abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187728065
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 01:07 schreef Va16 het volgende:

[..]

Misschien wel...
Ik had ons weekend geregeld.
Ik kwam altijd met de ideetjes af om uit eten te gaan, iets te gaan doen met ons gezin.
Maar hij ging dan wel mee, hij zei nog ELKE dat dat hij me graag zag!
Waarom mij zo lang aan het lijntje houden dan?
Maar ja... De laatste tijd had hij het drukker en drukker met zijn werk en was de zin er minder om iets met ons te doen... Ik dacht gewoon dat hij vaak te moe was...

Normaal ging hij ons zoontje deze zaterdag komen halen, ook omdat hij heel de week hem niet kan komen halen door zijn werk.
Destraks stuurde hij dat hij het zo druk zaterdag heeft, dat hij hem zondag voor een dag komt halen als dat goed is...
Heb er zelfs nog niet op geantwoord...
Weer stelt hij mij niet enkel teleur maar ook zijn zoontje...
Hoe oud is je zoontje?

Mijn ex is kampioen teleurstellen, zorg ervoor dat je je zoontje hier niet in meetrekt. Vertel hem niet elke keer dat papa komt, zeker wanneer je dit niet zeker weet...en ga zelf iets leuks doen met je kleine. Je kunt zijn gedrag niet goedmaken of ondervangen, je kunt wel een fijne stabiele moeder zijn voor je kind.
S. 2014
J. 2016
pi_187749604
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 01:07 schreef Va16 het volgende:

[..]

Misschien wel...
Ik had ons weekend geregeld.
Ik kwam altijd met de ideetjes af om uit eten te gaan, iets te gaan doen met ons gezin.
Maar hij ging dan wel mee, hij zei nog ELKE dat dat hij me graag zag!
Waarom mij zo lang aan het lijntje houden dan?
Maar ja... De laatste tijd had hij het drukker en drukker met zijn werk en was de zin er minder om iets met ons te doen... Ik dacht gewoon dat hij vaak te moe was...

Normaal ging hij ons zoontje deze zaterdag komen halen, ook omdat hij heel de week hem niet kan komen halen door zijn werk.
Destraks stuurde hij dat hij het zo druk zaterdag heeft, dat hij hem zondag voor een dag komt halen als dat goed is...
Heb er zelfs nog niet op geantwoord...
Weer stelt hij mij niet enkel teleur maar ook zijn zoontje...
Volgens mij ben je een Belg met je "ik zie hem graag"(NL: Ik hou van hem). Brengt mij naar de vraag:
-hoe is het in België met scheidingen geregeld? Heeft een rechter daar uitspraken over gedaan (hier in NL moet dat)? Zoja, terug naar de rechter en erop wijzen dat hij nalatig is in de zorg naar zijn kinderen omdat hij de afspraken schend.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_187763258
- huisje claimen
- voogdij claimen
- alimentatie claimen

Als dat geregeld is, even kijken of hij nog een beste vriend heeft waar je overheen kan.

Komt goed.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 12:38:54 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187763920
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 11:46 schreef Blaasbaas het volgende:
- huisje claimen
- voogdij claimen
- alimentatie claimen

Als dat geregeld is, even kijken of hij nog een beste vriend heeft waar je overheen kan.

Komt goed.
:D _O-

Ik moest lachen :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188148527
Wat naar allemaal.. hoe is het nu met je?
pi_188156048
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2019 14:47 schreef Va16 het volgende:
Hey allemaal,

graag wil ik wat van me afschrijven want zit nu in een periode van groot verdriet, onzekerheid, boosheid... Een hele hoop emoties gewoon!

Mijn vriend en ik zijn sinds 2 weken uit elkaar.
We waren zo goed als elkaars eerste liefde, hebben een huis samen gekocht een lief zoontje samen...

2 weken geleden is er een bom gebarsten tijdens een kleine ruzie dat hij opeens zei dat hij uit elkaar wil, dat hij terug vrij wil zijn. Dat hij spijt ga krijgen dat hij niet heeft kunnen profiteren.

Ik had dit echt niet zien aankomen...
Ik ben ook te weten gekomen dat hij iemand anders heeft leren kennen, op een markt waar ik nog geen 10 meter van hem stond. Maar ik was bezig met ons zoontje...
Sinds lagen ze met elkaar te sms’en, ondertussen ook al afgesproken met elkaar.

Ik voel me zo onzeker, verdrietig, boos... 11 jaar schuift hij gewoon aan de kant, hoe hij nu doet tegen mij is zo kil, afstandelijk, alsof hij me opeens niet graag meer ziet.
Tijdens de ruzie van 2 weken geleden zei hij nog dat hij me doodgraag ziet, dat hij zijn 2 handen mag kussen met een vrouw zoals mij. Maar hij kan niet meer vechten tegen het gevoel...

En nu doet hij zo zakelijk tegen mij...
We hebben nog zoveel te regelen met het huis, co ouderschap met ons zoontje. Die meer bij mij gaat zijn want hij is zelfstandige...
En ik zie het gewoon allemaal niet meer zitten!

Ondertussen ben ik al te weten gekomen van mijn zoontje dat hij zelfs al samen met haar en haar kind zijn gaan zwemmen!! Alles is nog maar net gebeurd en hij ligt al het gelukkig gezinnetje met een ander te spelen. Terwijl hij er voor ons nooit niet was. Ik deed alles voor ons gezin, voor ons zoontje...
Dit doet me echt pijn!
Ik had nog uitdrukkelijk gezegd om ons kind nog niet te betrekken in een ‘relatie’, dat hij ook tijd nodig heeft om aan de situatie te wennen.
Vlak af liegt hij dan tegen mij, dat hij dat niet ging doen...
Ik ken hem al van zijn 12 jaar (ik ben nu 28, hij 29) bijna heel ons leven kennen we elkaar.
En nu lijk ik hem niet meer te kennen...
Doet zo’n pijn, de man waar ik oud met ging worden...

Ik moet nu al denken aan het praktische, het financiële, hem al horen bezig te zijn met een ander, mezelf...
Ik zit even in de put...
Enige optie: jezelf ook zakelijk opstellen en je emoties bewaren voor een gepaster moment

Emoties zijn voor gesprekken met een goede vriend of vriendin.

Uit elkaar gaan is effectief een zakelijk contract.
Gedraag je daar naar.

Laat maar zien dat je je mannetje staat en wel je verantwoording gaat nemen.
(Instorten mag later weer... maar niet waar hij bij is)

Laat je emoties thuis en wijs hem op wat je hebt afgesproken en focus je op te maken afspraken en leg die duidelijk en op slechts 1 manier te interpreteren vast.

Emoties maken je warrig en geven hem de kans je van je stuk te brengen terwijk je nu gewoon even je hoofd erbij moet houden.
pi_188156179
Jezus, wat een oetlul eerste klasse. Sterkte ermee TS.
pi_188157247
Ik herhaal ik herhaal ik herhaal...

Vrouwen zijn niet mangericht maar relatiegericht
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_188157318
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 17:29 schreef cempexo het volgende:
Ik herhaal ik herhaal ik herhaal...

Vrouwen zijn niet mangericht maar relatiegericht
En wat probeert u daar mee te zeggen?
  zaterdag 27 juli 2019 @ 17:33:08 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188157330
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 17:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Don't feed the....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188157715
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 17:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Geïnteresseerd in een samenvatting van 3.894 first meeting gesprekken ?
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')