Dan geef je je lichaam waar het om vraagt... nicotine... niet de oplossing.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:56 schreef Lenny77 het volgende:
Haal nicotine pleisters, dan lukt het wel.
Wel goed man. Heb ff pakkie kauwgum gekocht en als t te moeilijk word dan ff kauwgompje en dan voel ik me al beter. Ik ga sowieso volhouden deze keerquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:47 schreef wollah het volgende:
[..]
Wel goed man. Heb ff pakkie kauwgum gekocht en als t te moeilijk word dan ff kauwgompje en dan voel ik me al beter. Ik ga sowieso volhouden deze keer
quote:Op maandag 1 juli 2019 14:16 schreef HarrylnDeWarrie het volgende:
Je gaat het toch niet redden. Haal maar snel een pakkie peuken en lekker roken want je pest jezelf nu alleen.
Goed bezig maatquote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:47 schreef wollah het volgende:
[..]
Wel goed man. Heb ff pakkie kauwgum gekocht en als t te moeilijk word dan ff kauwgompje en dan voel ik me al beter. Ik ga sowieso volhouden deze keer
Als je ermee kan stoppen dan is het op termijn gewoon veel goedkoper zelfs! Het vergroot je kans!quote:
Maar je doorbreekt je gewoonte. Zodat je na een tijd niet meer aan een sigaret denkt na het eten, bij de koffie, buiten op een terras,...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dan geef je je lichaam waar het om vraagt... nicotine... niet de oplossing.
Dit.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:34 schreef VarkensHart het volgende:
Hou vol broeder roken is voor tokkies en niet meer van deze tijd. Tevens diggen chimi's rokers niet
Hier, stukje varkensvlees. Rennen...quote:Op maandag 1 juli 2019 13:34 schreef VarkensHart het volgende:
Hou vol broeder roken is voor tokkies en niet meer van deze tijd. Tevens diggen chimi's rokers niet
Het is zonder de schadelijke stoffen?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dan geef je je lichaam waar het om vraagt... nicotine... niet de oplossing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |