abonnement Unibet Coolblue
pi_188308637
Is dit een betere game dan de kart game met sonic en zo ja waarom?
pi_188308676
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 00:30 schreef Martijn_R het volgende:
Is dit een betere game dan de kart game met sonic en zo ja waarom?
Die nooit gespeele dus geen idee.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188309496
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 23:21 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Doet hier ook moeilijk. Krijg steeds meer een hekel aan de ontelbare bugs. Schijnt dat hij wel werkt als je slechter dan platinum haalt (sapphire of gold). Edit: ja dat werkt.
Ook elke keer als ik opstart is mijn character weer default Crash en is mijn decal unequipped. :')

Maar goed, begin van gold tier weer (met 3/10 themed en 4/10 pro challenges gedaan)
Hmpf. Dat moet ik dan maar onthouden voor de volgende keer. Minder mn best doen :')

Thanks!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_188312227
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 00:30 schreef Martijn_R het volgende:
Is dit een betere game dan de kart game met sonic en zo ja waarom?
Beter is aan smaak onderhevig, sowieso een stuk lastiger.
blablablabla
pi_188362469
Sky is the limit - Jump for a total of 1 meters.

Mensen proberen van alles maar niets lijkt te werken. Beenoxgoden.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188362721
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 15:55 schreef KennyPowers het volgende:
Sky is the limit - Jump for a total of 1 meters.

Mensen proberen van alles maar niets lijkt te werken. Beenoxgoden.
Ja ik dacht al had die met die grote sprong gedaan o.a. maar nope. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188362766
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 16:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja ik dacht al had die met die grote sprong gedaan o.a. maar nope. :')
Ik denk dat ze gewoon 100 of 1000 meter bedoelen.
Waarbij een hop 1 meter is en die jump in electron avenue 50m (ik zeg maar iets).

Want normaal zijn ze niet cryptisch met beschrijvingen.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188362794
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 16:15 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Ik denk dat ze gewoon 100 of 1000 meter bedoelen.
Waarbij een hop 1 meter is en die jump in electron avenue 50m (ik zeg maar iets).

Want normaal zijn ze niet cryptisch met beschrijvingen.
Ja dat zou kunnen dan zou ik hem vanzelf krijgen of niet. Verder dan electron avenue kom ik sowieso niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188363784
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 16:17 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja dat zou kunnen dan zou ik hem vanzelf krijgen of niet. Verder dan electron avenue kom ik sowieso niet.
Heb jij nou al Oxide time trials gedaan?

Nu weer zo'n challenge dat je je eigen tijd moet verbeteren. Maar goed, ik doe elke dag even snel de leuke challenges en meer niet. Geen zin in 100x capture the flag en zo.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188363850
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 17:21 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Heb jij nou al Oxide time trials gedaan?

Nu weer zo'n challenge dat je je eigen tijd moet verbeteren. Maar goed, ik doe elke dag even snel de leuke challenges en meer niet. Geen zin in 100x capture the flag en zo.
Nope ik speel echt drie races of zo als ik hem aan gooi. :P


Meestal online.


Al denk ik wel dat ik op de maps die ik vaak speel wel kam halen met wat moeite.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188363892
En die challenges voor andere dingen dan races time trials en ctr doe ik ook niet. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188388362
Nu weer een bug dat de race niet begint en je allemaal in startpositie blijft staan. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188420777
No Boost Needed - Finish 1st without using any Turbo Pads in Hyper Spaceway.

Letterlijk onmogelijk

BEEEEEEENOOOOOX
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188421222
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 11:44 schreef KennyPowers het volgende:
No Boost Needed - Finish 1st without using any Turbo Pads in Hyper Spaceway.

Letterlijk onmogelijk

BEEEEEEENOOOOOX
Ik wou even een online match spelen maar lukt hier niet meer. :') Nu al poging 8 en steeds is iedereen uit de game en gaat die opnieuw zoeken.


Begin er een beetje klaar mee te raken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188426303
quote:
16s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 12:14 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik wou even een online match spelen maar lukt hier niet meer. :') Nu al poging 8 en steeds is iedereen uit de game en gaat die opnieuw zoeken.

Begin er een beetje klaar mee te raken.
Heb bijna gold tier af. Dan nog even kijken of er leuke skins zijn (Gladiator Tiny heb ik al) en dan stop ik weer tot de volgende Grand Prix. Slaat nergens op maarja, fear of missing out.

Online doe ik haast niet meer. Wachten in lobby duurt lang en eerlijk gezegd was het leuker toen ik beter was dan 19/20 mensen die ik tegenkwam. :P Niveau lijkt nu iets hoger (en ik speel minder) en dan kan je ook gewoon ineens verkracht worden door items.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188426423
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 18:01 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Heb bijna gold tier af. Dan nog even kijken of er leuke skins zijn (Gladiator Tiny heb ik al) en dan stop ik weer tot de volgende Grand Prix. Slaat nergens op maarja, fear of missing out.

Online doe ik haast niet meer. Wachten in lobby duurt lang en eerlijk gezegd was het leuker toen ik beter was dan 19/20 mensen die ik tegenkwam. :P Niveau lijkt nu iets hoger (en ik speel minder) en dan kan je ook gewoon ineens verkracht worden door items.
Ja daar kan ik nog wel mee leven alleen heb gewoon veel te vaak at ik of niet in een race kom of dat ik niet kan racen (geen auto, race laad wel start niet... )

maar goed beenox is te druk met micro transactions implementeren om dit te fixen :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 18:24:05 #92
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188426609
Niveau is flink omhoog gegaan ja. Alhoewel sommigen er nog steeds bizar bovenuitsteken. Ik ben vrij aardig in het spel en werd gisteren op een minuut gezet op een kleine track :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188428768
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 18:24 schreef Dven het volgende:
Niveau is flink omhoog gegaan ja. Alhoewel sommigen er nog steeds bizar bovenuitsteken. Ik ben vrij aardig in het spel en werd gisteren op een minuut gezet op een kleine track :')
Ja ik ben ook aardig geworden nu, maar ik kan geen sacred flame behouden nog de hele track en mensen wie dat wel lukt hou je nooit bij dan. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188448477
Fake Baby T gehaald

Tot volgend seizoen
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188691721
Pfff... heb deze maar verkocht. Ik bakte er als Mario Kart-er van het eerste uur echt niets van.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_189232055
Heb het wel gehad met die grand prixs, maar voor de volledigheid:

You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_189328925
Ook ik ben aan crash racing begonnen op de ps4, maar vind het stukken moeilijker dan vroeger
"Jouw portie voetbalfeitjes vindt je op http://insidevoetbal.jouwweb.nl
pi_189328980
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:01 schreef KennyPowers het volgende:
Heb het wel gehad met die grand prixs, maar voor de volledigheid:

[ afbeelding ]
Ja het is echt te veel in te korte tijd voor mij. Ik heb Spyro gehaald omdat ik die echt vet vind maar meer niet. Zal van deze de nieuwe map even spelen maar meer ook niet denk ik. :@

Mja ook druk met studie ligt ook niet helemaal aan CTR. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189328988
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 12:24 schreef wisselstroompje het volgende:
Ook ik ben aan crash racing begonnen op de ps4, maar vind het stukken moeilijker dan vroeger
Ja je moet er even inkomen, na een tijdje gaat get powersliden wat automatischer en dan kan je meer letten op de juiste lijnen te pakken en zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')