Waarom denk dat nu juist deze rechter uitspraak doet en vlak daarna met pensioen gaatquote:Op donderdag 4 juli 2019 10:49 schreef Yasmin23 het volgende:
..Ik vind echt dat er nog feitelijk bewijs moet zijn om iemand te veroordelen voor dit soort zware feiten.
Ik raak niet om.. er zitten namelijk veel te veel losse eindjes aan die totaal niet uitgezocht zijn..quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daarom is het nog niet afgelopen.......
En als dan nog niet
www.rechtspraak.nl voor het uitgewerkte vonnis
Dan ben je wel om, ook al is het puur politiek
Thomasquote:Op donderdag 4 juli 2019 10:51 schreef Postbus100 het volgende:
Hij gaat voor de bijl... Het hof acht tot nu toe 3 moorden bewezen.
Ja jij hint op een complot maar daar doe ik niet aan meequote:Op donderdag 4 juli 2019 10:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waarom denk dat nu juist deze rechter uitspraak doet en vlak daarna met pensioen gaat
Moet jij nu eens goed opletten, in de politiek kan allesquote:Op donderdag 4 juli 2019 10:52 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik raak niet om.. er zitten namelijk veel te veel losse eindjes aan die totaal niet uitgezocht zijn..
Bij twijfel kun je iemand niet veroordelen imo
Dat was niet bewustquote:
Blijkbaar wel.. er is verder niemand om te veroordelen.. Jotsa zit nog vast in het buitenland geloof ik.. De rest is dood..quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel weet dat deze man dingen heeft gedaan maar dat kan niet genoeg zijn toch.
Ja natuurlijk kan dat en gaat ook gebeuren, moet jij eens opletten welke rechter daar op gaat zitten, ook zo een politieke benoeming en Frank Wieland wil en mag er niks over zeggen en is met pensioenquote:Op donderdag 4 juli 2019 10:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja jij hint op een complot maar daar doe ik niet aan mee
Maar na deze uitspraak mag hij nog in hoger beroep toch?
Joh.. kun je niet even wachten? Je hebt het nu tig keer hier en in dm genoemd.. i get it..quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Moet jij nu eens goed opletten, in de politiek kan alles
Ik ga even iets zeggen wat rechtsstatelijk en moreel gezien behoorlijk not done is, maar deze man is echt geen lieverdje, dus wat mij betreft mag 'ie achter de tralies. Wat 'ie met Heineken en Doderer heeft uitgevroten, laat wel zien dat 'ie geen geweten heeft. En zo diep in die onderwereld. Doeg, we kunnen je wel missen in deze maatschappij.quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind echt dat er nog feitelijk bewijs moet zijn om iemand te veroordelen voor dit soort zware feiten.
Denk dat iedereen weet dat het een teringlijer isquote:Op donderdag 4 juli 2019 10:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik ga even iets zeggen wat rechtsstatelijk en moreel gezien behoorlijk not done is, maar deze man is echt geen lieverdje, dus wat mij betreft mag 'ie achter de tralies. Wat 'ie met Heineken en Doderer heeft uitgevroten, laat wel zien dat 'ie geen geweten heeft. En zo diep in die onderwereld. Doeg, we kunnen je wel missen in deze maatschappij.
(en dit druist echt tegen mijn eigen gevoel in van rechtvaardigheid en eerlijkheid enzo).
Alleen hearsay.. kan bijna nergens in de wereld.. Wel in NL..quote:
Hoe oud is die nu?quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:57 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Alleen hearsay.. kan bijna nergens in de wereld.. Wel in NL..
Levenslang kan ook bijna nergens..
Ik denk dat hij het ook niet krijgt.. rechters vinden levenslang ook maar niets..
Maargoed 30 jaar is ook levenslang voor Wim
Ik heb ook wel eens boe geroepen... moet ik nu ook achter de tralies?quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik ga even iets zeggen wat rechtsstatelijk en moreel gezien behoorlijk not done is, maar deze man is echt geen lieverdje, dus wat mij betreft mag 'ie achter de tralies. Wat 'ie met Heineken en Doderer heeft uitgevroten, laat wel zien dat 'ie geen geweten heeft. En zo diep in die onderwereld. Doeg, we kunnen je wel missen in deze maatschappij.
(en dit druist echt tegen mijn eigen gevoel in van rechtvaardigheid en eerlijkheid enzo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |