In afgeragde joggingbroek?quote:
Lijkt me sterk dat daar iemand naar heeft gekeken als Vive Le Velo gisteren bezig was.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand nog 'de machinekamer van Tom' gezien?
Dit begint vandaag, Mani. Vandaag.quote:
Verplichte kost.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
Maar het was net in herhaling.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat daar iemand naar heeft gekeken als Vive Le Velo gisteren bezig was.
Dan gaat dit niet op.quote:
Ja, en het was bizar.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom?quote:
Nouja, bizar is misschien ietwat overdreven maar in mijn ogen komt Sunweb er niet heel lekker vanaf in die docu, er werken echt een aantal ontzettend vreemde figuren bij die ploeg. Je ziet bijvoorbeeld het mannetje van KPMG aan het woord komen met zijn voorspellingen en Tom zegt bijna letterlijk dat hij dat echt complete onzin vindt.quote:
Wat vond je van de pizza-yoghurt-keukenrol-grap?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nouja, bizar is misschien ietwat overdreven maar in mijn ogen komt Sunweb er niet heel lekker vanaf in die docu, er werken echt een aantal ontzettend vreemde figuren bij die ploeg. Je ziet bijvoorbeeld het mannetje van KPMG aan het woord komen met zijn voorspellingen en Tom zegt bijna letterlijk dat hij dat echt complete onzin vindt.
Helemaal op het einde hebben ze ook een interview met die trainer op een berg die aan het wachten was op Tom voor zijn hoogtestage in aanloop naar de Tour toen ie op weg daar naar toe zijn auto omdraaide. Die gast wist helemaal niet wat er nou aan de hand was met DE KNIE en je kreeg ook heel erg de indruk dat alles van amateurisme aan elkaar hing.
Dat was wel één van de hoogtepuntjes ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:23 schreef showtimer het volgende:
Nouja, bizar is misschien ietwat overdreven maar in mijn ogen komt Sunweb er niet heel lekker vanaf in die docu, er werken echt een aantal ontzettend vreemde figuren bij die ploeg. Je ziet bijvoorbeeld het mannetje van KPMG aan het woord komen met zijn voorspellingen en Tom zegt bijna letterlijk dat hij dat echt complete onzin vindt.
Helemaal op het einde hebben ze ook een interview met die trainer op een berg die aan het wachten was op Tom voor zijn hoogtestage in aanloop naar de Tour toen ie op weg daar naar toe zijn auto omdraaide. Die gast wist helemaal niet wat er nou aan de hand was met DE KNIE en je kreeg ook heel erg de indruk dat alles van amateurisme aan elkaar hing.
Wat vond je van de pizza-yoghurt-keukenrol-grap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |