Als host teveel met jezelf bezig zijn, te weinig kennis van de onderwerpen waar je het over wil hebben en te weinig interesse in je gast. Dan krijg je een flopshow. Genee vind vooral zichzelf erg goed maar op mij maakt hij een oppervlakkige indruk. Over Hendriks hoef ik het al helemaal niet te hebben. Die kan het beter houden bij het stellen van vragen aan voetballers na de wedstrijd.quote:Op zondag 30 juni 2019 22:53 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Idd, ga eens wat verder de diepte in
Geen mention gehad allen.quote:
Het is slecht ja. Als ik het gevoel krijg dat ik het beter zou doen dan moet het wel slecht zijn.quote:Op maandag 1 juli 2019 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
De aflevering van zondag even teruggekeken, nee dit kan niet. Dit is echt heel slecht.
Friday move luisteren via podcast. Dan heb je dat nietquote:Op dinsdag 2 juli 2019 00:55 schreef Stoner12 het volgende:
Ik hoor iedereen over dat BNR, heb het een paar keer geprobeerd maar heb het gevoel alsof er ieder kwartier reclame ofwel nieuws ofwel verkeer te horen is.
Zal wel aan mij liggen.
Tja, reclame is wel fucking irritantquote:Op dinsdag 2 juli 2019 00:55 schreef Stoner12 het volgende:
Ik hoor iedereen over dat BNR, heb het een paar keer geprobeerd maar heb het gevoel alsof er ieder kwartier reclame ofwel nieuws ofwel verkeer te horen is.
Zal wel aan mij liggen.
Ik kan dat mens echt niet uitstaan, beetje boe roepen vanaf de zijlijnquote:Op zondag 7 juli 2019 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
Angela moet eens goed in haar....
Zuur mens
En ze zit overal. Pauw, DWDD, Jinek overal.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan dat mens echt niet uitstaan, beetje boe roepen vanaf de zijlijn
Misselijkmakendquote:Op zondag 7 juli 2019 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En ze zit overal. Pauw, DWDD, Jinek overal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |