quote:Op zondag 30 juni 2019 14:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach ok ik heb Nelis, is de meest schattige wekker ooit, dus speel vals
Tis jammer dat hij alleen staat, Mylene doet hem niet goed ook al bedoelt ze het goed.....Maikel past daar beter bij.......quote:Op zondag 30 juni 2019 14:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit.Zeker naar wat ik vanochtend hoorde.
Iemand moet het doen. Laffe herders zat. Hoop alleen niet dat hij daardoor naar Jessie trekt.quote:
Die is rellend op z'n top..quote:
Dat is wel een voordeel, hebben ze de hele zomer en herfst om een nieuw slaapverblijf te maken!quote:
Maris laat er geen gras over groeien dan, is dit echt?quote:
Ik hoop ook dat ze de boekhouding een beetje na gaat pluizen..................quote:Op zondag 30 juni 2019 14:20 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Maris laat er geen gras over groeien dan, is dit echt?
Dat zien we morgen danquote:Op zondag 30 juni 2019 14:20 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Maris laat er geen gras over groeien dan, is dit echt?
Alsof Adriaan zich uit zn camper laat zetten, hmmm let's seequote:
Ow, is dus onduidelijk. In ieder geval een goed antwoord van Adriaan.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:29 schreef FOKoffieleut het volgende:
adje heeft geen zin in iets (wat?) slecht getimed van onze shel
[ link | afbeelding ]
Ze wult iets in de tent omdat het de laatste avond kan zijn.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:29 schreef FOKoffieleut het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vlak voor de SL zei ze dat ze " een band hadden" vanwege dat ze de overblijfselen zijn van de 1st 15quote:Op zondag 30 juni 2019 14:28 schreef ThunderBitch het volgende:
O, wat is er met Shelley en Adriaan? Kom net terug.
Gesprek over zijn verblijf in Utopiaquote:Op zondag 30 juni 2019 14:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, is dus onduidelijk. In ieder geval een goed antwoord van Adriaan.
een gesprek in de yurt. een soort interview. wil ze straks ook doen met gerritquote:Op zondag 30 juni 2019 14:29 schreef FOKoffieleut het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 30 juni 2019 14:33 schreef FOKoffieleut het volgende:
dus shel gaat over lijken en wult shine pakken bij een mogelijk vertrek van ger of a3?
[ link | afbeelding ]
fixedquote:Op zondag 30 juni 2019 14:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze [s]wult[/s hoopt ] iets in de tent omdat het de laatste avond kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |