Tja.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kijk vooral naar groot, huur, en dan de dure banken, (handgemaakt) etc. het kon niet op, ziet er prachtig uit, maar denk dat de kosten/baten analyse niet helemaal goed gegaan is
Het is toch wat met die verkoop van die bikini's.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:37 schreef Dotteke het volgende:
Een mail voor Merel
Wat leuk dat je bij 30 bikinies zelf in bikini gaat
Ik wil 2 bikinis van je kopen mailt een schuimpje wat een zielige mensen zijn er toch ook.
Een bikini kopen omdat Merel dan ook in bikini gaatzieliger kan je niet zijn.
Merel weet niet of ze wel in bikini gaat ik heb dat niet gezegd dat was Ger
Man o man gaan ze zich nu zo verkopen
Gisteren schreef ik al dat ze of een geweldig team gaan vormen of elkaar intens gaan haten. Ff afwachten, maar het lijkt wel op de eerste mogelijkheid.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:33 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Gerrit ziet er intens gelukkig uit naast Mariska!
dat hoort er ook bij.....ze zal wel meer dingen tegenkomen die ze niet wil.....wat dacht je van kleding showen die ze afschuwelijk vindt.....denkt ze het gewoon te kunnen weigeren.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:39 schreef Dotteke het volgende:
Merel vindt het allemaal heel leuk maar ze wil zelf bepalen, ze wordt gek van dat gepush allemaal
zou ik ook doen, maar gaat meer om de valse beloftes die ze maakt, net zo goed als het geld dat zgn naar een goed doel gaatquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:40 schreef chufi het volgende:
Merel mag anderen wel pushen in dingen , maar dat ze haar pushen om een bikini te gaan dragen .... zegt ze nee
Dat is toch wel wat anders als in een bikini voor de camera gaan staan. Zeker als je zo onzeker over je lijf bentquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
dat hoort er ook bij.....ze zal wel meer dingen tegenkomen die ze niet wil.....wat dacht je van kleding showen die ze afschuwelijk vindt.....denkt ze het gewoon te kunnen weigeren.
Ergens geef ik haar gelijk. Het is toch wel haar lijf.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:40 schreef chufi het volgende:
Merel mag anderen wel pushen in dingen , maar dat ze haar pushen om een bikini te gaan dragen .... zegt ze nee
eens Maz, maar ze dwingt anderen er wel constant toe!quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch wel wat anders als in een bikini voor de camera gaan staan. Zeker als je zo onzeker over je lijf bent
Niet als zij vindt dat het haar vreselijk staat......quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch wel wat anders als in een bikini voor de camera gaan staan. Zeker als je zo onzeker over je lijf bent
Ja en ik mag hopen dat die persoon die net 2 bikinis wou kopen ze nu annuleertquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ergens geef ik haar gelijk. Het is toch wel haar lijf.
Ze zou het wél gaan doen dus ook nu weer belazert ze de klanten net als met haar zgn. goede doelen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:37 schreef Dotteke het volgende:
Een mail voor Merel
Wat leuk dat je bij 30 bikinies zelf in bikini gaat
Ik wil 2 bikinis van je kopen mailt een schuimpje wat een zielige mensen zijn er toch ook.
Een bikini kopen omdat Merel dan ook in bikini gaatzieliger kan je niet zijn.
Merel weet niet of ze wel in bikini gaat ik heb dat niet gezegd dat was Ger
Man o man gaan ze zich nu zo verkopen
Toch niet om bijna naakt te gaan staan terwijl ze zich voor hen lijf schamen?quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
eens Maz, maar ze dwingt anderen er wel constant toe!
dat dusquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zou het wél gaan doen dus ook nu weer belazert ze de klanten net als met haar zgn. goede doelen.
nee ze vindt achterlijke vrijwilligersquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toch niet om bijna naakt te gaan staan terwijl ze zich voor hen lijf schamen?
Nee, ze heeft niet gezegd dat ze het zou gaan doen, ze zei dat het een leuk idee wasquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zou het wél gaan doen dus ook nu weer belazert ze de klanten net als met haar zgn. goede doelen.
Fans zijn bijna altijd ziekelijk.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze heeft niet gezegd dat ze het zou gaan doen, ze zei dat het een leuk idee was
Het schuim reageert altijd gelijk op alles. Ik moest wel lachen 2 bikini's bestellen om Merel in Bikini te zien hoe ziek ben je dan
Precies. Ze lopen haar gewoon te pushen. Ik zou ook lekker een middelvinger geven.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze heeft niet gezegd dat ze het zou gaan doen, ze zei dat het een leuk idee was
Het schuim reageert altijd gelijk op alles. Ik moest wel lachen 2 bikini's bestellen om Merel in Bikini te zien hoe ziek ben je dan
ik wil haar helemaal niet in bikini zienquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Sowieso hoop ik dat ze niet verkopen, gewoon omdat ze mensen geld uit de portemonnee stelen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en ik mag hopen dat die persoon die net 2 bikinis wou kopen ze nu annuleert
Ik geef haar ook groot gelijk, je hoeft je lijf toch niet te verkopen om daar iets te verkopenquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies. Ze lopen haar gewoon te pushen. Ik zou ook lekker een middelvinger geven.
Dat script zijn ze nog niet aan toe.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:46 schreef zodeju het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk weer een kookwedstrijd tussen twee groepen, dat onbreekt ook nog op het lijstje.......
quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik wil haar helemaal niet in bikini zienJessie ook niet, en leef met hem mee
Maar dat doen nog steeds de mensen zelf......quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Sowieso hoop ik dat ze niet verkopen, gewoon omdat ze mensen geld uit de portemonnee stelen.
Nou, dat had de twins toch ook.....quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:47 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Zijn geen klanten voor merol, zijn wandelende eurostrooiers
Waarom in godsnaam een winkel? Groot deponeervat voldoet ook
Er was een algemene winkel.quote:
Een prikkie? Een Tetanusspuit!quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:49 schreef zodeju het volgende:
jessie krijgt een prikkie.....voor zijn vinger .
Oh, dit wordt speciaal voor haar kleding?? Het is toch de bedoeling om zo veel mogelijk winst te maken? Of krijgen ze nu allemaal winkeltjes bij hun huisje??quote:
Die stelt zich de volgende keer misschien niet zo aan.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:51 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha angsthaas Jessie........ hoe groot is de naald
wel grappig, ik herken dat wel, bloed prikken geen probleem, maar een injectie, ik val gewoon flauwquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:51 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha angsthaas Jessie........ hoe groot is de naald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |