poort uitlopen en nooit meer terug komen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind niet echt dat je het serieus neemt als je bij het eerste wat je doet, de handleiding al in twijfel trekt.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nou, dat zal helpen....quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:13 schreef 5thencounter het volgende:
Naariska aan de damagecontrol bij Keelie, "je kan het , je moet knalle"
en gaat straks vast aan alle inwoners vertellen dat ze dit tegen Kaylee gezegd heeft en hoe goed dat wel niet isquote:Op donderdag 4 juli 2019 13:13 schreef 5thencounter het volgende:
Naariska aan de damagecontrol bij Keelie, "je kan het , je moet knalle"
Hij doet altijd alles onver de rug van een ander. Als hij andere maar kan kleineren dan heeft hij lol, net zoals zijn neukertjequote:Op donderdag 4 juli 2019 13:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach hou op, waarom mensen daarbij naar beneden halen???
wow Maz, waarom zo fel? Het interesseert me echt niet wie pro of versus Jessie isquote:Op donderdag 4 juli 2019 13:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maak jij je nou maar druk over je eigen missie
Ja zeker weten, kan zomaar verkeerd gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Na 2 uurtjes uitleg (les kan ik het niet noemen) kan hij niet zomaar Jan en Alleman laseren. Daar
moet je wel meer voor leren en ook verstand hebben van de diverse huidtypes.
En als Keesje blijft komt het Maris haar peptalk.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:15 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en gaat straks vast aan alle inwoners vertellen dat ze dit tegen Kaylee gezegd heeft en hoe goed dat wel niet is
Nou ben ik fel? Jij begint over missies, ik kaats terug en dan heb ik het gedaanquote:Op donderdag 4 juli 2019 13:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wow Maz, waarom zo fel? Het interesseert me echt niet wie pro of versus Jessie is
Jij bent de Jessie van de COS vanaf nu,het is altijd jouw schuld.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ben ik fel? Jij begint over missies, ik kaats terug en dan heb ik het gedaan
Die mokt liever i.p.v. tot actie over te gaan...in alle opzichten overigens...quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:17 schreef mazaru het volgende:
Is die jankmuil nou nog niet weg?
[ afbeelding ]
ok, geen probleem, en je hebt half gelijk, de andere helft ligt bij jouquote:Op donderdag 4 juli 2019 13:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ben ik fel? Jij begint over missies, ik kaats terug en dan heb ik het gedaan
What's new?quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij bent de Jessie van de COS vanaf nu,het is altijd jouw schuld.
Naartje pist haar gezeik dagelijks over alle inwoners, net als Mike, continue overal deed mekkeren met die debiele zg begrijpende zakelijke grijns op haar bekquote:Op donderdag 4 juli 2019 13:15 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en gaat straks vast aan alle inwoners vertellen dat ze dit tegen Kaylee gezegd heeft en hoe goed dat wel niet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |