Man ik vond deze tekenfilm altijd prachtig om te zien. Maar nu hebben ze heel Cartoon Network verneukt. En jammer dat er niet meer nieuwe tekenfilms uitkwamen.
Ook die quotes in die tekenfilm vond ik altijd prachtig en Living Bullet was ook altijd supercool
Zijn er nog meer Fans hier van op Fok?
edit: het was Val Halen
[Dit bericht is gewijzigd door This_World_Is_Lost op 08-01-2003 16:49]
maar ze hebben het op 2 manieren verneukt. Door debiel ingeblikt gelach er achter te plakken dat om alles lachen. En door een versie te maken met Nederlandse stemmen
dus tja, toen was er niks meer aan
edit: vanhalen was natuurlijk wel met stip de #1
Man, ik had me helemaal dood gelachen
en het is idd leuker in engels.. mjah. alles in in het nederlands tegenwoordig.
quote:Nee hoor, had ik zo net nog opgezocht, je zegt het als Val hallen maar je schrijft het Val Halen
Op woensdag 8 januari 2003 16:56 schreef Henkmanz het volgende:
het is Val Hallen met 2 l'en d8 ik.. zo spreekt die dude het wel uit.en het is idd leuker in engels.. mjah. alles in in het nederlands tegenwoordig.
mike en clem of zoiets.. bonk on the head
echt jammer dat ze er niet meer zijn...
edit: nog 1, Hey puppetpal clem there is a spider in your bed, vervolgens schrikt clem wakker en stoot zn kop tegen het bed van mitch. ( stapelbed ) en hoor je Clem: "BONK"
edit: typo
[Dit bericht is gewijzigd door This_World_Is_Lost op 08-01-2003 17:14]
quote:oh ja het was mitch
Op woensdag 8 januari 2003 17:07 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
hey puppetpal clem, how do get people rich? I Don't know puppetpal mich. Mich: In one national "bonk"![]()
quote:"Hey puppetpal Clem." "Yes puppetpal Earl." "Where do people keep they're money?" "I don't know puppetpal Earl." "At the National" *BONK*
Op woensdag 8 januari 2003 17:07 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
hey puppetpal clem, how do get people rich? I Don't know puppetpal mich. Mich: In one national "bonk"![]()
![]()
edit: nog 1, Hey puppetpal clem there is a spider in your bed, vervolgens schrikt clem wakker en stoot zn kop tegen het bed van mich. ( stapelbed ) en hoor je Clem: "BONK"
![]()
![]()
GEWELDIG
[Dit bericht is gewijzigd door GHansie op 08-01-2003 17:15]
quote:thanks voor de verbetering
Op woensdag 8 januari 2003 17:14 schreef GHansie het volgende:[..]
"Hey puppetpal Clem." "Yes puppetpal Earl." "Where do people keep they're money?" "I don't know puppetpal Earl." "At the National" *BONK*
GEWELDIG
![]()
quote:ja
Op woensdag 8 januari 2003 17:19 schreef GHansie het volgende:
Maakt niet uit jouw versie is ook wel goed. Ook leuk is die aflevering dat ze de TV stukmeppen en Krunk toch Puppetpals wil zien, dat Val Halen en Major Glory ze zelf moeten spelen..
quote:En die aflevering dat er een wesp in het huis zat en daar had major glory schijt aan en hij al het mogelijke proberen
Op woensdag 8 januari 2003 17:19 schreef GHansie het volgende:
Maakt niet uit jouw versie is ook wel goed. Ook leuk is die aflevering dat ze de TV stukmeppen en Krunk toch Puppetpals wil zien, dat Val Halen en Major Glory ze zelf moeten spelen..
[Dit bericht is gewijzigd door This_World_Is_Lost op 08-01-2003 17:27]
quote:Die aflevering dat Krunk naar huis gaat om Puppetpals te gaan kijken ja. Stukje ervoor is geweldig. Die kat in die boom. *komt een steen langs, *komt een auto langs. Pakt hij dat meisje op. "No Krunk it's ok"
Op woensdag 8 januari 2003 17:26 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
TV puppetpals, fun for boys en girls![]()
Alleen het is inderdaad erg jammer dat ook The Justice Friends helaas Nederlands is ingesproken nu. Dat maakt het veel minder leuk.
en btw ik heb nog niks gevonden op kazaa
quote:edit: fuck you angelfire, plaatje doet het niet
Op woensdag 8 januari 2003 23:08 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
lol, living Bullet
quote:damn links van angelfire doen het nie
Op woensdag 8 januari 2003 23:14 schreef This_World_Is_Lost het volgende:[..]
quote:Nee andersom, een afleverin van Dexter waar Major Glory in voorkomt
Op woensdag 8 januari 2003 23:14 schreef G1Ace het volgende:
hehe, dat was altijd lachen met the justice friends
er was een aflevering waarin Dexter in voor komt
Major Glory: Now Dexter, we're gonna meet someone who is even more powerfull then me
my attorney
zo en nu ga ik pitte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |