Voor Merel is die deur nooit dicht geweest.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:22 schreef FOKoffieleut het volgende:
nou jessie heeft de deur open gezet voor merel: koop nu betaal later (is ook gratis toch?)
Gewoon de beeb weglaseren.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:21 schreef Crabapple het volgende:
Doktersjas is altijd handig als Merel weer eens over tijd is
Ik dacht meer aan Shelley, die nu alles op proef laat komenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:22 schreef FOKoffieleut het volgende:
nou jessie heeft de deur open gezet voor merel: koop nu betaal later (is ook gratis toch?)
Kan ie niet bij Jessie voor in de boot, daar waar Gerrit sliepquote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:23 schreef magnaal het volgende:
Ikbal is gast? Onzin, hij kan best mee bewegen
Andrea: IKbal is jouw project. Wel handig als je je mening geeft.quote:
Nee!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ie niet bij Jessie voor in de boot, daar waar Gerrit sliep
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:24 schreef sjampoeh het volgende:
en jess kan weer alles maken. niet te geloven
en hygiëne straal je uit met een doktersjasquote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik ben benieuwd naar dat lasergedoe, want het is niet zo simpel zoals hij het voorstelt.
Dat denk ik dus ookquote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik ben benieuwd naar dat lasergedoe, want het is niet zo simpel zoals hij het voorstelt.
Ja, want hij is zo vaak verhuisd.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:26 schreef chufi het volgende:
Dus Gerrit wil het Maris niet makkelijk maken ..
Beledigt dat Mariska niet bij hun wil slapen...quote:
Ga toch lekker naar huis. Je kunt met opgeheven hoofd dit gesticht verlaten en thuis lekker verder gaan met je levenquote:
Terecht, het klonk ook vreemd en al met iedereen besproken.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:28 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja meneer gaat echt niks ten voordele van Mariska doen, ik smul nu al...
Dat vindt Mylène heelllll leuk. Ohh dat gezicht van haar toen het besloten wasquote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:28 schreef DKUp het volgende:
Mariska komt bij Jensie en Myleentje slapen hahahahaha
Fitness trainer... Dat kost ook alleen maar geld ..quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:29 schreef DKUp het volgende:
Luxe Bob?
Stream liep vast en versnelt daarna GENOT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |