SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Spel van het jaarquote:
Nieuwe Wolfenstein?quote:Op zondag 30 juni 2019 17:55 schreef DKUp het volgende:
Ik zie niks boeiends staan voorlopig qua releases.
Dan kom ik uit bij:
Borderlands 3 (13-9) en Ghost Recon Breakpoint (4-10).
Eigenlijk voor mij duidelijke twijfelgevallen en niet echte toppers voor mij. Allebei de titels zijn tijdens Black Friday bijna 100% zeker in de aanbieding en de volle ga ik niet voor die twee titels besteden.
De echte mogelijke toppers voor mij zijn The Outer Worlds (25-10), Call of Duty Modern Warfare 2019 (25-10), Death Stranding (8-11) en Pokémon Sword/Shield (15-11).
Doom Enternal (22-11) speel ik wel eens voor minder geld
Wanneer komt die?quote:
Je speelt dit keer een lesbische tweeling in Parijsquote:
Vandaag?quote:
Ah okay. Naja. Wolfie is altijd snel afgeprijsd en je speelt nu niet als Blaskowitz. Weet niet of ik deze wel zo leuk vind. Wolfy 2 was al minder leuk dan de eerste.quote:
Grappig feitje: Blaskowitz was een Nazi-generaal die onder andere in Nederland vocht en verantwoordelijk was voor de capitulatie van de Duitsers in Nederland. Ik heb het altijd zo'n rare keuze gevonden van de makers van Wolfenstein om de held Blaskowitz te noemen.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vandaag?
[..]
Ah okay. Naja. Wolfie is altijd snel afgeprijsd en je speelt nu niet als Blaskowitz. Weet niet of ik deze wel zo leuk vind. Wolfy 2 was al minder leuk dan de eerste.
Kan leuk zijnquote:Op zondag 30 juni 2019 18:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je speelt dit keer een lesbische tweeling in Parijs
Doe af en toe army battles, hoe out ze ook zijn. Er zijn een aantal verplichte battles namelijk en dan wil je niet hoeven grinden.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:22 schreef Drankster het volgende:
Zo beginnen aan Ni No Kuni II, iemand nog tips?
Wow die zijn echt de moeite waardquote:Op zondag 30 juni 2019 18:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kan leuk zijn
Andere delen niet gespeeld.
Darkwood lijkt er op. Ook een goede game trouwens.quote:Op zondag 30 juni 2019 20:27 schreef Jungle_Jim het volgende:
The Forest uitgespeeldgeinig spel. Zijn er nog andere spellen die er op lijken? Las over Stranded Deep maar die is niet meer te koop.
Hou je van grinden? Zo nee, doe het niet.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:22 schreef Drankster het volgende:
Verkopen.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:22 schreef Drankster het volgende:
Gruwelijk en shit. Klinkt niet echt veelbelovend.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:42 schreef MMaRsu het volgende:
Nieuwe wolfenstein schijnt wel echt gruwelijk te zijn, met shit die ze niet hebben laten zien op de e3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |