Denk je dat tijgerbalsem sterker werkt? Die heb ik ook gebruikt maar geen effect.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:34 schreef Fancy2 het volgende:
Smeer VapoRub. Dat gaat branden maar dan stopt de jeuk wel.
Verder misschien nieuwe matras kopen en elke dag schone laken
Ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:59 schreef valentijn101 het volgende:
Zijn huisgenoten ook behandeld en heb je alles goed gewassen?
Nee, de schurft heb ik kunnen diagnosticeren door de gaten en tunnels in mijn handen en het feit dat ik 's avonds echt heel veel jeuk heb en niet kan slapen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:20 schreef ShevaJB het volgende:
Zijn het niet die kloterupsen? Ik zit ook onder de uitslag maar dat bleken dus de haren van die rups te zijn.
picsquote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:42 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Nee, de schurft heb ik kunnen diagnosticeren door de gaten en tunnels in mijn handen en het feit dat ik 's avonds echt heel veel jeuk heb en niet kan slapen.
Andere dingen ook meerdere keren goed schoongemaakt? Bank, tapijt, badkamer geschrobd, wasmand uitgesopt.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:17 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Denk je dat tijgerbalsem sterker werkt? Die heb ik ook gebruikt maar geen effect.
[..]
Ja.
Ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:17 schreef Solid-Snake het volgende:
Schurft schijnt tegenwoordig vooral te komen van smerig beddengoed.
Was je wel je beddengoed iedere week?
Ja, behalve het soppen van de wasmand.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:04 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Andere dingen ook meerdere keren goed schoongemaakt? Bank, tapijt, badkamer geschrobd, wasmand uitgesopt.
Ik weet het niet, ik heb nooit tijgerbalsem gebruikt. VapoRub was altijd al genoeg voor jeuk.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:17 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Denk je dat tijgerbalsem sterker werkt? Die heb ik ook gebruikt maar geen effect.
[..]
Ja.
En kan brandwonden veroorzaken.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Tea tree olie werkt ook goed tegen schurft, enige nadeel het ruikt wel een beetje specifiek.
Die hebben wij hier nooit gehad, gebruik het eigenlijk overal wel voor, behalve bij de kat, die legt er het loodje van. maar de cavia's zijn zo schurft vrij met die olie, pukkeltjes verdwijnen met die olie. Maar je hebt er ook creme en lotion van, en bij sommige Kruidvat's ook de wasgelquote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
En kan brandwonden veroorzaken.
Denken dat douchen je helpt tegen de mijtquote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:30 schreef Hoogslaper het volgende:
Verdomme, dat kan toch echt niet meer in Nederland, schurft anno 2019![]()
ik mag hopen dat je jezelf regelmatig wast..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |