Volgens mij nog niet eens één van de lelijkste steden van de Benelux, ik noem een Luik, Rotterdam, Charerloi en Almere.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:34 schreef xzaz het volgende:
200k fietsen om te eindigen in een van de lelijkste steden van Europa je moet het maar willen.
De lelijkste stad van NL is zoetermeerquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet eens één van de lelijkste steden van de Benelux, ik noem een Luik, Rotterdam, Charerloi en Almere.
Ziet niemand dat? Team CCC is roze maar is toch oranje ?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:36 schreef Maver24 het volgende:
Camera die bij de koplopers zit staat niet goed afgestelt. Vreemde kleuren. Wtf
Morgen hebben ze De Plus meer nodig dan Sjors, dus denk dat het logisch is. Na de TTT zal dit werk vooral door De Plus gedaan moeten worden.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:41 schreef Chiappucci het volgende:
Opvallend dat Sjors de hele dag op kop mag gaan rijden.
Daar zit wat in. Maar neem aan dat hij dit niet de hele Tour gaat doen. Denk dan eerder aan Martin.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Morgen hebben ze De Plus meer nodig dan Sjors, dus denk dat het logisch is. Na de TTT zal dit werk vooral door De Plus gedaan moeten worden.
Het chauvinisme van Wuyts begint weer onuitstaanbare vormen aan te nemen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Tuurlijk WvA is belangrijker dan een eventuele podiumplek voor Kruijswijk
De afwezigheid van Tom houd dagjesmensen weg.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:54 schreef Maver24 het volgende:
Dit topic is dood. Voorgaande jaren veel drukker hier
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De afwezigheid van Tom houd dagjesmensen weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |