Elke fatsoenlijke garage berekent dat dan ook allemaal door.. en dan is die fatsoenlijke garage opeens een dure garage..quote:Op maandag 1 juli 2019 11:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
En ik weet vrijwel zeker dat klanten bij een fatsoenlijke garage ofwel een auto meekrijgen om te gaan pinnen ofwel hun eigen auto gewoon meekrijgen en dat de factuur nagestuurd wordt. Een klant wordt sowieso niet weggestuurd zonder zijn auto wanneer hij deze wel op kon halen.
Ik heb stage gelopen bij een merkdealer en daar waren mensen die hun 2e-hands auto in cash afrekendequote:Op maandag 1 juli 2019 11:11 schreef Stoney3K het volgende:
Als je een auto hebt waar de reparatie van je versnellingsbak meer dan 3000 euro kost, dan ga je niet naar een garage die met contant geld in de la werkt.
Dat je nog extra moet betalen bedoel je? Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 1 juli 2019 11:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Elke fatsoenlijke garage berekent dat dan ook allemaal door.. en dan is die fatsoenlijke garage opeens een dure garage..
Hoeveel importauto's zijn er in NL.. en hoe worden die betaald op de automarkt?quote:Op maandag 1 juli 2019 11:11 schreef Stoney3K het volgende:
Als je een auto hebt waar de reparatie van je versnellingsbak meer dan 3000 euro kost, dan ga je niet naar een garage die met contant geld in de la werkt.
Nee joh het is allemaal gratiez...quote:Op maandag 1 juli 2019 11:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat je nog extra moet betalen bedoel je? Nee natuurlijk niet
Klopt, anders gaat de klant de volgende keer wel naar de Pool om de hoek als je zelf een kleine onafhankelijke garage bent. Als je een merkdealer bent krijg je gezeik over de klanttevredenheid dan.quote:Op maandag 1 juli 2019 11:13 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee joh het is allemaal gratiez...
En dus? Je betaald voor elke service..quote:Op maandag 1 juli 2019 11:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Klopt, anders gaat de klant de volgende keer wel naar de Pool om de hoek als je zelf een kleine onafhankelijke garage bent. Als je een merkdealer bent krijg je gezeik over de klanttevredenheid dan.
Sommige dingen kan je nog wel wegmoffelen op de factuur, maar als je eerst zegt dat het 3000 euro is en de pin werkt niet, dan weet de klant ook wel waarom hij later 3050 moet betalen bij wijze van spreken. En dan kan je beter die 50 euro verlies pakken. Bij de verkoop van nieuwe auto's wordt zo vaak honderden en soms wel duizenden euro's weggeven om maar een klant te strikken en te binden aan het bedrijf.quote:Op maandag 1 juli 2019 11:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En dus? Je betaald voor elke service..
Wat praat je veel zonder iets te zeggen.. die kosten zijn 3000 bij een normale garage.. bij eentje met allerlei onzin 4000..quote:Op maandag 1 juli 2019 11:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Sommige dingen kan je nog wel wegmoffelen op het factuur, maar als je eerst zegt dat het 3000 euro is en de pin werkt niet, dan weet de klant ook wel waarom hij later 3050 moet betalen bij wijze van spreke. En dan kan je beter die 50 euro verlies pakken. Bij de verkoop van nieuwe auto's wordt zo vaak honderden en soms wel duizenden euro's weggeven om maar een klant te strikken en te binden aan het bedrijf.
Bij de plaatselijke kwikfit zullen ze inderdaad minder coulant zijnquote:Op maandag 1 juli 2019 11:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wat praat je veel zonder iets te zeggen.. die kosten zijn 3000 bij een normale garage.. bij eentje met allerlei onzin 4000..
Een beetje klant doet ook niet moeilijk over te veel betalenquote:Op maandag 1 juli 2019 11:21 schreef CoolGuy het volgende:
Een beetje garage doet echt niet moeilijk over het betalen van een factuur indien er een pinstoring is.
Niet iedereen heeft standaard 3000 euro op zak en even 3000 euro pinnen lijkt me lastig.quote:Op maandag 1 juli 2019 10:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En toen was de versnellingsbak van je auto stuk... Ach kan best even wachten hoor..
Ah ga jij even zwart pinnen dan..quote:Op maandag 1 juli 2019 11:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Bij de plaatselijke kwikfit zullen ze inderdaad minder coulant zijnMaar dat versta ik niet onder fatsoenlijke garage. Beste is gewoon een vaste monteur die het zwart doet als je niet meer onder de fabrieksgarantie valt en anders gewoon de merkdealer bij een nieuwe auto.
Klanten doen moeilijk over alles. Behalve leaserijders, die boeit het echt niks.quote:Op maandag 1 juli 2019 11:21 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Een beetje klant doet ook niet moeilijk over te veel betalen
Lol inderdaad. Is niet mijn probleem,regel t maar met de leasemaatschappijquote:Op maandag 1 juli 2019 11:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Klanten doen moeilijk over alles. Behalve leaserijders, die boeit het echt niks.
Een te dure leaseauto dan maar mevrouw?quote:Op maandag 1 juli 2019 11:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft standaard 3000 euro op zak en even 3000 euro pinnen lijkt me lastig.
Ik heb een briefje van $1329063. In dollars, dat dan weer wel.quote:Op maandag 1 juli 2019 10:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik heb nog een paar briefjes van ¤5000 liggen, hoe kan ik die dan nog uitgeven?
True. Later betalen is echt geen issue bij een beetje garage.quote:Op maandag 1 juli 2019 11:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft standaard 3000 euro op zak en even 3000 euro pinnen lijkt me lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |