quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat antwoord kan je maar 1x geven Mariska..volgende keer moet je knallen ( ze heeft zichzelf al aardig klem gezet)
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:51 schreef magnaal het volgende:
Ik dacht, zie ik daar nou Khloé Kardashian lopen? Maar nee het was Merel in haar fantasiebubbel...
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:51 schreef magnaal het volgende:
Ik dacht, zie ik daar nou Khloé Kardashian lopen? Maar nee het was Merel in haar fantasiebubbel...
Teveel van het ene,en te weinig van het andere.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O ja en de drank etc. En dat doen ze ook echt uitstekend.![]()
![]()
Het zelfde toen Jessie aan haar vroeg Mag ik je plannen zien die je al op papier hebt staan?? Toen zei ze Nee want dat heb ik niet, dat moet ik nog samen met jou doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat antwoord kan je maar 1x geven Mariska..volgende keer moet je knallen ( ze heeft zichzelf al aardig klem gezet)
Volgens mij is het nog geen 1 keer echt goed gegaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Teveel van het ene,en te weinig van het andere.
Dat heeft ze iig dus al opgestokenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:52 schreef puzziepie het volgende:
Oh Maris vindt het nu een interessante vergadering
maar hield toch der bek
Maar gaat nu ff vertellen wat ze ervan vindt
Dat is geen campagne maar een marathonquote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:54 schreef freaky40 het volgende:
De campagne om Gerrit weg te krijgen is begonnen....
Nou, die is wel zichtbaar hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:54 schreef puzziepie het volgende:
Vandaag gaat Maris met Mylene aan de gang
Maris gaat Mylene 'zichtbaar'maken
Uhuh
Prachtigquote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
Mooi trouwens dat Merel zei dat Hiske haar toestemming dan niet had moeten geven.
Zou wel mooi zijn dat hij er uiterlijk augustus met de stemmingen uitvliegt, maar eerder is mooi meegenomen....quote:
lBij de kringloop vandaanquote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:56 schreef Sambalbaai het volgende:
Brandon: die plaat uit de caravan kunnen we gebruiken voor de vegansnacks.
Merel: die is weggegooid, maar we kunnen een nieuwe kopen.
Ik vond Hiske afgaan, ze wilde een punt maken maar dat kwamquote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
Mooi trouwens dat Merel zei dat Hiske haar toestemming dan niet had moeten geven.
Van mij mag hij blijven zitten. Al is het alleen maar om dat ellendige alcoholische stookgroepje dwars te zitten.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn dat hij er uiterlijk augustus met de stemmingen uitvliegt, maar eerder is mooi meegenomen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |