Beleeft zijn moet je ook leren trouwens, raar gedoe met familie leden, geef elkaar een hand bij binnenkomst dan is het klaar!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:43 schreef Koos1958 het volgende:
Andrea wil met sommige types absoluut niet bij de poort staan als haar bezoek komt
Die ziet er vrouwelijker uit dan Lexquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:49 schreef chufi het volgende:
Nou .. weer een leuk idee uit de sloot ... Drekkweens.. Mayday is een bekende van LexC...
En dan bingo,wat vreselijk enig.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:49 schreef chufi het volgende:
Nou .. weer een leuk idee uit de sloot ... Drekkweens.. Mayday is een bekende van LexC...
Tja, die sjaggies zijn ook nodig voor de show eeh..quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:49 schreef Poezewoes het volgende:
Vraag mij nog steeds af waarom Andrea in Utopia zit, bij gebrek aan beter?
Ontevreden naar hoofd, dat mens.
Wat kan ze?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:49 schreef Poezewoes het volgende:
Vraag mij nog steeds af waarom Andrea in Utopia zit, bij gebrek aan beter?
Ontevreden naar hoofd, dat mens.
Goed afluisteren en roddelenquote:
Sjag kijken en doen..quote:
Stoken.quote:
quote:
quote:
Prima op haar plek dusquote:
Ook dat... en als t nou een vuurtje was, tjaquote:
Huhquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:56 schreef Poezewoes het volgende:
Ja allemaal kak van de geiten, of A3 heeft daar zitten schijten
Laat me raden....ehhh Gerrit?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:43 schreef Koos1958 het volgende:
Andrea wil met sommige types absoluut niet bij de poort staan als haar bezoek komt
10 punten.quote:
Ze past er goed tussenquote:
Denk dat sommige niet bij haar willen staan als haar bezoek komt.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:43 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die ziet er vrouwelijker uit dan Lex
quote:
Goedemorgen.quote:
Zeg je goed luitjes, geen vlugjesquote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:05 schreef Nietmag het volgende:
Wat doen jullie allemaal lelijk over die luitjes daar..
De titel spreekt iig aanquote:
Pfff,dat ze hun gedragen ondergoed nog niet verkopen,is vast een markt voor,met of zonder remsporen.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:14 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Pfff,dat ze hun gedragen ondergoed nog niet verkopen,is vast een markt voor,met of zonder remsporen.
Komt toch alleen ik taal uit haar mondquote:
Nee joh, antiek boekquote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dus de volle prijs voor 'n 3e/4ehands boek, die durven!
Ho,ho,wel met handtekening van Gerrit en Jessie.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dus de volle prijs voor 'n 3e/4ehands boek, die durven!
Precies, waar je over een poosje, denkt Who the hell waren zij ook alweerquote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ho,ho,wel met handtekening van Gerrit en Jessie.
en dat er weinig van hun tattoosessies wordt uitgezonden omdat er geen reet aan is om naar te kijken, ze zeggen niets bijzonders.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:32 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie in gesprek met Hiske over Dylan en Kaylee, dat die er geen flikker van begrijpen van het daar zijn. Dat ze dingen niet uitspreken maar zonder zender onder de deken doen.
Die handtekening mogen ze hier onder 'n waterdicht bindend contractje zetten, zodat ze elkequote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ho,ho,wel met handtekening van Gerrit en Jessie.
Boyd wilde niemand in de tattoeshop hebben als hij aan het werk was. Daar is ook maar weinig van te zien geweest.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:35 schreef sylly1 het volgende:
[..]
en dat er weinig van hun tattoosessies wordt uitgezonden omdat er geen reet aan is om naar te kijken, ze zeggen niets bijzonders.
Hiske vraagt aan Jessie hoe dat toen met Boyd ging. Dan ging Jessie, als er iets gebeurde op het terrein, dit tijdens het tattoeeren vertellen aan Boyd. Maar dat doet ie niet bij Kay en Dil omdat ie niets met hen heeft...
Dan laat je er eerst 1 zetten daar en dan mag je door naar Jessie.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:37 schreef Poezewoes het volgende:
Nou een voordeel ik heb er geen baat bij, zo'n tattoo behandeling, heb geen tattoo's
En na 1 behandeling bij Jessie kan je direkt 'n afspraak maken bij de Plastisch Chirurg voorquote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:36 schreef Sambalbaai het volgende:
Volgens Jessie is laseren niet zo moeilijk. Hij krijgt 1 les.
Ik kom op internet hele andere dingen tegen, ben benieuwd naar zijn les.
Heb toch jessie en anderen regelmatig bij hem zien staan kijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Boyd wilde niemand in de tattoeshop hebben als hij aan het werk was. Daar is ook maar weinig van te zien geweest.
Nee vond dat ook heel lelijk. Die zwarte vlek op de hand van Billy was gewoon afschuwelijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:39 schreef Poezewoes het volgende:
Boyd, vond ik nu ook niet zo geweldig als tattooér, vond zijn werk niet mooi.
Nicole heeft aardig bijgeleerd.Die heeft nu best een mooie stijl.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:39 schreef Poezewoes het volgende:
Ik ben er ook bang voor.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En na 1 behandeling bij Jessie kan je direkt 'n afspraak maken bij de Plastisch Chirurg voor
reconstructie van het gebied....![]()
Vind wel zo'n vlinder mooi, wat net lijkt of hij er gewoon opzit, maar nee, maar niet doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan laat je er eerst 1 zetten daar en dan mag je door naar Jessie.
Weinig kleur, donker en grof vooral.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:39 schreef Poezewoes het volgende:
Ja zag dat ook pas geleden. Die maakt ook fijne tatoeages en met mooie kleurenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nicole heeft aardig bijgeleerd.Die heeft nu best een mooie stijl.
En ze nog meer weggestuurd zien worden. Hij had geen zin in pottenkijkers en ivm de hygiëne.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb toch jessie en anderen regelmatig bij hem zien staan kijken.
Ja die zag ik bij Nicole. Is 3 D geloof ik. Ik hou echt niet van inkt op je lichaam maar zo een kleine vlinder vind ik dan nog gaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:40 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind wel zo'n vlinder mooi, wat net lijkt of hij er gewoon opzit, maar nee, maar niet doen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nicole heeft aardig bijgeleerd.Die heeft nu best een mooie stijl.
Ja maar niets verder mee gedaan. Nog een paar maanden na utopia en verder niet. Die heeft nu een eigen bedrijf in tegels geloof ik.quote:
Dacht dat het Shelley/ Gerrit verhaal al helemaal uitgemolken zou zijn na de stemmingquote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:46 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske vraagt hoe het gesprek met Gerrit geweest is en Shelly geeft braaf verslag. Hiske vindt het interessant.
Oh is wel iets voor Sherry, die zoekt nog tegels om op te tippelenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar niets verder mee gedaan. Nog een paar maanden na utopia en verder niet. Die heeft nu een eigen bedrijf in tegels geloof ik.
Ik had gehoopt dat we het nooit meer mee hoefden te maken, maar Mariska besliste anders.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:48 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dacht dat het Shelley/ Gerrit verhaal al helemaal uitgemolken zou zijn na de stemming
Nee, ik denk het ook niet. Kijken of hij het contante geld uit zijn jaszak meetelt en het geld wat weer aangegroeid is in Gerrits sok.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:52 schreef Koos1958 het volgende:
Zal hij in de gaten krijgen dat mylene en maikel geld hebben gepakt. Denk het niet.
quote:Bleef een pilletje hangen met innemen net zo kwam ik er op
sinaspril.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:54 schreef Poezewoes het volgende:
Weet je wat ze moeten uitvinden in Utopia, medicijnen met een lekker smaakje, succes verzekerd
[..]
wanneer heeft mylene geld gepakt dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:52 schreef Koos1958 het volgende:
Zal hij in de gaten krijgen dat mylene en maikel geld hebben gepakt. Denk het niet.
Als ik een boekhouder zou hebben die op deze manier met mijn geld om zou gaan......quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mooi op tijd, 10 minuten voor de vergadering.
quote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ik een boekhouder zou hebben die op deze manier met mijn geld om zou gaan......
zou hij niet lang mijn boekhouder meer zijn
en dan gelijk een overzicht van de bankoverschrijvingen, doktersjas e.d.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.![]()
Ik ben benieuwd of hij met een volledig overzicht komt of een papier op tafel legt.
Maandelijkse kosten van het laserapparaat wat Jessie gaat gebruiken...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:59 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan gelijk een overzicht van de bankoverschrijvingen, doktersjas e.d.
50 eurocent munten voor het douchen. Een hele hand pakte ze toen en stopte ze in haar broekzak.quote:
Zo kan je alles vergoeilijken. Is hoe je het went of keert een greep uit de kassa van de bv.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:58 schreef Verida het volgende:
[..]
oh ja,
daar zal nu wel een vreselijk kasverschil door ontstaan zijn......een handvol muntjes
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:04 schreef Poezewoes het volgende:
Wat ik mij afvraag al een paar dagen, die pc's die buiten staan daar dag en nacht, is het daar s'nachts niet vochtig?
Dat plotterding maakte gisteren ook rare geluiden.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Moet je de geluiden daar eens horen.
![]()
Dat gaat niet lang meer goed.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat plotterding maakte gisteren ook rare geluiden.
Dingen die op de lange baan lopen.quote:
Bedankt voor het overzicht, Jessie. Helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dingen die op de lange baan lopen.
en jij denkt dat Jessie een dergelijk kasverschil zal opmerken?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
50 eurocent munten voor het douchen. Een hele hand pakte ze toen en stopte ze in haar broekzak.
wel gebeld en gemaild, maar niet gelukt.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:14 schreef Koos1958 het volgende:
Nog steeds niet gebeld voor een groentenboer. En die koe is ook nog niet gelukt.
natuurlijk, Ze had het niet moeten doenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo kan je alles vergoeilijken. Is hoe je het went of keert een greep uit de kassa van de bv.
Echt helemaal niks van die lijst is gedaan of gelukt.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:15 schreef Sambalbaai het volgende:
Strijkbout en plank. Wel besteld, niet gekomen.
Ow ja,natuurlijk.quote:
Wel als ze alle vlogs van Merel eraf gooien. Merel zal er naar gaan kijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:26 schreef chufi het volgende:
er zullen geen meer mensen komen omdat ze een videoboodschap krijgen zegt Jens nu.. Dus waarom dan uberhaupt een videoboodschap..
BTW: hebben ze wel genoeg disk-space voor al die boodschappen
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Oei.....maakt ze ook aantekeningen?
we transfer, kun je grote bestanden met anderen mee delenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit gaat Wetrance (?) vragen om te helpen, maar dan mag niemand er misbruik van maken.Wat is dit?
Denk dit ivm filesquote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit gaat Wetrance (?) vragen om te helpen, maar dan mag niemand er misbruik van maken.Wat is dit?
Wat zit zit ze dom en verdwaasd te kijken...is ze wel wakker ..het was toch zo'n ontzettend ochtendmens?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja mevrouw, nog 15 maanden min 1 dag.
Yep.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:32 schreef chufi het volgende:
Dikke Dames schilderen ... Deed Romy dat ook niet ?
Ahhhh dat bedoelt hij: geen contact met thuis, neem ik aan?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dit ivm files
https://wetransfer.com/
Net zoveel als dikke dames: niets.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:31 schreef krabje het volgende:
wat heeft een hoelahoep met hippie te maken?
Betwijfel het ..quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ahhhh dat bedoelt hij: geen contact met thuis, neem ik aan?
Heeft Merel dat ook gehoord?
China vertelde Jessie gisteren.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:35 schreef Sambalbaai het volgende:
Katieknuffel komt met luchtvracht?
Ik dacht dat het om een bedrijf in België ging?
De sample kost al 400 euro.quote:
quote:
in plaats dat ze gewoon op google een hippie intypen en kijken wat daarbij hoort,maar nee ze denken alles zelf te wetenquote:
Wat!!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:41 schreef mcspicy het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhh dromenvangers!!!!!
wat vernieuwend hahahahahahaquote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:41 schreef mcspicy het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhh dromenvangers!!!!!
zullen ze ook gedacht hebben aan standhouders met hippie spullen?ik geloof dat ze dat in 1 wel hadden.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:42 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Lekker hippie gerelateerd, dromenvangers en hoelahoepen
Hij had naar huis kunnen gaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:44 schreef mcspicy het volgende:
A3 zuchten en puffen en op zijn horloge kijkend
Daar hadden ze een externe organisator,kan even niet op zijn naam komen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:43 schreef krabje het volgende:
[..]
zullen ze ook gedacht hebben aan standhouders met hippie spullen?ik geloof dat ze dat in 1 wel hadden.
Wat heeft reggae met een hippiemarkt te maken?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
zo heb je niks, zo heb je alles (hoepels, djembeact, hippiekoor, reggeaband)
Zit die marktcommisie zelf wel eens samen met elkaar ?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:46 schreef FOKoffieleut het volgende:
als merel niet naar de berg komt, komt de berg maar naar merel (of andersom of iets dergelijks)
Entenniequote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar hadden ze een externe organisator,kan even niet op zijn naam komen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit die marktcommisie zelf wel eens samen met elkaar ?
het wordt toch met de dag ongeloofwaardiger.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:50 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie kan niet verder met de bar en loungebanken. Hij wacht op schroeven. Hij kan niet beloven het te redden om het over anderhalve week af te hebben, want hij weet niet hoe druk hij het krijgt met laseren.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:50 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie kan niet verder met de bar en loungebanken. Hij wacht op schroeven. Hij kan niet beloven het te redden om het over anderhalve week af te hebben, want hij weet niet hoe druk hij het krijgt met laseren.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
Waarom geen broodjes filet americain?
oja klopt,maar zelf kan je ook wel veel doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar hadden ze een externe organisator,kan even niet op zijn naam komen.
Ja lekker die een uur pruttelen in een hotpot.quote:
Dan houden ze teveel broodjes over.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
Waarom geen broodjes filet americain?
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:54 schreef krabje het volgende:
[..]
oja klopt,maar zelf kan je ook wel veel doen.
Hennepthee met een hashlick. Marktconform.quote:
Gekleurde brilletjes en bandanasquote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:57 schreef mcspicy het volgende:
Merel heeft een stelling staan met hippiedingen?
Kun je makkelijk veganizenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:56 schreef DKUp het volgende:
Sjasliek is een gerecht bestaande uit gemarineerde, gegrilde of geroosterde stukken vlees.
Merel vindt hem nu al verpest!quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:12 schreef Sambalbaai het volgende:
Zooooo Dylan brengt in dat het laseren niet gepitcht is.....
Echt wat een drol!!!!!!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:14 schreef FOKoffieleut het volgende:
adje geeft antwoord voor jes, de sufkut
Jessies verjaardag is mee geprint zo te zien.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel vindt hem nu al verpest!![]()
Gisteren mekkerde ze al: verschillende grootte, verschillende handschriften. Ze kreeg bijna een error.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:16 schreef FOKoffieleut het volgende:
all katys are equal but some katys are more equal than others
hahaha, het oneindige zakgeld van Jessie.....quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny: dus we spreken nu af dat ales er geen kosten zijn, dan mag je het gewoon binnenhalen?![]()
![]()
![]()
Jessie heeft ook nog producten van zijn zakgeld besteld, zoals de doktersjas.![]()
![]()
Go Franny, laat een paar lekkere piemels binnenkomenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny: dus we spreken nu af dat ales er geen kosten zijn, dan mag je het gewoon binnenhalen?![]()
![]()
![]()
Jessie heeft ook nog producten van zijn zakgeld besteld, zoals de doktersjas.![]()
![]()
Maar gelukkig rookt hij niet.....o wacht.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:17 schreef Verida het volgende:
[..]
hahaha, het oneindige zakgeld van Jessie.....
Nou ....dat was het alweer.....pfffff....quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:18 schreef DKUp het volgende:
Dil ff een punt maken dat het niet gepitcht is.
O got, niets eens aan gedacht.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:18 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Go Franny, laat een paar lekkere piemels binnenkomen
Kan je daar ook mee betalen?? Was toch voor de douche bestemt wat nu niet meer hoeft.....quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo kan je alles vergoeilijken. Is hoe je het went of keert een greep uit de kassa van de bv.
Die ja dan weer door Jessie kan laten verwijderenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:19 schreef DKUp het volgende:
Leuke zomeractie om een verminking te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |